پوستپوست و زیبایی کرج

معجزه ماسک ها برای رفع لک های پوستی

لک های پوستی این زشت های قهوه ای که بودن انها به خصوص روی پوست صورت چقدر ناراحت کننده است . لک های پوستی روی صورت علاوه بر اینکه از زیبایی ظاهری خانم ها می کاهند اعتماد به نفس انها هم تحت شعاع قرار می دهند و شاید خیلی از شما با آنها دست به گریبان بوده اید .

کرم های گران قیمت ، درمان های لیزری و ماسک های متنوع را امتحان کرده اید اما نتیجه ای مطلوب را بدست نیاورده اید . برای رفع کامل این لک ها یک نکته بسیار مهم است، حوصله به خرج دهید و صبور باشید .

حتما بخوانید : با فواید باور نکردنی ۲۰ ماسک عسل صورت آشنا شویم

این لک ها شاید یک شبه ، بعد از زایمان ، یا حتی خیلی ناگهانی حتی خودتان هم ندانید کی بوجود آمده باشند ولی یک شبه از بین نخواهند رفت و برای درمان آنها باید وقت بگذارید . استفاده از ماسک های خانگی یک راه عالی و کم هزینه برای رفع این ضایعات پوستی است اما یک شرط مهم دارد اینکه باید پیگیر باشید و مایوس نشوید و هیچگاه این روش را قطع نکنید برای این کار باید در درجه اول به خود اهمیت داده و برای خود وقت بگذارید .

روزانه فقط نیم ساعت برای درست کردن و استفاده از این ماسک ها وقت لازم دارید که فکر میکنم برای وجود نازنینان این مدت زیادی نیست . ما سعی کرده ایم در این مقاله ماسک هایی را به شما معرفی کنیم که مواد آن برایتان قابل دسترس و ارزان و در عین حال موثر برای رفع لک ها باشد .

ماسک آب سیب زمینی و شیر برای پوست های تیره

برای درست کردن این ماسک می توانید از دو راه استفاده کنید . یک سیب زمینی کوچک را رنده کرده و اب آن را بگیرید و با مقداری شیر مخلوط کرده و آرام روی پوست خود و قسمتهای که لک دارد بمالید . این کار را در هفته چندین بار تکرار کنید  یا اینکه سیب زمینی را حلقه حلقه کرده و حلقه های آن را روی پوست صورت و جاهایی که لک دارد بگذارید برای نیم ساعت بماند و بعد با آب سرد بشویید بعد از چند هفته واقعا نتیجه شگفت انگیز خواهد بود.

ماسک اب لیمو ترش سفید کننده طبیعی پوست

آب لیو ترش سفید کننده طبیعی است . اگر پوست حساسی دارید آب لیمو ترش را با مقدار کمی عسل ترکیب کنید و بعد روی پوست خود بمالید اما اگر پوستتان حساس نیست آب لیمو ترش برای رفع لک های پوستی بسیار موثر است این کار را هفته ای سه بار انجام دهید تا تاثیر آن را ببینید . لیمو منبع غنی از ویتامین سی بوده و باعث بازسازی سلول های پوست و روشن تر شدن ان میشود .

شیر سرد تسکین دهنده پوست

شیر سرد برای طراوت و لطافت پوست بسیار مناسب است در عین اینکه استفاده دایم آن بر روی لک پوستی آنها را محو خواهد کرد و پوست شما رو روشنتر می کند .

ماسک خیار ، شیر و لیمو ترش ماسکی برای نابودی لک ها

هر سه این مواد برای پوست بسیار مفید هستند. خیار آب رسانی به پوست را به بهترین شکلی انجام می دهد . شیر و لیمو ترش هم پوست را سفید و روشن کرده و به آن لطافت می دهند .

آووکادو و ماسک برای جوش

جوش شیرین لایه بردار ارزان برای پوست

جوش شیرین خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و لایه بردار بسیار مناسب و ارزانی است . سلول های مرده پوست را برداشته و باعث لطافت پوست میشود .PH پوست را متعادل کرده و لک های پوستی را کم رنگ می کند . برای تاثیر بیشتر جوش شیرین آن را با لیمو ترش مخلوط کرده و بعد روی پوست خود بمالید .

خیار مرطوب کننده طبیعی پوست

خیار علاوه بر اینکه اب رسانی به پوست را به خوب یانجام می دهد برای درمان لک های پوستی هم بسیار مفید است کافی است خیار را رنده کرده و روی پوست و لکه های ان بمالید یا حتی ورقه های نازک خیار را روی پوست صورت خود گذاشته و بگذارید چند دقیقه بماند .

گردو نرم کننده منحصر به فرد پوست

گردو منبع بسیار غنی از آنتی اکسیدان است و استفاده از آن برای پوست باعث درخشندگی و لطافت پوست می شود . چربی طبیعی گردو برای پوست های خشک بسیار عالی بوده و خشکی و شکنندگی ان را از بین می برد . گردو یک لایه بردار بسیار خوبی هم هست و لایه های مرده پوست را پاک سازی می کند. گردو را اسیاب کرده و با یک عاشق چای خوری ماست یا شیر مخلوط کرده و روی پوست خود بمالید .

گوجه فرنگی معجزه می کند

گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان هاست و لیکوپن فراوانی دارد که برای آفتاب سوختگی بسیار مناسب است . گوجه فرنگی را رنده کرده و هر شب روی پوست خود بمالید بعد از چند روز معجره آن را خواهید دید . گوجه فرنگی پوست را شفاف و براق کرده و لک ها پوستی را کاملا از بین میبرد .

​پرتقال یک سفید کننده طبیعی پوست

زمستان نزدیک است و پرتقال هم یک میوه زمستانی که برای پوست بسیار مفید بوده و مالیدن عصاره آن روی پوست آن سفید و براق می کند .پرتقال سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان بوده و دشمن تیرگی و لک های پوستی می باشد .

پوست موزدشمن لک های پوستی

بعد از هر بار میل کردن موز پوست آن را دور نیاندازید و با آن پوست خود را ماساژ داده و روی لک های پوستی بمالید . موز در از بین بورن لک ها بسیار موثر است .

برچسب ها

3 Comments

    1. سلام دوست عزیز
      روی پوست بازو یک مقدار از اون رو تست کنید اگه حساسیت نداشتین میتونین ماسک رو روی پوست صورتتون بذارید و با توجه به نوع پوست صورت این زمان متغیر هست ولی حدودا تا ۵ دقیقه ماسک صورت رو روی پوستتون نگه دارید

  1. سلام.من یه دختر۲۲ساله ام که پوست چربی دارم
    خیلی پوستم حساسه و لکام براثرجوشه.یه چیزی بهم معرفی کنیدکه تاثیرداشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن