پوستپوست و زیبایی کرج

پاکسازی پوست با دستگاه هیدروفیشیال چیست ؟

هیدروفیشیال  Hydra facial چیست؟ هیدروفیشیال یک درمان پوستی ثبت شده است که در کلینیک های  پوست و زیبایی وجود است. گاهی اوقات به آن ” هیدرادرم ابریژن ” نیز می گویند زیرا شامل لایه برداری شبیه میکرودرم ابریژن همراه با سرم های آبرسان است. هیدروفیشیال که به دلیل فرآیند سه مرحله ای خود شناخته شده است، برای تمیز کردن عمیق، لایه برداری و آبرسانی پوست شما کار می کند. این روش حرفه ای ممکن است به درمان انواع بیماری های پوستی از جمله آکنه، خشکی و چین و چروک کمک کند. این روش غیر تهاجمی که نتایج چشمگیری به همراه دارد.

مزایای پاکسازی پوست صورت با هیدروفیشیال

حتما بخوانید : چرا لوازم آرایش ارگانیک ؟

گلن کرافورد، MD، مسئول ارشد پزشکی گروه پوست شوایگر که در فیلادلفیا مستقر است، توضیح می‌دهد: «هیدرافیشیال یک درمان چند مرحله‌ای صورت است که معمولاً با یک دستگاه اختصاصی (Hydra facial MD ) ساخته شده توسط Edge Systems انجام می‌شود. در یک جلسه، زیبایی شناسان می توانند از دستگاه Hydra facial برای پاکسازی پوست صورت ، لایه برداری، استخراج و ارائه انواع سرم های جوان کننده استفاده کنند.

سارا اکرم، متخصص زیبایی در مراقبت از پوست در الکساندریا، ویرجینیا، می‌گوید: هیدروفیشیال به یک سرویس مورد تقاضا تبدیل شده است، زیرا یک عامل موثر و فوری برای روشن‌کنندگی و سفت‌کننده پوست می باشد. او می‌افزاید که افراد می‌توانند قبل از یک مراسم  یا به طور منظم برای حفظ سلامت پوست این درمان را دریافت کنند.

اکرم می گوید که هیدروفیشیال مشابه درمان دیگری به نام میکرودرم ابریژن است. به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، میکرودرم ابریژن از یک ابزار ساینده ملایم برای سنباده زدن ملایم پوست شما استفاده می کند و لایه بیرونی ضخیم تر و ناهموار را از بین می برد.

بیشتر بخوانید :لیست ۱۰ برند برتر لوازم آرایشی جهان در سال ۲۰۲۴

برخی متخصصان اعتقاد دارند هیدروفیشیال دقیقا میکرودرم ابریژن نیست و البته برخی دیگر معنقدند که به مراتب بهتر است. اکرم می گوید: «دستگاه هیدروفیشیال از یک نوک لایه بردار همراه با مکش برای حذف سلول های مرده پوست از سطح صورت شما استفاده می کند. او می گوید پس از لایه برداری پوست ، سرم ها به پوست تزریق می شود. این مرحله آخر دلیل کلیدی است که طرفداران می گویند این بسیار موثر است. طبق گفته شرکت، سه مرحله در درمان هیدروفیشیال وجود دارد و کل درمان را می توان در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام داد.

هیدروفیشیال

در اینجا سه مرحله مربوط به هیدروفیشیال وجود دارد:

پاکسازی پوست و لایه برداری

در این مرحله پوست لایه برداری می شود. لایه برداری فرآیند حذف سلول های مرده پوست از لایه بیرونی پوست است. دکتر کرافورد می‌گوید: مدت‌هاست که  اثرات مفید لایه برداری روی پوست ، از جمله روشن‌تر نشان دادن پوست ، باز کردن منافذ پوست و افزایش تولید کلاژن ثابت شده است. به گفته متخصصان لایه برداری با دستگاه هیدروفیشیال این یک گرداب مایع روی پوست ایجاد می کند که به آرامی ناخالصی ها و سلول های مرده پوست را از بین می برد.

با سرم از پوستتان محافظت کنید

مراقبت از پوست شما با ” تقویت کننده ها ” یا سرم ها به پایان می رسد. سرمها و تقویت کننده ها برای پوست شما طراحی شده اند، که ممکن است شامل کاهش ظاهر رنگدانه ، خطوط ریز و چین و چروک ، پوست کدر ، یا منافذ بزرگ شده باشد. درمان کاملاً از طریق این سرم های ” تقویت کننده ” قابل تنظیم است که یک مزیت اصلی برای بیماران است.

اینجا بخوانید : کسانی که برای ماساژ رفتن وقت ندارند ، بخوانند!

به عنوان یک جایگزین، Geneo Super-Facial وجود دارد، یک صورت سه مرحله ای دیگر که ترکیبی از لایه برداری و مواد موضعی فعال است. کلینیک کلیولند خاطرنشان می کند که Diamond Glow Dermalin fusion یکی دیگر از این درمان ها است که به دنبال لایه برداری، استخراج و تزریق پوستی درخشان و جوان است. فرض پشت همه اینها مشابه است – لایه برداری و تزریق سرم – اما فناوری ثبت اختراع متفاوت است. از متخصص پوست یا زیبایی خود بپرسید که کدام درمان برای شما بهترین است و کدام یک را ارائه می دهند.

پاکسازی پوست هیدروفیشیال

مزایای بالقوه هیدرافیشیال

مدیر تحقیقات زیبایی و بالینی درماتولوژی در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک ، می گوید پاکسازی پوست همراه با لایه برداری ، این دستگاه مواد فعال را به پوست منتقل می کند. او می گوید: «بسته به مواد فعال خاصی که در هیدرافشیال استفاده می شود، این درمان می تواند هیدراتاسیون، درخشندگی و حتی بافت پوست و اندازه منافذ را بهبود بخشد.

یک مطالعه کوچک روی ۲۰ شرکت کننده زن ۳۴ تا ۶۵ ساله به بررسی فواید هیدرودرم ابریژن پرداخته است. در این مطالعه، یک گروه هیدرودرم ابریژن را دریافت کردند که هر کدام حدود یک هفته از هم فاصله داشتند. گروهی دیگر فقط سرم آنتی اکسیدانی دریافت کردند که هر هفته با دست روی پوست صاف می شد. محققان نتایج را از طریق عکس‌ها، نمونه‌برداری از پوست و سطوح آنتی‌اکسیدانی در پوست اندازه‌گیری کردند. در پایان مطالعه، تنها گروهی که درمان با روش هیدرودرم ابریژن دریافت کردند ضخامت لایه بیرونی پوست و لایه پاپیلاری (که حاوی کلاژن است ) و سطح آنتی اکسیدان افزایش یافته بود. از نظر ظاهری، همه اینها دارای خطوط ریز کمتر، منافذ بسته تر و رنگ پوست یکدست تر است.

در مطالعه ای دیگر با هدف کشف اینکه آیا میکرودرم ابریژن واقعاً با ترکیب آن با یک سرم آنتی اکسیدان بهتر شده است یا خیر ، انجام شد. هر شرکت کننده زن یک درمان میکرودرم ابریژن دریافت کرد و یک سرم غنی از آنتی اکسیدان روی نیمی از صورت آنها اعمال شد. پس از شش هفته درمان هفتگی ، بیوپسی پوست نشان داد که سمت سرم میکرودرم ابریژن ضخامت پوست و تراکم فیبروبلاست را افزایش داده است (فیبروبلاست ها کلاژن می سازند، طبق موسسه ملی سرطان)، و سطح آنتی اکسیدان تا ۳۲ درصد افزایش یافته است. به طور کلی، این دو مطالعه نشان دادند که یک درمان میکرودرم ابریژن همراه با آنتی اکسیدان های موضعی (مشابه آنچه در هیدرافشیال انجام می شود ) از هر کدام به تنهایی موثرتر بود.

هیدرافیشیال برای چه کسانی مضر هست؟

گرچن فریلینگ، پزشک متخصص پوست در ولزلی، ماساچوست، می‌گوید: اگر جوش‌های فعال ، آفتاب سوختگی یا آکنه شدید دارید، باید از هیدرافشیال اجتناب کنید.

زنان باردار نیز باید از آن صرف نظر کنند . دکتر فریلینگ می‌گوید: «برخی از موادی که در طول هیدرافشیال استفاده می‌شوند، مانند اسید سالیسیلیک، در دوران بارداری آزمایش نشده و بی‌خطر بودن آنها ثابت نشده است. گفتنی است، در این مورد اختلاف نظر وجود دارد – آکادمی پوست آمریکا می گوید اسید سالیسیلیک ممکن است برای مدت محدودی در دوران بارداری بی خطر باشد. در هرصورت توصیه لوکس بیوتی این است که قبل از انجام هیدرافشیال در دوران بارداری با متخصص زنان و زایمان یا متخصص پوست خود مشورت کنید.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت: ممکن است مجبور شوید روال معمول مراقبت از پوست خود را قبل از قرار ملاقات تغییر دهید. اکرم می‌گوید: توصیه می‌کنیم چند روز قبل از درمان استفاده از کرم‌های تجویزی را متوقف کنید تا پوست صورتتان تحریک نشود.

هزینه هیدرافشیال چقدر است و چه کسی انجام می دهد؟

شما می توانید با خیال راحت برای پاکسازی پوست از یک متخصص زیبایی یا متخصص پوست آموزش دیده یک هیدرافشیال دریافت کنید. قیمت ها بر اساس مکان و روش خاص متفاوت خواهد بود. هیدرافشیال درمانی است که برای تمام رنگ های پوست مناسب است. در خدمات پوست و زیبایی آزاد منتظر شما هستند.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن