پوست

آن چه درباره روش‌ها و کرم‌های لیفتینگ صورت باید بدانیم

روش‌های لیفتینگ صورت؛ از جراحی و تب سوزنی تا معرفی کرم

لیفتینگ صورت (SKIN LIFTING) مثل لیپوماتیک و فرآیند های جوان سازی پوست٬ از متداول ترین جراحی های زیبایی گونه و پلک و پیشانی و ابرو است که آقایان و بانوان برای کشیدگی پوست های چروکیده انجام داده تا ظاهری جوان تر داشته باشند. بخشی از هزینه های سالانه لاکچری گردها صرف جراحی های تهاجمی و ماساژ ها و خرید انواع کرم و ژل و لوسیون هایی می شود که برای سیستم های مراقبتی از پوست و شادابی آن جهت سفت شدن بیش تر استفاده می شود.

لیفتینگ صورت مثل بسیاری از اقداماتی که افراد برای جوان سازی پوست و شادابی ان و کاهش روند پیری پوست انجام می دهند٬ دارای روش‌های جایگزین بسیاری است که افراد را از انجام اقدامات مربوط به جراحی تهاجمی یا غیر تهاجمی بی نیاز می کند. مثل لیفتینگ با طب سوزنی یا لیفتینگ با ماسک های طبیعی و گیاهی و لیفتینگ با هایفو و غیره که روز به روز با پیشرفت صنعت پزشکی٬ شاهد بروز روش های نوین و خلاقانه با درد و هزینه کمتر برای بیماران هستیم.

حتما بخوانید : ماسک مو برای رشد سریع مو

گزارش امروز لوکس بیوتی شما را با آن چه درباره فرآیندها  و کرم های کشیدگی پوست صورت نیاز دارید آشنا می کند. اگر شما هم تجربه  لیفیتینگ دارید یا در این زمینه صاحب نظر و اطلاعات هستید٬ تجارب خود را از طریق  بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

با ما همراه باشید.

لیفتینگ صورت یعنی چی؟

کلمه لیفتینگ یک کلمه لاتین است به معنای کشیدن. کشیدگی.  بالا بردن و امثالهم. در واقع LIFTING به این موضوع اشاره کرد که چگونه پوست صورت کشیده شود به گونه ای که باعث از بین رفتن با کاهش میزان چین و چروک و برآمدی هایی که ظاهر خوبی در چهره ندارد٬ گردد و کاندیدای این فرآیند٬ پس از  عمل  لیفتینگ ٬ شاهد تغییرات قابل ملاحظه روی پوست خود خواهد بود.

آن چه درباره روش‌ها و کرم‌های لیفیتنگ صورت باید بدانیم

اثربخشی فرآیند lifting معمولا نهایت تا ده سال است و بیش از آن کارایی نخواهد داشت. چرا که هر ده سال٬ پوست شما با تغیرات هورمونی بدن شما و هم  چنین اکوسیستم مکانی که زندگی می کنید و با توجه به سبک زندگی شما٬ با تغییرات ژرفی همراه می شود که سبب پیری پوست خواهد شد. برای جلوگیری از تسریع روند پیری٬ کرم های مربوطه و جراحی هایی مثل این روش استفاده می شود.

اعمال جراحی زیبایی پوست مثل لیفتینگ یا بلفاروپلاستی یا حتی اعمالی که برای جراحی زیبایی ابرو یا پیشانی توسط متخصصان زیبایی روی کاندید جراحی اعمال می شود٬ به صورت همزمان قابل انجام است و معمولا هر کدام چند ساعت به طول می کشد. اما به دلیل خستگی بیمار بهتر است فرآیند ها درچند جلسه  انجام شود. اگر لیفیتینگ با طب سوزنی در دستور  کار شما باشد که بین ۱۰  تا ۲۰ جلسه  زمان خواهد داشت.

لیفتینگ صورت یعنی چی

در موضوع کشیدگی پوست صورت بیماران٬ جنس و سن و جنس پوست و هم  چنین سابقه بیماری و داروهایی که مصرف کرده اند و نوع انتظار بیمار از نتایج عمل٬ اهمیت دارد و به همین خاطر باید در جلسه مشاوره٬ به همه این موضوعات پرداخته شده و پزشک معالج واجد شرایط٬ حتما روش های جایگزین را نیز در اختیار بیمار قرار دهد تا اخلاق پزشکی رعایت  شود.

حتما بخوانید: چگونه پوست سفید و سفت و بدون چروک داشته باشیم؟

چرا پوست پیر می شود؟

علت این که افراد بسیار به این روش زیبایی  علاقمند هستند٬ صرف تبلیغات خوش آب و رنگ و وسوسه کننده ای که این روزها در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام شاهد هستیم٬ موضوع روند فزاینده پیر شدن پوست است. نور موبایل نور خورشید و آب رسانی کم و سبک زندگی غلط و پر کالری و کم تحرکی که بیماری  های خاموشی مثل دیابت را پدید آورده است٬ همه مشکلاتی است که روند پیر شدن پوست را تسریع کرده و متقاضیان این نوع جراحی ها را زیاد!

جراحی لیفت کیم کارداشیان

(جراحی  لیفت کیم کارداشیان)

هر  چقدر کم  تر آب بنوشید و از غذاهای گیاهی و فیبردار کم  تر استفاده کنید و بیشتر در معرض آلودگی های محیطی باشید٬ پوست شما خشک تر و آسیب پذیری  آن افزایش می یابد. کم خوابی که معضل میلیاردها ساکن دهکده جهانی امروز ما است نیز  از جمله  دلایلی  است که تسریع روند پیر شدن پوست را به دنبال دارد.

پوست بدن انسان از  زمان کودکی٬ قابلیت  الاستیسیته  یا همان ارتجاعی زیاد دارد و به خاطر وجود کلاژن در زیر پوست٬ ما شاهد صاف بودن پوست هستیم. هر چقدر روند کلاژن سازی با تاخیر همراه شود٬ روند پیر شدن پوست افزایش می یابد.  با افزایش سن از میزان قابلیت ارتجاعی پوست کم شده و آب زیر پوست هم کاهش می یابد و شاهد شل شدگی پوست و افتادگی پوست به خصوص در ناحیه گونه و چانه هستیم.

چرا پوست پیر می شود

اگر  میخواهید دیرتر به دنبال روش های کشیدگی پوست با لیزر یا طب سوزنی یا ماساژ یا هر روش دیگری باشید٬ فرآیند های منظم  مراقبت از پوست (skin care) را از نوجوانی باید رعایت کرد و تا میانسالی ادامه دارد تا از میانسالی به بعد شاهد پوستی  چروکیده و نیاز به درمان های پر هزینه و تهاجمی نبود.  مثلا استفاده از کرم های ضد آفتاب با اس  پی اف ۱۵  به بالا به  صورت مرتب و مستمر.

نحوه عمل جراحی لیفتینگ و عواقب و عوارض

اگر شما کاندید لیفتینگ پوست صورت باشید٬ پزشک معالج که حتما باید متخصص باشد نه پزشک عمومی!٬ بایستی از بی حسی موضعی برای آغاز عمل استفاده کند. میزان و مقدار همگی به تشخیص پزشک است. اما توجه کنید که طب سوزنی برای لیفتینگ نیازی به بی حسی موضعی نداشته و درد ندارد. عمل lifting ‌ معمولا ظرف چند ساعت انجام شده و بیمار نیازی به بستری شدن ندارد و مرخص می شود. این عمل در واقع اقدامی است برای برش کوچک روی پوست تا کشیدگی  پوست انجام شده و معمولا روی  چروک های طبیعی انجام می شود تا جای ترمیم  پس از عمل جراحی مشخص نباشد.

نحوه عمل جراحی لیفتینگ و عواقب و عوارض

(بخشی از فرآیند جراجی ریتیدکتومی (RHYTIDECTOMY) را مشاهده می کنید)

جزییات عمل لیفت را در سایت دکتر مایکل شوراتز از جراحان آلمانی مشاهده کنید

(جزییات عمل لیفت را در سایت دکتر مایکل شوراتز از جراحان آلمانی مشاهده کنید)

قبل از این عمل توصیه شده که بیمار حتما استحمام کرده و بانوان نیز بدون  آرایش باشند. استفاده از داروهای رقیق کننده خون معمولا چندروز پیش از عمل و چند روز پس از عمل با تشخیص پزشک باید انجام شد. معمولا بین ۳ تا ۱۰ روز بعد از عمل شاهد کبودی و تورم در محل کشیدگی پوست هستیم که جای نگرانی خاصی  ندارد و بعد از این مدت رفع می شود. بخیه ها در عمل های تهاجمی می بایست بعد از ۲ هفته کشیده شود. در این مدت و هم چنین چند هفته پس از کشیده شدن بخیه٬ بهتر است که از انجام فعالیت های ورزشی سنگین مثل بدنسازی و امثالهم اجتناب شود.

بعضی از متخصصان جراجی  زیبایی  پوست بعد از انجام skin  lifting  به  بیماران توصیه می کنید که از anti biotics استفاده کرده تا چرک زدایی انجام شود. اما مصرف الکل و مواد دخانی  باید اجتناب شود.  بیماران لیفتینگ بهتر است مدتی  از تابش مستقیم نور آفتاب به دور باشند یا UVA و UVB روی پوست آن ها پس از عمل  تاثیر منفی نداشته باشد. هر  کاری که باعث درگیر شدن زیاد عضلات پوست صورت شود مثل آدامس جویدن باید تا مدتی متوقف شود.

توجه داشته باشید که اثربخشی لیفتینگ در هر بیماری  با بیمار دیگر فرق دارد. حتی نتایج لیفتینگ صورت دو خواهر که تقریبا هم  سن هستند و جنس پوست مشابه  دارند نیز متفاوت است و انتظار مشاهده نتایج یکسان نادرست است. ژنتیک و جنس و سبک زندگی و جنس پوست همه  در نتیجه عمل تاثیرگذار خواهد بود. البته نباید مهارت پزشک معالج واجد شرایط را نیز از نظر دور داست.

تصور غلطی  که درباره لیفتینگ و جراحی آن وجود دارد به میزان درد و خون ریزی عمل و پس از عمل اشاره داشته و هم  چنین دائمی بودن نتایج LIFTING که هیچ کدام صحیح نیست. لیفتینگ ٫ بدون درد و خون ریزی خاص است و با بی حسی انجام می شود اما اصلا GURANTEED  LIFTING یا عمل لیفتینگ تضمینی و دائمی نیست و انتظار  معجزه داشتن٬ نادرست خواهد بود. نتایج آن با افزایش سن و تغییر سبک زندگی٬ تغییر خواهد کرد و نیاز به اقدامات ترمیمی و اصلاحی احساس می شود.

لیفتینگ صورت با انواع نخ ها کششی

(روش  ULTHERAPY را مشاهده می کنید روش غیر تهاجمی (NON-INVASIVE)  برای لیفت و سفت شدن صورت است که روش هایفو HIFU نام دارد. اولتراپی  یا هایفو تراپی برای سفت شدن پوست استفاده شده که دستگاه آن ساخته شرکت  ULTRA آمریکا است و توسط فناوری امواج متمرکز اولتراسوند٬ سبب تحریک  کلاژن می شود و رفع سلولیت را هم به ارمغان می آورد)

خون ریزی و چروک و حتی تحلیل اعصاب ناحیه ای از صورت که عمل lifting در آن اتفاق افتاده است٬ از جمله  عوارض بعد از عمل خواهد بود که در کنار آسیب های عصب ماهیچه صورت٬ معمولا در فهرست شکایت های بیماران است. گاهی اگر وسیع باشد٬ سبب فلج شدن بخشی از ناحیه صورت میشود که ندرت گزارش شده است. گاهی شاهد ریزش موقت مو در ناحیه ای از پوست سر هستیم که به  دلیل کاهش خون رسانی به فولیکول ها بوده و مشکلاتی را برای کاندیدای عمل ایجاد می کند. اما نگرانی در این زمینه نادرست است و پس از مدتی شاهد رویش مجدد مو هستیم.

حتما بخوانید : بهترین ماسک صورت برای جوش

لیفتینگ صورت با انواع نخ ها کششی

 لیفتینگ صورت با نخ کاگ و نخ کلاژن از  جمله روش‌های کم هزینه برای کشیدگی پوست صورت است. بیهوشی ندارد و کم هزینه بوده و معمولا ۶۰ تا ۱۰۰ دقیقه  به طول می انجامد. ترمیم بافت ها هم معمولا ظرف دو هفته انجام می شود. این روش در ۵ مرحله انجام می‌شود .

وارد کردن نخ به ناحیه مورد نظر در پوست٬ استقرار نخ در محل٬ مهار نخ٬ تعلیق نخ و تثبیت نخ. توجه داشته باشید که فرآیندهای ۵  گانه فوق با ایجاد یک برش کوچک در سر انجام شده و نخ هایی از جنس پلی پروپیلن که دارای جنسی سازگار با پوست است در این عمل  به کار می رود. از دیگر روش های پر کاربرد می توان به لیفت سیلوئت اشاره دارد که لیفت با نخ  بوده و نخ سیلوئت در آن استفاده می شود. روشی کم  تهاجمی که برای بازگرداندن بافت شل شده و سفت کردن در بخش میانی پوست صورت کاربرد دارد. در این روش نیز از بیهوشی خبر نیست. اما نتایج آن اعتبار کم تری از عمل لیفت لیزر ندارد.

نکته ای که باید توجه کنید ان است که لیفت با نخ روش جایگزین جراحی لیفت صورت نیست و برای استفاده از لیفت ابرو هم مناسب می باشد. اما حالت چشم گربه ای که محبوب این روزهای جوانان است را نمی توان با این روش به ارمغان آورد.

لیفت صورت با روش فرکشنال

لیفت صورت با روش فرکشنال

روش  RF FRACTIONAL از جمله روش‌های لیفت است که عارضه  کمی داشته و توسط تابش لیزر صورت می گیرد. در این جا به نکاتی باید توجه کرد. روش لیزر فرکشنال باید با دستگاه های مجهز و کاربر حرفه ای و متخصص انجام شده و قابلیت تابش حرارت و خنک سازی همزمان را داشته باشد تا سبب انقباض کلاژن ها و سفت شدن پوست گردد. در روش  لیفت با    CO2 در واقع سطح پوست کمی تخریب شده و بهبود بلند مدت نیاز است.

بیمارانی برای لیفت فرکشنال مناسب هستند که چروک زیادی نداشته باشند

بیمارانی برای لیفت فرکشنال مناسب هستند که چروک زیادی نداشته باشند و به دنبال کم شدن عمق خطوط خنده و اطراف لب و چروک های  ایجاد شده در اطراف چشم باشند. معمولا تا چند میلی متر شاهد کاهش عمق چروک و سفت شدن پوست برای کم تر از پنج سال هستیم. استفاده  از انرژی رادیوفرکانسی نیز معمولا در این روش کاربرد دارد که سوزن هایی را به عمق پوست ارسال تا محل قرارگیری کلاژن ها را فعال کند. روش فرکشنال با روش  مزوتراپی بیولوژیک  فرق می کند.

حتما بخوانبد: صفر تا صد ماسک های خانگی برای  انواع پوست ها

روش‌های خانگی لیفتینگ صورت

ما قبلا در سلسله گزارش هایی در لوکس بیوتی به موضوع ماساژ صورت و استفاده از ماسک طبیعی اشاره کردیم. در این جا نیز خوانندگان گرامی را به مطالعه این گفتار ها توصیه  می کنیم. برای سفت شدن پوست صورت و کشیدگی پوست٬ لازم است تا اقدامات جوان ساز و شاداب کننده  پوست در دستور کار شما باشد تا شاهد کم شدن عمق چین و چروک های پوست باشید.  ماسک های گیاهی و میوه ای و نه شیمیایی همیشه  توصیه می شود.

روش‌های خانگی لیفتینگ صورت

ماسک تخم‌مرغ قطعا به خاطر آنتی اکسیدان هایی که دارید برای کاهش روند فزاینده پیری پوست و شل شدگی و افتادگی توصیه می شود. هم چنین به خاطر کلسیم و منیزیم٫ کلاژن سازی را تسریع می بخشد.  زرده تخم مرغ نیز مملو از پروتئین بوده و برای سفت شدن پوست بسیار مفید است. اگر به دنبال یک لیفت غیر شیمیایی و غیر تهاجمی هستید٬ با زرده تخم مرغ آشتی کنید که جشنواره ویتامین محسوب می شود و عمق چروک های پوست را کاهش می دهد.

حتما بخوانید: بهترین ماسک صورت مردانه

 لیفت با روغن آرگان برای کشیدگی پوست

 لیفت با روغن آرگان از جمله مواردی است که برای کشیدگی پوست و تغذیه پوست و جلوگیری از شل شدگی آن باید در نظر داشت. روشی برای محافظت پوست از رادیکال های آزاد که در فهرست درمان های خانگی قرار دارد.

 لیفتینگ صورت با گیاهک گندم از دیگر روش های خوب برای ماسک صورت در فرآیند سفت شدن پوست و لیفت است. گیاهک گندم انواع ویتامین ها را دارد و جذب آب آن عالی  است. کلا استفاده از محصولات گندم در رژیم غذایی شما توصیه می شود.

ماسک ویتامین C هم مثل تخم مرغ و جو و گندم توصیه شده است

ماسک ویتامین C هم مثل تخم مرغ  و جو و گندم توصیه شده است و باعث کلاژن سازی پوست و احیا آن می گردد. اگر  لک و کک هم در پوست دارید با این ماسک می توان آن را بر طرف  کرد. در شش ماهه دوم سال که انواع میوه های آب دار سرشار از ویتامین بسیار  است (مثل لیمو شیرین و پرتقال) از  این ماسک برای سفت شدن پوست استفاده کنید.

ماسک سیب در واقع یکی از روش های خانگی لیفت پوست صورت است

ماسک سیب در واقع یکی از روش های خانگی لیفت پوست صورت است. محبوب ماریا شاراپوا و بسیاری از سلبریتی های دنیای موسیقی و سینما نیز بوده و در مصاحبه های خود به آن اشاره کرده اند.

حتما بخوانید: ۲۰ ماسک عسل عالی برای سفت شدن و شادابی  پوست

 روش آندوسکوپی پیشانی و ابروها

 روش آندوسکوپی پیشانی و ابروها

از روش های لیفت٬ آندوسکوپی پیشانی و ابرو است که بسیار  متداول بوده و برای کاهش چروک های پیشانی که خیلی در ظاهر و طراحی استایل آقایان و بانوان مشکل پسند تاثیر گذار است٬ نقش دارد. این روش هم تا ۸ سال  اعتبار  داشته و اصلا دائمی نیست. باید توسط متخصص انجام شود و معاینه قبل از جراجی بیمار باید به خوبی انجام شود. توجه داشته باشید که هر نوع جراجی که در بخش فوقانی صورت مثل پلک وابرو و امثالهم انجام می شود چون احتمال آسیب رسانی به اعصاب ناحیه چشم دارد٬ باید به دقت انجام شده و اگر بیمار مشکل چشمی دارد٬ پیش از جراحی با متخصص چشم هماهنگ کند تا بنیایی وی تحت تاثیر زیبایی صورت قرار نگیرد.

از روش های لیفت٬ آندوسکوپی پیشانی و ابرو است

این روش٬ تکنیکی غیر تهاجمی است و سبب کاهش و بر طرف شدن کبودی دور چشم و پف هایی که پشت پلک بالایی ایجاد می شود خواهد شد. البته برخی از شل شدگی های پوست مربوط به خود پلک است که آندوسکوپی پیشانی و ابرو آن را بر طرف می کند. البته در اندوسکوپی پیشانی و ابرو نیز باید علت یابی درست انجام شود تا تنها نشانه درمانی انجام نشود و علت درمانی در دستور کار قرار داشته باشد.

 پف دور چشم٬ مربوط به شل شدگی و افتادگی پوست

اگر پف دور چشم شما مربوط به پلک باشد٬ عمل بلفاروپلاستی گزینه خوبی است. اما اگر پف دور چشم٬ مربوط به شل شدگی و افتادگی پوست پیشانی و ابرو باشد٬ عمل لیفتینگ پیشانی و ابرو در دستور کار قرار می ‌گیرد که البته بازهم وضعیت هر بیمار با بیمار دیگری تفاوت داشته و معاینه پزشکی الزامی خواهد بود. گاها ترکیبی از این دو روش مورد نیاز خواهبد بود.

 داستان لیفتینگ صورت با طب سوزنی

طب سوزنی و طب سنتی در لیفتینگ پوست باید زیر نظر متخصص انجام شود و روش جایگزین روش های جراحی لیفت پوست و لیزر پوست نیست. تشخیص انتخاب آن به عهده پزشک و انتظار بیمار است. برای همه بیماران در هر سنی مناسب نیست و گاهی روش های ترکیبی اثر خوبی خواهد داشت. سوددهی لیزر و زمان کم٬ برای پزشک مطلوب تر از طب سوزنی است. طب سوزنی٫ زمان بر و پر هزینه بوده و گاهی به  ۸ تا ۲۴ جلسه  درمان نیاز دارد.

 داستان لیفتینگ صورت با طب سوزنی

طب سوزنی مکانیزم هایی داریدکه سبب تسریع چرخش خون و انرژی در کل بدن بیمار می شود و البته میزان شفافیت پوست را به دنبال دارد. چرا که اکسیژن رسانی به پوست تسریع شده و عروق پوستی برای دفع مواد زاید از نفوذپذیری بهتری برخوردار می شوند.

طب سوزنی در مواردی که

  • خشکی پوست زیاد باشد
  • میزان چربی روی پوست زیاد باشد
  • شل شدگی پوست در نواحی مختلف زیاد باشد
  • به دنبال کاهش پف زیر چشم و ترمیم کبودی های زیر چشم  هستید

کرم‌های خوب برای لیفتینگ صورت خوب

مناسب است. از سوزن هایی با قطر خیلی ریز در حد تار مو استفاده شده و دردی بیمار احساس نمی کند. هر جلسه لیف با طب سوزنی بین بیست تا یک صد سوزن استفاده می شود. نتایج را از جلسه هشتم معمولا بیمار احساس خواهد کرد و شاهد تسریع کلاژن سازی و کاهش عمق چروک و چین های پوست می شود. برگشت پذیری دارد اما زیاد نیست در بازه  مورد انتظار. هر مریضی٬ کاندید طب سوزنی نیست. مثل بیمار قلبی یا هموفیلی.

در ادامه شما را با کرم‌های  معروف بازار در لیفتینگ آشنا می‌کنیم. این لیست مرتب به روز رسانی خواهد شد و انتخاب یا عدم انتخاب آن فقط با تشخیص پزشک شما بهتر است صورت بگیرد نه مشاوره سایت چطور!

کرم‌های خوب برای لیفتینگ صورت خوب

اگر به دنبال کرم های خوب هستید٬ از برندهایی مطرح استفاده کنید که در بخش لوازم آرایش و بهداشتی لوکس بیوتی معرفی کردیم. محصولاتی مثل لانکوک و ایورروشه و لیراک و مک و استادرم و l’oreal. البته انواع ایرانی مثل سینره هم خوب است.

کرم های لیفت خوب کرم ها یا ژل هایی هستند که پرو کلاژن داشته باشد. پرو کلاژن ها باعث می شود تا الاستین و رتیکولین پوست با افزایش تولید پروتئین کلاژن٬ کاهش یافته و روند پیری پوست کند شود. نقش مهمی این پروتئین ها در خاصیت  ارتجاعی پوست شما خواهد داشت.

نکته بعدی این است که حتما کرم شما حاوی اکتی پروجین باشد که استحکام پوست را در بلند مدت به ارمغان آورد. اگر کرم در فرمولاسیون خود از روغن گل و هسته انگور استفاده کرده باشد نیز برای  پیشگیری  از چین و چروک پوست مناسب خواهد بود. روغن آووکادو معمولا چنین خاصیتی دارد که درفرمولاسیون کرم های lift استفاده می شود.  چون آنتی اکسیدان قوی دارد.  پس انار خوری در نیمه دوم سال را جدی بگیرید! مخصوصا میوه های حاوی ویتامین ث.

کرم LIERAC VITAMIN ENRICHED FONDANT تاثیری عالی با روش مزوتراپی دارد.

(کرم LIERAC VITAMIN ENRICHED FONDANT تاثیری عالی با روش مزوتراپی دارد. مواد معدنی به کار رفته در فرمولاسیون کرم لیفت لیراک باعث سم زدایی و سفتی پوست صورت می شود. )

کرم سفت کننده و لیفتینگ لانکوم

(کرم سفت کننده و لیفتینگ لانکوم که کرم LANCOME RENERGICIE MULTI LIFT CREAM نام دارد برای هر پوستی مناسب بوده و و در تولید آن از فناوری مولتی تنشن استفاده شده که قوام پوست را نوید می دهد و روند آب رسانی پوست را تشریع می بخشد)

کرم لیفتینگ صورت و گردن لدورا

(کرم لیفتینگ صورت و گردن لدورا  که L’DORA LIFTING & FIRMING CREAM FOR FACE  نامیده می شود٫ از  فیلمکسل سود می برد که نقش مطلوبی برای کشیدگی پوست صورت و شفافیت آن در آقایان و بانوان دارد. اوسیلیفیت که در فرمولاسیون این کرم به کار رفته سبب تغذیه پوست شده و فرآیند سفت شدن را با پروکل وان٫ تسریع می دهد.  نکته ای که باید توجه کرد آن است که  فیلمکسل و اوسیلیفت استفاده شده در L’DORA LIFTING CREAM از جلبک دریایی است. )

کرم لیفتینگ لورآل فرانسه

(کرم   لیفتینگ لورآل فرانسه  L’OREAL PARIS REVITALIFT DAY CREAM قابلیت ضد آفتاب SPF 30 داشته و خاصیت ویتامینه دارد و از پوست در برابر UVA1 و UVB‌ مراقبت می کند. بافتی لوکس و ابریشمی داشته و خیلی  سریع جذب می شود.)

کرم لیفتینگ گینو در نقش یک بازسازی کننده عالی پوست عمل کرده

(کرم لیفتینگ گینو  LINFTOSOME GUINOT  CREAM در نقش یک بازسازی کننده عالی پوست عمل  کرده و برای همه نوع جنس پوست از NORMAL SKIN تا DRK SKIN  توصیه می شود. چرا که تقویب  فیبرهای کلاژن پوست را انجام داده و در بلند مدت تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد)

کرم لیفتینگ الارو کرمی ضد چروک است

(کرم لیفتینگ الارو کرمی ضد چروک است. در واقع ELLARO LIFTANTE ANTI  AGE) همان طور که در اسم لاتین آن مشاهده می شود٬ ضد پیری بوده و برای سفت شدن پوست توصیه می شود. کلا رای افرادی که زیر چهل سال سن دارند توصیه شده است.

کرم لیفتینگ سینره یا کرم حجم دهنده

(کرم لیفتینگ سینره یا کرم حجم دهنده (لیفتینگ) سینره CINERE LIFTING CREAM محصولی از شرکت های دانش بنیان ایرانی بوده که در بازار ایران با مشتری خوبی همراه شده و از فناوری بیوپلیمر دریایی در فرمولاسیون آن استفاده شده است)

ژل سروینا SERVINA LIFTING GEL محصولی با فناوری منحصر به فرد است

(ژل سروینا  SERVINA LIFTING GEL محصولی با فناوری منحصر به فرد است که در فرمولاسیون آن شاهد هسته عناب و گیاه سنتلا هستیم که در کنار روغن جوانه گندم که در بالا به آن اشاره شد٬ میزبان خوبی برای تغذیه پوست خواهد بود و شفافیت و سفتی پوست را به ارمغان می آورد)

کرم لیفتینگ تالگو

(کرم لیفتینگ تالگو کرم THALGO  LIFTING CREAM که تصحیح کننده  (CORRECTION) نیز هست ٬ یک بازساز قوی پوست بوده و پوستی نرم و لطیف را نوید می دهد)

کرم لیفتینگ پایوت

کرم لیفتینگ پایوت  PAYOT PERFORM LIFT INTENCE CREAM از جمله محصولاتی است که برای مقابله با  افتادگی پوست و لیفت سریع کاربرد داشته و برای کااهش  چین خطوط خنده و اخم مطلوب به نظر می رسد.در فرمولاسیون آن از جلبک و هیلارونیک اسید که برای تغذیه پوست مناسب است استفاده گردید. مثل  لوسیون PRIME که محصولی ایرانی است٬ آبرسانی خوبی دارد)

توصیه هایی برای لیفتینگ پوست صورت

  • هر اقدامی برای کشیدگی پوست صورت الزاما و الزاما باید تحت نظر پزشک متخصص پوست باشد.
  • اگر پزشکان غیر متخصص در حوزه لیفت فعال بودند مراتب را از طریق سامانه شکایت سازمان نظام پزشکی اعلام کنید.
  • مراقبت باشید تا تبلیغات اغوا کننده لیفت صورت در شبکه های اجتماعی٬ شما را از معاینه و جلسات مشاوره تخصصی گمراه نکند و پول و وقت شما هدر نرود و از همه مهم تر٬ آسیبی به یافت پوست و اعصاب ناحیه صورت وارد نشود.
  • مزون ها و مراکز آرایشی بانوان جز در اموری که مجوز صنفی دارند٬ حق ورود ندارد.
  • لیفت موثر به چند فاکتور بستگی دارد: معاینه پیش از عمل٬ آنالیز انتظارات بیمار٬ انتخاب بهترین روش و تحلیل سابقه بیماری ها و جنس  پوست و ژنتیک وی.
  • لیفت با لیزر باید فناوری های جدید باشد تا آسیب کم تری به بافت صورت وارد شود.
  • هر چقدر سیستم‌های مراقبت از پوست شما بهتر باشد و بهداشت بدن را بهتر رعایت کنید٬ عمر اعمال جراحی لیفیتینگ افزایش خواهد یافت.
  • از سیگار و الکل و رژیم غذایی چرب و که سموم سفید( نمک و شکر) در آن دیده می شود برای ارتقا کارایی جراجی لیفت٬ پرهیز کنید.
  • همواره توصیه شده تا معاینه چشم توسط متخصص چشم در اعمال زیبایی مربوط به این ناحیه صورت انجام شود.
  • رژیم غذایی سبز را جدی بگیرید. ازگیل٬ عناب٬ دم نوش ها و هر چه پاک ساز  پوست شما است برای شادابی پوست به جای کرم ها و سرم ها و ژل ها و لوسیون ها استفاده کنید.
  • استفاده از مرطوب کنند‌ه‌ها و سرم‌ها برای سفت شدن پوست صورت به منظور لیفت پوست زمانی موثر است که شما رژیم غذایی صحیح و سبک زندگی سالم و سبز را در دستور کار خود داشته باشید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را هر روز با لوکس بیوتی دنبال کنید.

به نظر شما بهترین کرم و روش لیفت صورت کدام است؟

توصیه هایی برای لیفتینگ پوست صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن