برندهای آرایشی

لیست ۱۰ برند برتر لوازم آرایشی جهان در سال ۲۰۲۴

لوازم آرایشی دوست هر خانمی است که عاشق آرایش است و هر خانمی عاشق آرایش است. برندهای متعددی از محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار وجود دارد، اما تعداد کمی هستند که نام، شهرت و ثروت را با ارائه محصولات خود به دنیای لوازم آرایشی به دست آورده باشند. با تغییر سبک زندگی و تمایل به ظاهر جذاب، رشد تصاعدی در صنعت آرایشی و بهداشتی وجود دارد و برخی از برندها میلیاردها دلار از آن درآمد کسب کرده اند. بیایید نگاهی به ۱۰ برند برتر لوازم آرایشی در جهان در سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ و برخی جزئیات اساسی در مورد آنها بیندازیم.

حتما بخوانید : چه رنگ لاکی به دستان شما می آید ؟

۱٫ برند ال و ام هاش – Moet Hennessy Louis Vuitton

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، معروف به LVMH، یک شرکت چند ملیتی و مجموعه ای است که در کالاهای لوکس تخصص دارد. کنترل این شرکت بیش از شصت شرکت تابعه به طور مستقل از جمله عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی اداره می شود. شعبه های دیگر عبارتند از گروه مد، شراب و ارواح، ساعت و جواهرات، توزیع انتخابی، و سایر فعالیت ها. دفتر مرکزی لویی ویتون در پاریس است و برنارد آرنو مدیرعامل فعلی است. این شرکت از طریق ادغام خانه مد Louis Vuitton با Moët Hennessy در سال ۱۹۸۷ تشکیل شد. Moët Hennessy خود از ادغام تولید کننده شامپاین Moët & Chandon و تولید کنیاک Hennessy تشکیل شد. LVMH با ارزش خالص حدود ۳۲۹ میلیارد دلار، با ارزش ترین شرکت در اروپا است.

آدرس سایت برند ال و ام هاش – Lvmh

 

۲٫ برند لورئال – L’Oreal

L’Oreal S.A بزرگترین شرکت لوازم آرایشی جهان است که محصولاتی را با تمرکز بر رنگ مو، مراقبت از پوست، محافظت در برابر آفتاب، آرایش، عطر و مراقبت از مو تولید می کند. L’Oreal که دفتر مرکزی آن در کلیشی، هاوتز-دسن قرار دارد، در حال حاضر دارای ۳۶ برند و دارای ۴۹۷ پتنت ثبت شده است. این شرکت دارای گروهی از سفیران، هنرمندان، هنرپیشه ها و فعالان است که از آنها به عنوان “تیم رویایی لورآل پاریس” یاد می شود. Eva Longoria، Camilla Cabello، Katherine Langford، Kate Winslet، Céline Dion برخی از نام‌های بزرگ مرتبط با L’Oreal هستند. L’Oreal دارای بیست و یک مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان با سه مرکز جهانی در فرانسه است که در Aulnay، Chevilly و Saint-Ouen واقع شده‌اند.

آدرس سایت برند لورئال – L’Oreal

۳٫ برند استی لادر – Estée Lauder

شرکت Estée Lauder Companies Inc. مستقر در میدتاون منهتن، شهر نیویورک، در تولید لوازم آرایش، مراقبت از پوست، عطر و محصولات مراقبت از مو تخصص دارد. این شرکت توسط Estée Lauder و همسرش جوزف که شروع به تولید لوازم آرایشی در شهر نیویورک کرد، راه اندازی شد. این شرکت در حال حاضر یک میلیارد دلار است که دارای مجموعه‌ای از برندها است که از طریق تجارت دیجیتال و کانال‌های خرده‌فروشی توزیع می‌شوند. در ابتدا، این شرکت تنها چهار محصول به نام‌های روغن پاک‌کننده، لوسیون پوست، کرم همه‌منظوره Super Rich و Creme Pack را به بازار عرضه کرد. شرکت استی لودر برندهای زیادی دارد که یکی از آنها استی لادر است. بسیاری از شخصیت های برجسته با این برند مرتبط هستند که به آنها “چهره” گفته می شود که الیزابت هرلی و گوئینت پالترو یکی از آنها هستند.

آدرس سایت برند استی لادر – Estée Lauder

۴٫ برند دیور – Dior

کریستین دیور SE، که معمولاً با نام دیور شناخته می‌شود و به سبک DIOR است توسط طراح مد فرانسوی کریستین دیور در سال ۱۹۴۶ پیدا شد. خانه مد لوکس فرانسوی اکنون توسط تاجر فرانسوی برنارد آرنو کنترل می‌شود که همچنین رئیس LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton) است. در واقع، این شرکت دارای ۴۲٫۳۶ درصد سهام و ۵۹٫۰۱ درصد از حق رای در LVMH است. مونیکا بلوچی، جود لاو، ناتالی پورتمن، میلا کونیس، جنیفر لارنس، رابرت پتینسون، ریحانا، جانی دپ، کارا دلوین و بسیاری از افراد مشهور دیگر سفیر کمپین های دیور بوده اند.

آدرس سایت برند دیور – Dio

۵٫ برند کلینیک – Clinique

یکی از زیرمجموعه های شرکت های Estée Lauder، Clinique Laboratories، LLC یا به سادگی Clinique در تولید محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، لوازم آرایش و عطرها تخصص دارد. این برند توسط Evelyn Lauder، مدیر اجرایی Estée Lauder و عضوی از خانواده Lauder ایجاد شد. او نه تنها خط تولید خود را توسعه داد، بلکه به عنوان مدیر آموزش نیز کار کرد. او پس از خواندن مقاله ای از Vogue به نام “آیا می توان پوستی عالی ایجاد کرد؟” انگیزه ایجاد این برند را پیدا کرد. کلینیک در مراسم افتتاحیه جوایز براق اروپا در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین تجربه تجارت الکترونیک را دریافت کرد و امیلیا کلارک بازیگر بریتانیایی اولین سفیر جهانی آن در سال ۲۰۲۰ شد.

آدرس سایت برند کلینیک – Clinique

۶٫ برند ایروشه – Yves Rocher

Rocher Group که قبلا با نام Yves Rocher Group شناخته می شد، یک شرکت مراقبت از پوست، لوازم آرایشی و عطر است که توسط کارآفرین فرانسوی ایو روشه تأسیس شده است. این شرکت صاحب یک باغ گیاه شناسی به نام Jardin botanique Yves Rocher de La Gacilly است که بدون پرداخت هزینه برای عموم باز است. گروه Yves Rocher به دلیل محصولات دوستدار محیط زیست و تجربه بین المللی در توسعه پایدار به عنوان “قهرمانان محیط زیست سال” ۲۰۲۰ در جایزه Environment Possibility شناخته شد. این گروه همچنین شامل برندهای Dr Pierre Ricaud، Daniel Jouvance، Petit Bateau، Isabel Derroisné، Galérie Noémie، Kiotis و Stanhome است.

آدرس سایت برند ایروشه – Yves Rocher

۷٫ برند کلارینس – Clarins

Clarins یک شرکت لوازم آرایشی شناخته شده است که توسط Jacques Courtin-Clarins در پاریس در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد. این شرکت محصولات مراقبت از پوست و آرایش تولید می کند و همچنین در بخش اسپا و رفاه نامی قابل تقدیر است. Clarins یک برند لوکس مراقبت از پوست در اروپا است و در بیش از ۱۵۰ کشور جهان فعالیت می کند. این محصولات در آزمایشگاه های Clarins فرانسه فرموله و طراحی شده و به سراسر جهان صادر می شود. My Blend یکی دیگر از برندهای Clarins است که جامع‌تر و شخصی‌شده‌تر است و برای تولید بهترین کالاها برای پوست و محیط‌زیست به طور مساوی کار می‌کند. رئیس و مدیر عامل شرکت جاناتان زریهن با سایر اعضای خانواده کلارینز به عنوان مدیر عامل، معاون مدیر اجرایی و رئیس هیئت نظارت است.

آدرس سایت برند کلارینس – Clarins

۸٫ برند مک – MAC Cosmetics

MAC Cosmetics، مخفف Make-Up Art Cosmetics و سبک M·A·C، یک شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی است که توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو تاسیس شده است. در ابتدا در تورنتو، کانادا تأسیس شد، دفتر مرکزی این شرکت پس از تبدیل شدن به یک زیرمجموعه از شرکت‌های استی لادر در سال ۱۹۹۶، به شهر نیویورک نقل مکان کرد. پیش از این، این شرکت محصولات را فقط برای شروع فیلم تولید می‌کرد، اما بعداً پس از به دست آوردن محبوبیت، شروع به تولید آن برای عموم کرد. MAC Cosmetics با گردش مالی سالانه بیش از ۱ میلیارد دلار، یکی از سه برند برتر آرایش جهانی است. این برند دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه مستقل است که همگی توسط هنرمندان حرفه ای میکاپ مدیریت می شوند.

آدرس سایت برند مک – MAC Cosmetics

۹٫ برند بیرزدورف – Beiersdorf

Beiersdorf AG یک شرکت آلمانی است که در تولید و خرده فروشی محصولات مراقبت شخصی فعالیت دارد. این شرکت که به دلیل تولید محصولات دیگر نیز شناخته می شود، تمرکز خود را بر روی سه حوزه کلیدی تغییر داد: مراقبت از پوست، فناوری چسب ها و مدیریت زخم. مجموعه محصولات Nivea که به طور کامل به لوازم آرایشی اختصاص داده شده بود، موفق ترین از همه بود. Nivea محصولات متنوعی از جمله محصولات ضد پیری، مراقبت از کودک و آفتاب را تولید می کند. از دیگر برندهای معروف Beiersdorf می توان به ۸×۴ که صابون حمام خوشبوکننده و عطرهای مدرن درجه یک می فروشد و Tesa که در تولید نوارهای چسب تخصص دارد، اشاره کرد.

آدرس سایت برند بیرزدورف – Beiersdorf

۱۰٫ برند هدی بیوتی – Huda Beauty

هدی بیوتی نامی نسبتا جدیدتر در صنعت تولید لوازم آرایشی است که نام خود را به ۱۰ برند برتر لوازم آرایشی در جهان تبدیل کرده است. این برند در سال ۲۰۱۳ توسط زن تاجر و آرایشگر هدی کتان راه اندازی شد. در ابتدا، این شرکت به خاطر مژه های مصنوعی خود پس از پوشیدن مژه های معروف، مدل، شخصیت رسانه ای و تاجر، کیم کارداشیان، به شهرت رسید. بنیانگذار هدی کتان در سال ۲۰۱۷ توسط تایم به عنوان یکی از ۲۵ فرد تأثیرگذار در اینترنت انتخاب شد. او همچنین به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان خودساخته و یکی از سه تأثیرگذار برتر زیبایی توسط فوربس انتخاب شد. از دیگر محصولات معروف این برند می توان به فونداسیون، سایه چشم و پالت صورت اشاره کرد.

آدرس سایت برند هدی بیوتی – Huda Beauty

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن