تناسب اندام

چطور قد بلند تر به نظر برسیم ؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال که چطور میتوانیم قد بلندتر به نظر برسیم با ما همراه باشید تا نکاتی که برای رسیدن به قدی بلندتر لازم است در اختیارتان بگذاریم

تصور داشتن یک اندام خوش فرم و قد بلند برای همه افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت بسیار لذت بخش بوده و با میزان اعتماد به نفس و گاهی میزان موفقیت های افراد در عرصه خانوادگی ، اجتماعی و شغلی مرتبط است . بخشی از قد بلندی مربوط به ژنتیک بوده و بخشی از آن هم مربوط به تغذیه دوران بارداری ، تغذیه در زمان کودکی و ورزش کردن می باشد .

درست بنشینید و درست راه بروید

وقتی به حالت قوز کرده مینشینید و یا راه میروید قد شما از انچه که هست کوتاه تر به نظر می رسد . راه رفتن و نشستن با پشتی کشیده به طوری که سینه ها و سر به سمت جلو باشد شما را بلند قد تر نشان می دهد ضمن آنکه حکایت از اعتماد به نفستان دارد .

اگر قد متوسطی دارید موهای خود را خیلی بلند نکنید

برای زنان و مردان تفاوتی ندارد موهای خیلی بلند در افرادی که قد متوسطی دارند انها کوتاهتر نشان می دهد در حالیکه موهای مرتب و کوتاه افراد قد کوتاه را بلند تر جلوه خواهد داد . البته جمع کردن موها پشت سر هم در خانم ها زیباتر و شکیل تر بوده و البته انها را بلندتر نشان می دهد .

وزن خود را متعادل کنید

افراد کوتاه قد اگر اضافه وزن داشته باشند کوتاهتر به نظر میرسند برای اینکه بلند قدتر به نظر بیایید و خوش فرم باشید سعی کنید وزن خودتان را متعادل کرده تناسب اندام داشته باشید و اگر اضافه وزن دارید ورزش کنید و رژیم مناسب بگیرید . معمولا افراد چاق کوتاهتر به نظر می رسند .

لباس هایی با خطوط راه راه عمودی بپوشید

لباس هایی که خطوط راه راه عمودی دارند قد را بلند تر نشان می دهند سعی کنید ترکیب رنگ لباسهایتان به سمت خطوط عمودی و راه راه باشد . و در کنار آن صاف و با اعتماد به نفس بایستید و راه بروید .

لباس هایی با رنگ یکدست بپوشید

لباس هایی با رنگهای متنوع قد را کوتاهتر نشان می دهند . اگر می خواهید بلند تر به نظر برسید لباس هایی با رنگ یکسان به تن کنید یعنی بلوز و دامن یا مانتو و شلوار شما تقریبا یک تم رنگی داشته باشند .

لباس های شطرنجی نپوشید

لباس هایی که دارای خانه های مربعی یا اصطلاحا شطرنجی هستند قد را کوتاهتر نشان می دهند چون با عرض بدن شما موازی می شوند و طول قدتان را کاهش می دهند برای همین از پوشیدن لباس های شطرنجی اجتناب کنید .

شلوارهای فاق بلند بپوشید

اگر قدتان کوتاه است یا پاهای کوتاهی دارید از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه دوری کنید و شلوارهای فاق بلند را انتخاب نمایید تا پاهای شما را خوش فرم تر و بلند تر نشان دهند .

کفشهایی با پاشنه بلند تر بپوشید

اگر کمردرد یا زانو درد ندارید و میتوانید کفش های پاشنه بلند بپوشید این کار را انجام دهید کفش های با پاشنه بلند یا کفش های لژ دار یا کفی ضخیم قد را بلند نشان داده و پاها را خوش فرم تر می کنند . اگر کمردرد دارید بهتر است از کفش های لژ دار استفاده کنید .

دامن بلند بپوشید

دامن بلند افراد کوتاه قد را کشیده تر و بلند تر نشان می دهد . ضمن انکه بلند قد ها هم از این دامن ها استفاده می کنند . دامن پف دار و کوتاه یا اصلاحا دامن های عروسکی برای افراد کوتاه قد چندان مناسب نمی باشد و انها را کوتاهتر می کند .

لباس های بپوشید که به تن شما بنشیند

لباس های خیلی بزرگ یا خیلی تنگ برای همه افراد چه بلند قد و چه کوتاه قد چندان زیبا و شیک نبوده و قامت آنها را نافرم می کند برای اینکه شیک تر و زیباتر و بلند تر به نظر برسید لباس های با سایز مناسب استفاده کنید .

پیراهن هایی با کمر پهن و دگمه های درشت نپوشید

پیراهن هایی که کمربند پهن دارند یا در قسمت بالا تنه دگمه های پهنی در انها به کار رفته است باعث میشود بالاتنه کوتاهتر به نظر برسد ضمن انکه نوع یقه هم در خوش تیپی شما موثر است یقه ها باریک افراد را بلند قد تر نشان می دهند و در مقابل یقه های پهن و بزرگ فرد را کوتاهتر و چاق تر جلوه می دهند .

افراد چاق و کوتاه از لباس های تیره استفاده کنند

رنگهای تیره به خصوص رنگ مشکی افراد را لاغر تر و خوش فرم تر و بلند قد تر نشان می دهد . البته همیشه نمیشود رنگ میشکی پوشید ولی سعی کنید در مهمانی های رسمی یا مصاحبه های کاری برای اینکه بلند تر و خوش هیکل تر به نظر برسید از رنگ مشکی و لباس های با برش خوب و شیک استفاده نمایید چون نوع برش لباس در بلند تر نشان دادن شما بسیار موثر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن