برندهای آرایشیپوستلوازم آرایش

بهترین برند های رژگونه ؛ از شنل تا رژگونه برند ویکتوریا سیکرت

معرفی بهترین برند های رژگونه

اصولا لوازم آرایشی برای زیبایی بیشتر و تغییر چهره و البته آب رنگ دادن به اجزای صورت مورد استفاده قرار میگیرند. ترکیبات مورد استفاده در لوازم آرایشی به دلیل اینکه به صورت مستقیم با پوست در تماس هستند باید به دقت انتخاب شده و از برند های معتبر تهیه شوند تا کمترین اسیب را به پوست برسانند و خوب هم روی صورت بنشینند .

در بین لوازم ارایشی رژگونه طرفدار زیادی دارد و انصافا هم تاثیر مشهود بر ظاهر و زیبایی شخص می گذارد استفاده از رژگونه باعث میشود شخص سرزنده تر و شاداب تر به نظر برسد . در این مطلب ما سعی کردیم بهترین برند ها با ترکیب رنگی متنوع را به شما معرفی کنیم تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشید .

رژگونه از چه ترکیباتی درست شده است ؟

این ابزار آرایشی در انواع مختلف و با ترکیبات متفاوتی ساخته میشود برخی از آنها به صورت پودری هستند و مانند کرم پودر روی صورت عمل می کنند برخی دیگر از رژگونه ها به صورت مایع درست شده و کرمی و دارای سیلیکون و پودر جاذب هستند و نرمی و لطافت کرم ها را روی پوست ایجاد می کنند .

این نوع رژگونه ها طرفداران خاص خود را دارند و اغلب مورد توجه اشخاصی هستند که پوستشان نسبتا خشک است و ترجیح می دهند برای جلوه بیشتر مواد آرایشی از لوازم لطیف تر و دارای رطوبت بیشتر استفاده کنند اما به طور کلی برای انواع پوست ها قابل استفاده می باشد .

مسئله دیگر که در مورد سرخاب باید دقت کنید ترکیب رنگی است که انتخاب می نمایید بیشتر سرخاب ها رنگی متفاوت با رنگ پوست دارند اما برخی دیگر کاملا هماهنگ با رنگ صورت ساخته  شده و بیشتر برای آرایش های مات و بسیار ملایم مورد استفاده قرار میگیرند .

اما آنچه که در بازار لوازم آرایش بیشتر مورد پسند خریداران قرارگرفته است آن دسته از رژگونه هایی هستند که در ساخت انها پودر تالک ، رنگدانه ، جاذب چربی و مواد نگهدارنده و متراکم کننده استفاده شده است چون این نوع از سرخاب ها علاوه بر داشتن رنگ های متنوع به دلیل داشتن جاذب چربی به خوبی روی پوست می نشینند و امکان هماهنگ کردن آن با هر پوستی وجود خواهد داشت .

برخی خانم ها به رژگونه های مایع علاقه دارند و ترجیح می دهند آنها را در شیشه و تیوپ های مخصوص خریداری کنند ولی باید بدانند این نوع سرخاب ها خوب روی پوست نمینشیند و ممکن است ناهماهنگی ایجاد کند .

حتما بخوانید : خوراکی هایی که پوست را سفید و روشن می کنند

برای استفاده از رژگونه باید چه نکاتی را رعایت نمایید ؟

  • انتخاب رنگ سرخاب متناسب با پوست : قبل انتخاب هر نوع لوازم آرایشی باید نوع پوست خود و رنگ آن را بشناسید . قطعا برای پوستهای چرب و خشک و معمولی نوع رژگونه ای که استفاده می کنید باید متفاوت باشد تا بهتر روی پوست نشسته و حالت مصنوعی به صورت ندهد . افرادی که پوست چرب دارند می توانند از سرخاب های پودری استفاده کنند و در مقابل استفاده از سرخاب های مایع می تواند حالت درخشندگی ناجوری به صورتشان بدهد از طرفی افراد با پوست خشک هم باید این نکات را رعایت کنند علاوه برآن رنگ رژگونه هم مهم است و نباید خیلی متضاد و مخالف با رنگ پوست باشد و در واقع با انتخاب درست می توانید یک هارمونی رنگی جذاب روی پوستتان ایجاد کنید .
  • رژگونه را متناسب با رنگ چشمانتان انتخاب کنید : اگر می خواهید جذاب تر و زیباتر به نظر برسید علاوه بر اینکه باید کرم پودر و سرخابتان با رنگ پوست هماهنگ باشد باید به نحوی با رنگ چشمانتان هم هارمونی ایجاد کند مثلا خانم هایی که چشم هایشان به درنگ دریا است بهتر است از سرخاب های هلویی و یا صورتی استفاده کنند و البته چشم سبز ها هم می توانند از همین رنگ استفاده کنند و از رنگهای تیره و برنزه پرهیز نمایند چون زیبایی چشم ها را تحت شعاع قرار می دهد . در عوض خانم هایی که چشم هایشان قهوه ای است باید از رنگ های جگری و قرمز استفاده نمایند تا شاداب تر و جذاب تر به نظر برسند و رنگهای تیره و برنزه جلوه چشم های آنها را کاهش می دهد .
  • نوع فرچه مورد استفاده مهم است : بهتر است برای آرایش گونه ها از فرچه ها بابزنی و و پر مو استفاده کنید البته فرچه نباید خیلی بزرگ و یا خیلی گوچک باشد چون بزرگ بودن ان باعث میشود قسمت زیادی از صورت با پودر پوشیده شود . سعی کنید از فرچه های نرم و لطیف استفاده کنید تا به مرور زمان باعث زبری و خراشیدگی پوست نگردد . فرچه های دایره ای و تخم مرغی بهترین نوع فرچه ها هستند که تراکم زیادی از مو در یک فضای مدور جمع شده است .
  • رژگونه را جای درست استفاده کنید : اینکه قلم مو را بردارید و پودر یا کرم را به هر جا که دوست دارید بمالید قاعدتا نه جذاب است و نه اصولی و حتی ممکن است خنده دار هم به نظر برسید برای استفاده از سرخاب باید به هندسه کمی علاقه داشته باشید . یک خط صاف از از زیر گونه ها به طوری که شروعش دقیقا گوشه لب و پایانش شقیقه باشد بکشید و بعد قسمت میانی این خط را با سرخاب تغییر رنگ بدهید . رژگونه زدن باید طوری باشد که استخوان گونه مرکز قرار گرفته و رنگ بیشتری بگیرد و قسمت پایین و بالاتر آن کمرنگ تر باشد یعنی دور استخوان گونه باید ترکیب رنگی تیره تری داشته باشد تا زیباتر به نظر برسد .
  • حساس ها بیشتر دقت کنند : برخی خانم ها دارای پوست حساسی بوده و هر گونه لوزام آرایشی را نمی توانند استفاده کنند و ممکن است پوست آنها جوش زده یا لک ایجاد شود این خانم ها باید از لوازمی استفاده کنند که کاملا با پوست انها سازگار بوده و دارای ضد آفتاب هم باشند .

شنل انتخاب جذاب ها برای رژگونه

شنل انتخاب جذاب ها برای رژگونه

برند شنل طرفداران زیادی دارد و علت آن هم رژگونه های نرم و لطیف و کرمی آن است این رژگونه ها دارای تنوع رنگی بالایی بوده وبه راحتی با همه پوستها و رنگهای آن سازگار و هماهنگ میشود . برند شنل را به خانم هایی که انتخاب برایشان سخت است پیشنهاد می کنیم .

برند رژگونه تاچ پاستل

رژگونه برند تاچ پاستل

این برند از مارک های معروف سرخاب است و به صورت کرمی و در سه رنگ ملایم طراحی شده است اما ظاهری بسیار و زیبا و جذاب به پوست صورت شما را می دهد و فرچه طراحی شده در این برند هم کار آرایش گونه را بسیار راحت می کند .

رژگونه برند COMPACT BLUSHER – MISSLYN

رژگونه برند COMPACT BLUSHER – MISSLYN

این برند رنگ های شاداب و عمیقی داشته و طراوت گل های بهاری و سرخی ماهی های قرمز در حوضچه های ابی را به یاد می اورد . رژگونه کامپکت برای پنهان کردن خستگی و ناملایمت های روزانه شما انتخاب بسیار خوبی است علاوه بر آن برای اینکه در قرارهایتان شاداب تر به نظر برسید می توانید از این سرخاب استفاده کنید .

برند رژگونه ویکتوریا سیکرت

خانم هایی که پوست حساسی دارند و به راحتی جوش می زنند باید از برند های معروف و مناسب استفاده کنند برند ویکتوریا سیکرت برای کسانی که صورت پر جوشی دارند بسیارمناسب است و باعث میشود رد جوش ها پوشیده شده و برجسته تر به نظر نرسند و البته درخشندگی درون رژگونه هم توی ذوق نمی نزند و جوش ها بلد نمی کند . این سرخاب برای پوست های دارای آکنه و جای آبله هم انتخاب خوب و مناسبی است .

حتما بخوانید : انچه باید درباره کاشت ابرو بدانید

رژگونه برند گرلن برای براق دوستان

رژگونه برند گرلن برای براق دوستان

ترکیبات این برند طوری است که درخشندگی خاصی به گونه داده و آنها را برجسته تر نشان می دهد . رنگهای این سرخاب از قرمز به سمت قهوه ای متمایل است و ذرات طلایی هم در ترکیبات آن استفاده شده است .

این برند برای میکاپ عروس ها و اشخاصی که درخشندگی در آرایش را دوست دارند زیاد استفاده می شود البته خانم هایی که از اکلیل زیاد خوششان نمی آید می توانند برند های بدون الکیل را استفاده کنند .

برند رژگونه نارس برای پوست های خشک

رژگونه برند نارس برای پوست های خشک

این سرخاب طوری ساخته شده است که برای پوست های خشک بسیار مناسب بوده و آن را خشک تر نمی کند و رطوبت لازم را هم به پوست می رساند . رژگونه نارس گونه ها را برجسته تر و استخوانی تر نشان داده در نتیجه جذابیت شخص بیشتر میشود چون گونه های استخوانی و برجسته در ترکیب صورت زیبایی را بیشتر می کنند . رنگ های این برند متنوع بوده و خانم ها می توانند با توجه به رنگ پوست و چشم رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و استفاده نمایند .

رژگونه برند DEFINING BLUSHER – CATRICE

رژگونه برند DEFINING BLUSHER – CATRICE

سازندگان این سرخاب سعی کرده اند با استفاده از ویتامین E در ترکیبات آن سلامت پوست را تضمین نمایند . این رژگونه به دلیل اینکه دارای ویتامین است به پوست حالت ابریشمی و مخملی داده و ان را بسیار نرم و لطیف می کند.

رنگ دانه های موجود در این رژگونه بسیار ریز و متراکم بوده و حالت مصنوعی به صورت نمی دهد و در عوض طیف رنگی متوازن و بسیار مرتبی را روی گونه ها ایجاد می کند .

برند رژگونه blush up ! powder blush – essence

رژگونه برند blush up ! powder blush – essence

از اخرین برند های رژگونه در بازار بوده که البته طرفداران زیادی را هم به خود جذب کرده است این سرخاب با وجود اینکه دو ترکیب رنگی بیشتر ندارد ولی مورد توجه قرار گرفته و در دنیای مد و مدرن امروز مورد علاقه خانم های مدرن است .

صورتی این سرخاب شادابی و طرافت خاصی به صورت داده و شخص را جوانتر و قوی تر نشان می دهد و باعث افزایش اعتماد به نفس در شخص می گردد .

رژگونه برند coralista

برند رژگونه coralista

انتخاب این مارک در واقع یک انتخاب هوشمندانه است یعنی شما با یک تیر چند نشان را میزنید . اول اینکه این برند از برند های معروف بوده که بیشتر آرایشگران از ان استفاده می کنند علاوه بر آن ترکیب رنگی مورد استفاده در محصولات این کمپانی طوری است که برای آرایش روزانه بسیار مناسب بوده و چهره را برای مکان های مختلف مثل محیط کار ، محیط های عمومی و غیره کاملا طبیعی و در عین حال جذاب نشان می دهد .

لوازم آرایشی که این خاصیت را دارند بسیار مورد توجه خانم ها هستند چون اغلب آنها تمایل دارند با یک ارایش ملایم و لایت هم زیبا شوند و هم خیلی متفاوت به نظر نرسند و این محصول انتظار آنها را کاملا براورده می کند .

برند رژگونه TARTE

هماهنگی رنگ رژگونه با سایر لوازم آرایشی

یکی از موادی که در این رژگونه استفاده شده است خاک رس است همانطور که می دانید خاک رس نرم برای پوست بسیار مفید بوده و آن را شفاف و درخشان می کند این سرخاب دقیقا همین خاصیت را دارد و درخشندگی طبیعی به گونه ها می دهد و آنها را برجسته تر نشان خواهد داد .

هماهنگی رنگ رژگونه با سایر لوازم آرایشی

برای اینکه بتوانید یک ارایش شیک و مناسب صورتتان انجام دهید حتما لازم نیست دوره خاصی دیده یا خیلی حرفه ای باشید فقط کافی است کمی وقت و حوصله به خرج داده و به هارمونی رنگها علاقه داشته باشید .

موقع آرایش باید رنگی که برای رژلب و رژگونه و کرم پودر استفاده می کنید نوعی هماهنگی با هم داشته باشند و هر کدام در تم جداگانه انتخاب نشوند علاوه بر آن هماهنگی سایه چشم هم برای زیباتر شدن لازم است به طور کلی باید ترکیب رنگی همه لوازم آرایشی که استفاده می کنید در یک گروه رنگی بوده و فقط کمی کم رنگ تر یا پررنگ تر انتخاب شوند مثلا کج سلیقگی است اگر شما رژگونه صورتی بزنید و بعد از رژلب بنفش استفاده کنید .

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن