عطر زنانهعطر و ادکلن

جدید ترین محصولات عطر ایوروشه (YVES ROCHER) : از اویدنس صورتی تا جاسمین

شرکت فرانسوی ایوروشه ، یکی ازشرکت های پیشرو در طراح و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه فرمولاسیون گیاهی است که اوایل قرن بیستم  توسط آقای روشر پایه گذاری گردید و امروزه در فهرست پر فروش ترین برندهای  آرایشی جهان قرار داشته و در ایران نیز مخاطبان فراوان دارد. فرمولاسیون گیاهی و غنی شده  محصولات ایوروشه  برای کسانی که به دنبال بهداشت پوست و مو بر اساس عصاره های گیاهی و دانه  های روغنی هستند مفید است. در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس بیوتی ، شما را با ۴۰ محصول  عطر  ایوروشه  از اویدانس صورتی پر فروش تا جاسمین و ادکلن ترانست آشنا میکنیم.

اگر  علاقمند  به خرید محصولات آرایشی  ایوروشه  هستید،  بیش از ۹۰ محصول این شرکت را در گفتارهای معرفی  محصولات کرم پودر و آبرسان ایوروشه ، محصولات بالم، شامپو و لوسیون ایوروشه و محصولات تونر، ماسک و شیر پاکن  کن  ایوروشه معرفی کردیم که هم چون برند  MAC، از جمله برندهای پر فروش محصولات آرایشی به خصوص  در میان بانوان مشکل پسند است.  لاکچری ترین برندهای جهان  و پر فروش ترین محصولات آرایشی  سلبریتی های جهان را در این گفتار مشاهده کنید.

شرکت فرانسوی ایوروشه

(برای داشتن پوست و مو شاداب و با طراوت، از محصولات ایوروشه که با فرمولاسیون گیاهی و بدون پارابن و غنی شده  با عصاره های گیاهی و دانه های روغنی است استفاده کنید. شامپوهای تغذیه کننده ایوروشه را در نظر داشته  باشید)

۲۰ توصیه  برای تشخیص محصولات آرایشی اصل و تقلبی

رازهای ایوروشه

برند ایورشه  تا کنون صدها محصول آرایشی  و بهداشتی از عطر و ادکلن و کرم  پودر  گرفته تا بالم  و شیر  پاک کن و لوسیون و ماسک و انواع و  اقسام تونرها و رژ لب ها را در حجم ها و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار کرده است. یکی از رازهای موفقیت این برند، استفاده کامل از محصولات گیاهی در طراحی فرمولاسیون بوده که کمترین میزان استفاده از متریال شیمیایی را دارا می باشد. از دیگر  رازهای موفقیت این برند فرانوسوی در صنعت  مد جهان،  ارتباط گسترده با مشتریان و حضور موفق در ۹۰  کشور دنیا با صدها نمایندگی فعال است که زمینه  مشاوره و اطلاع رسانی خوبی را برای طیف زیادی از محصولات برای مخاطبان به همراه  دارد.

رازهای ایوروشه

(تصویر ایندکس فرانسوی  زبان شرکت ایوروشه  که بخش انگلیسی زبان دارد. اصالت محصولاتی که در فروشگاه های خریداری میکنید را با مشخصات  فنی صدها محول ایوروشه در  این درگاه بررسی کنید)

برای  آشنایی با کسب و کار ایوروشه ،  به سایت  اینترنتی  آن در این URL مراجعه  کرده  و با  هزاران پستی  که این شرکت در اینستاگرام  منتشر کرده، با صدها محصول آن و کیفیت و قابلیت  ها  و مشخصات فنی  مربوطه  آشنا شوید. صفحه اینستاگرام  ایوروشه از جمله صفحات  پر بیننده  محصولات آرایشی  و بهداشتی بوده که مخاطبان دنیای مد و لباس را به سمت خود جذب کرده  و فالورهای  زیادی دارد. مثلا صفحه اینستاگرام ایوروشه در ترکیه را اینجا ببینید.

محصولات  عطر ایوروشه

انتخاب عطر، هم چون  انتخاب رژ  لب، ماسک، بالمب، کرم های آبرسان، ریمل و حجم دهنده های مو و مژه، بدون اطلاعات و دانش مورد  نیاز، امکان پذیر نیست و شما به عنوان مصرف کننده، باید حداقل اطلاعات لازم  برای انتخاب و خرید نهایی محصولات آرایشی و بهداشتی هم چون عطر را بدانید. اگر  برای نخستین بار با لوکس بیوتی آشنا می شوید، به راهنمای خرید عطر در انتهای این گفتار مراجعه  کنید که شما را با ده  ها نکته خیلی مهم در  خرید عطر آشنا می  کند.

محصولات عطر ایوروشه

(تصویری از مزرعه تولید گیاهان برند ایوروشه  در  روستای  لاگاسیلی  فرانسه که  فرمولاسیون گیاهی  محصولات  این برند از کشت  های ارگانیک  تولید می شود)

محصولات عطر ایوروشه از سال ۱۹۷۶ میلادی در  خانه  مد ایوروشه در فرانسه شروع به کار کرد و تا به  امروز، بیش  از ۴۰ محصول عطر را با نت های مختلف و گروه های بویایی متنوع در اختیار عطر دوستان قرار داده است. اگر علاقمندید علاوه  بر محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه ، با دنیای محصولات خوشبو و شاداب ایوروشه  آشنا شوید  ، با عطر  گردی ما در جشنواره نت های ایوروشه همراه  باشید.

حتما بخوانید : بهترین برند های رژگونه ؛ از شنل تا رژگونه برند ویکتوریا سیکرت

TENDRE JASMIN EAU DE PARFUM

تولید گیاهان برند ایوروشه

عطر ادوپرفیوم  تندره جاسمین  ایوروشه ، عطری ۱۵۰ میل بوده که دارای رایحه دلچسب  و زنامه گل  یاسمن بوده  و حس زنانگی و با طراوتی را تداعی میکند.

YVES ROCHER FLOWERPARTY BY NIGHT

محصول ایوروشه فلاور پارتی بای نایت

محصول  ایوروشه فلاور  پارتی بای نایت،  از  جدید ترین محصولاتاین برند فرانسوی بوده  که در  سال ۲۰۱۳ میلادی  روانه بازار شد. این عطر ۵۰ میلی  لیتری با غلظت اسانس  EAU DE PARFUM در گروه  بویایی  فلورال  فروتی گروماند (FLORAL FRUITY  GOURMAND) قرار  داشته  و به  دلیل رایحه های میوه ای که در  طراحی نت های  به کار  رفته، گزینه  خوبی  برای روزهای سرد نیمه  دوم سال بانوان شیک پوش به شمار می رود.

ایوروشه  فلاور پارتی  آبی رنگ، عطری  شیرین و گرم بوده  که با نت  شگفت  انگیزی از وانیل آغاز  می شود  و در گذر  زمان، شاهد  بوی میو ای و شاداب هستیم که  با وانیل و بادام،  تکمیل  می شود. در  این عطر،  نت هایی همچون  شیرین بیان، بادام و وانیل  به کار  رفته  و ماندگاری بو و پخش  بوی خوبی  برای  فلاور پارتی آبی رنگ گزارش  شده است. این  عطر از ارزان ترین محصولات برند  ایوروشه به  شمار می آید.

YVES  ROCHER FLOWER PARTY

ایوروشه فلاور پارتی زنانه

ایوروشه فلاور پارتی زنانه،  بر  خلاف  اسمش  که صحبت از گل است،  گلی نبوده  و نت آبدار  و میوه  ای از مرکبات دارد. این عطر ۵۰  میل، غلظت اسانس EAU  DE TOILETTE داشته و در گروه بویایی فلورال  فروتی (FLORAL FRUITY) عرضه  شده  است. همانطور  که میدانید، عطرهایی که نت  های  پایه  میوه  ای و گلی  دارند، در این گروه  بویایی جای  می گیرندکه طرفداران خاص خود را دارد.

این عطر  در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازار  شد و به دلیل رایحه های خنک میوه ای،  گزینه  خوبی  برای روزهای گرم  بهار  و تابستان بانوان می باشد. رایحه  اولیه  این عطر را پرتقال و  ماندارین تشکیل می دهد که پس از مدتی،  بانت  رز و میوه لیچی جایگزین می شود. برای  کسانی  که نت وانیل را به عنوان رایحه اصلی دوست دارند، فلاور  پارتی زنانه که پخش بو و ماندگاری متوسط  دارد،  توصیه می شود.  توجه داشته باشید که این  عطر، استایل  شیشه ای قرمز  رنگ با  درب مربع شکل دارد.

YVES  ROCHER CUIR VEITVER FOR MEN

عطر ایوروشه کویر ویتور مردانه

عطر ایوروشه  کویر ویتور مردانه، از جمله محصولات عطر این  برند فرانسوی بوده  که در حجم  ۵۰  میلی لیتر  روانه بازارشد. عطری متعادل و خوشبو که بر اساس رایحه  گیاهی طراحی و تولید شده  و با نت خس خس شروع می شود و  حضور پررنگی از نت فلفلی  چوب  سدروس دارد.

این عطر از جدید ترین محصولات عطر ایوروشه بوده که در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه  بازار  شد. عطری با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه  بویایی  چرمی  (LEATHER)  که به دلیل حضور قوی نت های گرم و تلخ در رایحه اصلی، گزینه  خوبی  برای روزهای سرد نیمه دوم  سال آقایان است. همان طور که گفتیم، نت  اولیه این عطر،  خس خس بوده  که پس  از مدتی  با رایحه میانی  چوب صندل،  چوب  درخت سدر و چرم جایگزین  می شود.  اگر  عاشق  نتی  از دانه  تونکا  هستید، کویر وتیور  ایوروشه  را توصیه  میکنیم که قیمت ارزانی دارد.

YVES ROCHER AMBRE NOIR

ایوروشه امبر نویر مردانه

ایوروشه  امبر  نویر مردانه، همان طور که در معرفی فوم های اصلاح  ایوروشه در  لوکس بیوتی گفیتم،  برای پس از  اصلاح مردانه  خوب  است. عطری نیمه شاداب  و اما گرم و شیرین که با حس سنگین کهربا  آغاز می شود که حسی تمییز و شیک اسطوخدوس را به دنبال دارد.  این  عطر در سال ۲۰۱۳  میلادی تولید شده  و در گروه بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL  WOODY)  قرار  می گیرد.

این عطر، با غلظت اسانس  EAU  DE TOILETTE با رایحه شیرین و تلخی که دارد،‌ گزینه  خوبی  برای  روزهای سرد نیمه  دوم  سال است. در تولید این عطر،  از نت  هایی چون: کهربا، نعناع هندی، دانه تونکا، حس خس،  چوب درخت سدر  و اسطوخدوس استفاده  شده است. برای این عطر،  پخش  پو و ماندگاری مناسبی گزارش شده است که حس مردانه  خوبی را تداعی  می کند.

YVES ROCHER SO ELIXIR

ایوروشه سو الکسیر زنانه

محصول  بعدی  که در  این گفتار ارائه میکنیم، ایوروشه سو الکسیر زنانه است که به نسبت  از محصولات بالا گران تر  بوده  و عطری  با رایحه  شیرین و کمی  تلخ به شمار می رود. البته رایحه  های  نعناع هندی که حس تیز و تندی دارد  به  عنوان  رایحه ابتدایی به مشام می رسد. این عطر در سال  ۲۰۰۹ میلادی  روانه بازار شد و عطری ۵۰  میل با غلظت اسانس EAU DEPARFUM بوده  و در گروه بویایی CHYPRE  FLORAL   قرار می  گیرد.

این عطر  با رایحه شیرین و تلخی که دارد برای روزهای سرد نیمه دوم سال بانوان علاقمند به این  برند فرانسوی  توصیه می شود. در سو الکسیر ایوروشه ، نت هایی  از ترنج،  گل  یاس، گل  رز،  نعناع  هندی، بخور و دانه  تونکا وجود دارد که پخش بو و ماندگاری  بو خوبی را به این  محصول  می بخشد.

YVES ROCHER COMME UNE EVIDENCE GREEN

ایوروشه کامن اویدنس گرین مردانه

ایوروشه  کامن اویدنس  گرین مردانه، عطری  ساده و محبوب ایوروشه دوستان  ایرانی است که بر  پایحه  رایحه  لیمو و حس تلخ  و سبزی از گیاهان  تولید شده است و این  را استایل سبز رنگ شیشه ان نیز تداعی می کند. عطری  که در  سال  ۲۰۱۱ میلادی روانه بازار شد  و ۷۵  میل بوده  و با غلظت اسانس  EAU DE TOILETTE  در گروه  بویایی  وودی آروماتیک(WOODY AROMATIC)   تولید شده است.  این عطر همان طور که گفته شد،  پایه مرکباتی دارد و به دلیل حس خنک،  گزینه  خوبی  برای  روزهای گرم نیمه  نخست سال می  باشد.

رایحه  اولیه این عطر را لیمو ترش تشکیل  می دهد که پس از مدتی  با رایحه میانی  مریم  گلی  و نعناع جایگزین  می شود. برای کسانی که ترکیبی با طراوت و شاداب و تمیز از نت های چوبی  و نعناع هندی را به  عنوان رایحه  اصلی دوست دارند، کامن اونه اویدنس سبز رنگ ایوروشه را توصیه میکنیم که پخش بو و ماندگاری بو خوبی دارد.

YVES ROCHER THE VERT

ایوروشه د ورت سبز رنگ

ایوروشه  د  ورت سبز رنگ، همان طور که از استایل شیشه ای سبز  رنگ  آن احساس  می شود،  عطری خنک و شاداب بر پایه نت های خوشبو چای  سبز و مرکبات است که با لیمو تکمیل می شود.  این  عطر در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار شد و عطری  ۱۰۰ میلی لیتر با غلظت اسانس EAU  DE  TOILETTE  بوده  و در گروه  بوایی CITRUS  AROMATIC  جای می گیرد.

این عطر  همان طور که گفته شد،  از  رایحه های خنک بر پایه مرکبات و گیاهان معطر تولید شده و گزینه  خوبی برای روزهای گرم  نیمه نخست سال آقایان و بانوان می باشد. در  ترکیب رایحه  های  این عطر، از نت های چوبی،  مرکباتی و چای  سبز  استفاده  شده  است که پخش بو و ماندگاری بو مطلوبی را تداعی می  کند.

YVES ROCHER ROSE FAICHE

عطر ایوروشه رز فرش زنانه

از دیگر محصولات ایوروشه  میتوان به  عطر ایوروشه  رز فرش زنانه اشاره کرد که عطری  صورتی رنگ، اما ساده و شاداب است که برپای رایحه گل رز تولید شده و بوی ترش و شیرین و شاداب مرکباتی دارد. این عطر ایوروشه  صورتی، از  همه  عطرهایی که در  بالا معرفی کردیم  گران تر است و در سال ۲۰۱۲ تولید و روانه  بازار  شد.

ایوروشه رز فرایشه،  ۱۰۰  میلی  لیتر حجم داشته و با غلظت  اسانس EAU DE TOILETTE  در گروه بویایی  فلورال (FLORAL) قرار گرفته است که عطری رمانتیک برای عطر دوستان برند  ایوروشه به شمار می رود. این  عطر با رایحه  های میوه ای و گلی،  گزینه خوبی برای روزهای گرم نیمه  نخست سال می باشد.

در این عطر، از ترنج،  گریپ  فروت و ماندارین برای رایحه  اولیه استفاده شده  که پس از مدتی با رایحه میانی شامل: گل  رز و رایحه  های میوه ای ترکیب می شود. اگر به دنبال  رایحه های اصلی از  مشک و نت های چوبی هستید، این  عطر را پیشنهاد میکنیم که پخش بو و ماندگاری بو بالا دارد.

YVES ROCHER EVIDENCE HOMME

ایوروشه اویدنس هوم مردانه

ایوروشه  اویدنس  هوم  مردانه، عطری شاداب  و البته تلخ و شیک است که با رایحه  گل  رز آغاز  می شود. این عطر  ۷۵  میلی لیتری، با غلظت اسانس  EAU DE TOILETTE، در گروه  بویایی  وودی اسپایسی  (WOODY  SPICY)  قرار می گیرد و در سال ۲۰۰۸ میلادی تولید شد. به دلیل رایحه های گلی و چوبی که دارد، برای همه فصول سال  گزینه خوبی برای جنتلمن ها می باشد که پخش بو و ماندگاری بو مطلوبی دارد.

YVES ROCHER HOGGER

ایوروشه هوگار مردانه

ایوروشه هوگار مردانه،  از ارزان ترین  محصولات عطر ایوروشه بوده  که ساختار مردانه و تلخ  دارد و این  قضیه  رامیتوان از  استایل  شیشه ای  خاص این عطر که تناژ رنگ سنگینی را تداعی میکند متوجه شد.  نت های ابتدایی  این  عطر،  ترکیبی  از مرکبات  ترش  و شیرین است. این عطر  ۵۰  میلی  لیتری، در  سال ۲۰۰۵ میلادی  تولید شد و با  غلظت اسانس  EAU  DE  TILETTE در گروه  بویایی اورینتال وودی (ORIENTAL  WOODY)  قرار داشته و رایحه های  شیرین و تلخ برای روزهای سرد سال  دارد.

همانطور  گه گفتیم،  این ادکلن از دانه تونکا، ترکیبات مرکبانی و ترنج  و چوب درخت سدر در طراحی رایحه خود  بهره میبرد و پخش بو و ماندگاری بو بالا دارد.

YVES ROCHER NATURELLE

ایوروشه نچرال زنانه

ایوروشه نچرال زنانه،  عطری شاداب و میوه ای  با حس  ملایم  و آرامش  بخش  از گل ها بوده که با یوی  ترش  و شیرین ترنج با همراهی نت  با طراوتی  از  لیمو آغاز می  شود. این  عطر ۷۵ میل،  در  سال ۲۰۰۸ میلادی تولید شد و با غلظت اسانس EAU  DE  TOILETTE در گروه بویایی فلورال گرین (FLORAL  GREEN)  قرار دارد. این  عطر با رایحه  میوه  و گل، گزینه خوبی  در روزهای گرم نیمه نخست سال  بانوان می باشد.

در ترکیبات اولیه  این عطر، از  لیمو، ترنج، گل همیشه بهار و سیب  استفاده شده  که پس از مدتی  با رایحه میانی  شکوفه  هلو و گل  یاس  جایگزین می شود. اگر  به دنبال حس سنگین کهربا، چوب درخت سدر و نت مشک به  عنوان رایحه اصلی هستید،  توصیه میکنیم  از ناتورل ایوروشه استفاده کنید که پخش  بو و ماندگاری  بو خوبی دارد.

YVES ROCHER COMME UNE EVIDENCE INTENSE

عطر ایوروشه کام اویدنس صورتی اینتنس زنانه

عطر ایوروشه  کام  اویدنس صورتی اینتنس زنانه،  عطری شیرین و البته شکلاتی  است که با رایحه  گل رز  همراه شده و مخاطبان زیادی در ایران  دارد. این عطر ۵۰ میل، با غلظت اسانس EAU DEPARFUM در گروه بویایی گلی  (FLORAL) جای داشته  و در سال ۲۰۱۳ میلادی در اختیار رمانتیک ها قرار گرفت. به  دلیل رایحه  شیرین و گلی، گزینه خوبی  برای روزهای  سرد نیمه  دوم سال  می باشد. این  عطر، از رایحه های گل رز، گل یاس،  رایحه های چوبی و کرم بادام سوخته بهره  می برد که پخش  بو و ماندگاری بو خوبی دارد.

YVES ROCHER HOMME NATURE

ایوروشه هوم نیچر سبز رنگ مردانه

ایوروشه هوم  نیچر  سبز  رنگ مردانه،  همان طور که از نامش پیداست، عطری برگرفته از طبیعت بوده  و مملو از گیاهان  با  طراوات و شاداب است که حس قدم زدن در  طبیعت را به شما می دهد. عطری ارزان  که  با نت شگفت انگیزی  از  نعناع و پاپیتال آغاز  می شود. این عطر ۵۰  میل،  باغلظت اسانس EAU DE TOILETTE،  در  گروه بویایی  آروماتیک (AROMATIC)  قرار  داشته و در  سال ۱۹۹۹ میلادی روانه  بازار شد و از قدیمی ترین محصولات گروه آرایشی و بهداشتی  ایوروشه  فرانسه  می باشد.

این عطر همانطور که  گفتیم، بر پایجه  رایحه گیاهان معطر بوده و به همین خاطر، گزینه  خوبی برای روزهای گرم نیمه  تخست سال  بانوان است. رایحه اولیه این عطر را ترنج و خیار تشکیل می دهد که پس از مدتی  با نعناع  و میخک صد پر و پاپیتال  جایگزین می شود. ترکیب رایحه اصلی را مریم گلی، خزه بلوط و چوب صندل تشکیل داده که پخش  بو و ماندگاری بو خوبی از ان گزارش شده است.

YVES ROCHER EVIDENCE

ایوروشه اویدنس زنانه

ایوروشه اویدنس  زنانه،  عطری  صورتی رنگ  و خوش بو با ترکیب  گلی  و سبز است  که رایحه ابتدایی  آن با بوی  با طراوت بنفشه  و ریواس آغاز  می شود.  این  عطر ۱۰۰ میل،  با غلظت اسانس EAU  DE PARFUM، در گروه بویایی  CHYPRE  FLORAL  قرار داشته و در سال  ۲۰۰۴ میلادی تولید و روانه بازار شد. این عطر لطیف و با  وقار، به دلیل  نت های خنکی  که در طراحی رایحه  های آن به  کار رفته است،  گزینه  جذابی  برای روزهای  گرم سال می باشد.

این عطر خوش بو  و آرامش بخش، از نت ریواس و برگ  گل بنفشه در طراحی رایحه اولیه استفاده  کرده که پس از مدتی  با رایحه  میانی  گل  برف و گل رز جایگزین می شود. ترکیبی از نعناع هندی،  مشک و خزه  بلوط  نیز رایحه اصلی این  عطر  را تشکیل می دهند که پخش بو و ماندگاری بو مطلوبی را برایش  به ارمغان  می  اورد. اویدنس صورتی ایوروشه را میتوان از عطرهای پر طرفدار بانوان ایرانی  دانست.

YVES ROCHER SO ELIXIR PURPLE EDP

ایوروشه سو الکسیر پرپل او د پرفیوم زنانه

ایوروشه  سو الکسیر پرپل  او د پرفیوم  زنانه، عطری نسبتا پیچیده با  رایحه رسمی و شیک از ترنج است. استایل شیشه ای بفنش رنگ این عطر که یادآور رنگ  سال ۲۰۱۸ میلادی  (ULTRA VIOLET)  است، به شما این حس  را میدهد که با عطری نیمه شاداب و تند و تیز  طرف هستید. این عطر  ۵۰ میل با غلظت اسانس  EAU DE PARFUM  در گروه بویایی  فلورال  فروتی  (FLORAL  FRUITY)  قرار داشته و در  سال  ۲۰۱۲  میلادی  در اختیار رمانتیک ها قرار گرفت . به دلیل رایحه  شیرین  از گلها،  گزینه  خوبی  برای روزهای سرد نیمه دوم  سال بانوان  شیک پوش می  باشد.

این عطر، از  رایحه اولیه ترنج در طراحی نت  های خود استفاده  کرده  که پس از مدتی  با رایحه میانی  گل مریم  و خس  خس جایگزین می شود. در رایحه  اصلی این  عطر،  دانه  تونکا، نعناع هندی، وانیل، رایحه  های چوبی  و بخور وجود دارد.  سو الکسیر  بنفش  رنگ ایوروشه ،  پخش  بو و ماندگاری بو خوبی  دارد.

YVES ROCHER VOILE D’ AMBRE

ایوروشه وویل د آمبر زنانه

ایوروشه  وویل د  آمبر زنانه،  عطری  به  نسبت گران از  ایوروشه است  که عطری گرم و شیرین با استایل شیشه ای جذاب بر اساس رایحه  های کهربا و حس مرکباتی از پرتقال می باشد.  این عطر ۵۰ میل،  با غلظت اسانس  EAU  DE PARFUM در گروه  بویایی اورینتال  وودی (ORIENTAL  WOODY) قرار داشته  و در سال ۲۰۰۵ میلادی  روانه بازار  شد.  این عطر بر پایه رایحه گرم و شیرین طراحی شده  و گزینه خوبی برای روزهای  سرد پاییز و زمستان  است.

رایحه  اولیه  این عطر را برگ پرتقال، هل، ماندارین و پیج تلگرافی تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه میانی  بخور و صمغ جاوشیر جایگزین می  شود. رایحه اصلی این عطر را نعناع هندی، چوب  صندل و وانیل تشکیل میدهد که در نهایت، پخش بو و ماندگاری بو خوبی را به  ارمغان می  اورد.

YVES ROCHER DESIRE DE NATURE

ایو روشه د زیر دنیچر زنانه

ایو روشه د  زیر دنیچر زنانه، درسال ۱۹۹۴  میلادی تولید شده  و با عطری ۶۰ میل،  با غلظت اسانس  EAU DE  TOILETTE  بوده  که در  گروه بویایی فلورل  گرین  (FLORAL  GREEN)  قرار می گیرد.  این  عطر رمانتیک، دارای  نت های ماندارین  و نعناع بوده  و پس از مدتی، نتی از گل  برف  در ان جایگزین می شود. رایحه  اصلی این عطر را سرو کوهی   خزه بلوط تشکیل  می  دهد.  این  عطر، از ارزان ترین  محصولات عطر ایوروشه به  شمار می رود.

YVES ROCHER ERYO MEN

ایوروشه اریو مردانه

ایوروشه  اریو مردانه، عطری ۵۰ میل  غلظت اسانس EAU DE  TOILETTE  بوده که در گروه بویایی اورینتال اسپایسی (ORIENTAL SPICY) جای میگیرد. رایحه اولیه این  عطر را ترنج و نعناع تشکیل  می دهد که پس  از مدتی  با  رایحه  رز  ماری که برای  بهداشت پوست و مو مفید است،‌ جایگزین می شود. رایحه اصلی این عطر، نعناع هندی، زنجبیل و وانیل  است.

YVES ROCHER EYRO BLUE

ایوروشه اریو بلو مردانه

ایوروشه اریو بلو مردانه، در سال ۲۰۰۴ میلادی تولید شد و حجم ۵۰ میل  داشته  و با غلظت اسانس  EAU  DE TOILETTE تولید شده است. این  عطر،  در گروه بویایی وودی  (WOODY AQUATIC)  قرار  داشته  و از  ترنج، نعناع، چوب درخت سدر و نعناع هندی در تولید آن  به کار  رفته است.

YVES ROCHER ALTIKA

ایوروشه التیکا مردانه

ایوروشه  التیکا مردانه، عطری ۷۵ میل بوده که  غلطت  اسانس EAU  DE  TOILETTE  داشته  و در گروه  بویایی  وودی(WOODY)  قرار می گیرد  و گزینه  خوبی  برای آقایان  محسوب  می شود.  نعناع  و چوب درخت سدر  به عنوان رایحه های اصلی  این  عطر هستند.

YVES ROCHER MING SHU

ایوروشه مینگ شو زنانه

ایوروشه مینگ شو زنانه، عطری  ۳۰ میل با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  است که در گروه  بویایی فلورال  آکواتیک (FLORAL  AQUATIC) قرار گرفته  و رایحه  اولیه آن ترکیبی از هلو و رایحه  آب دریا می باشد. رایحه  میانی این عطر را نیلوفر آبی و لاله مرداب  تشکیل می  دهد.  رایحه  اصلی ایوروشه مینگ شو، ترکیبی از نت چوب  درخت  سدر با مشک و وانیل و چوب  صندل  است.

YVES ROCHER ISPAHAN

ایوروشه اصفهان زنانه

ایوروشه  اصفهان زنانه،  عطری ۵۰ میل  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM  است که در گروه بویایی  اورینتال  فلورال (ORIENTAL  FLORAL)  قرار داشته  و در  سال ۲۰۰۸ میلادی روانه بازار شد. این عطر، با رایحه  اولیه ترنج و ماندارین عرضه  شده که پس  از مدتی  با رایحه  میانی  گل  یاس،  یلانگ  یلانگ و رایحه  های گلی  جایگزین می شود. رایحه اصلی  این عطر را دانه  تونکا، جوز هندی و وانیل  تشکیل می دهد.

YVES ROCHER EVIDENCE LEPARFUM

ایورشه اویدنس له پرفیوم زنانه

ایورشه  اویدنس له پرفیوم زنانه، عطری  صورتی  رنگ با استایل بالنی بوده که در سال ۲۰۰۸ میلادی  تولید شد. این عطر  ۳۰ میل،  با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بوبایی اورینتال فلورال  (ORIENTAL FLORAL)  قرار داشته و گزینه  خوبی برای روزهای سرد سال  است.

رایحه اولیه این عطر را حس سنگین کهربا،  برگ  گل  بنفشه و جوزهندی تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه  میانی گل  یاس، گل برف و گل  رز جایگزین می شود. رایحه  اصلی این عطر را نعناع  هندی،  مشک، خزه بلوط، رایحه های چوبی  و کرم بادام سوخته تشکیل می دهد.

YVES  ROCHER  PUR  DESIRE  DE FLEUR  D’ ORANGER

ایوروشه پور دزیره فلور د اورنج زنانه

ایوروشه پور دزیره فلور  د اورنج زنانه، عطری  ۶۰ میل بوده که با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE در گروه  بویایی  فلورال در  سال ۲۰۰۶  میلادی روانه  بازار شد و در  رایحه اصلی  آن، مشک و شکوه پرتقال  به کار  رفته است .

YVES ROCHER ODE A LA MOUR

ایوروشه ادو لامور زنانه

ایوروشه  ادو لامور  زنانه، عطری  ۵۰  میل بوده که با غلظت اسانس EAU FE TOILETE   در گروه بویایی اورینتال وانیلا  (ORIENTAL VANILLA)  قرار داشته و در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه  بازار شد. رایحه اولیه آن را آلو، انگور فرنگی  و سیب تشکیل می دهد که پس از مدتی با رایحه  میانی از آلو، گل  رز  و یلانگ یلانگ جایگزین می  شود. افرادی که دوستدار  حس سنگین کهربا، وانیل  و چوب صندل  به عنوان رایحه اصلی  هستند، از  این  عطر  استفاده کنند.

YVES ROCHER ODE AU REVE

ایوروشه ادو ریوره زنانه

ایوروشه  ادو ریوره  زنانه، عطری عطری  ۵۰ میل بوده که با غلظت اسانس EAU DE TOILETTE  تولید شده است. رایحه  اولیه این عطر را چوب صندل ایجاد کرده که پس از مدتی با رایحه میانی گل یاس  جایگزین می شود.  رایحه اصلی این عطر را مشک،  وانیل و بخور  تشکیل میدهد.  پخش بو وماندگاری بو متوسطی از این عطر  ارزان  ایوروشه گزارش  شده است.

YVES ROCHER NEONATURA SOUFFLE

ایوروشه نئوناتور سوفل فرانسه

ایوروشه  نئوناتور  سوفل  فرانسه، عطری  ۵۰  میل بوده که با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه بویایی  فلورال جای  داشته  و به  عنوان عطری رمانتیک  در سال  ۲۰۰۷ میلادی روانه  بازار گردید.  این  عطر، رایحه  اولیه ترکیبی از  :‌زنجبیل، ماندارین، لیمو و ترنج داشت و از  رایحه  میانی گل یاس، یلانگ یلانگ و گل تیاره استفاده شده است.  رایحه  اصلی ان را ترکیبی از وانیل  و کهربا تشکیل می دهد.

YVES ROCHER YRIA

ایوروشه ایریا زنانه

ایوروشه ایریا زنانه، از قدیمی ترین عطرهای  ایوروشه  است  که در سال  ۲۰۰۱ میلادی  روانه  بازار شد.  این عطر ۵۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE PARFUM در گروه  بویایی  فلوراال فروتی (FLORAL FRUITY)  عرضه  شده و از نت های گشنیز، ماندارین  و ترنج به عنوان رایحه اولیه  استفاده  شد که پس از  مدتی  با ترکیبی جذاب  و تمیز از  نت های:  گاردنیا، گل ماگنولیا،  گل  یاس، گل  برف و گل  رز  همراه می شود. رایحه  اصلی این  عطر را ترکیبی از چوب صندل، دانه  تونکا، کهربا،  نعناع هندی و وانیل تشکیل می دهد.

YVES ROCHER PUR DESIRE MIMOSA

ایوروشه پور دزیره د میموزا زنانه

ایوروشه پور  دزیره د میموزا زنانه، عطری ۶۰ میل بوده  که با غلظت اسانس  EAU DE TPILETTE  در گروه  بویایی فلورال گرین (FLORAL  GREEN) قرار داشته و در سال  ۲۰۰۵ میلادی روانه  بازار  شد. رایحه  اولیه این عطر را رایحه  های میوه  ای و رایحه های سبز تشکیل می دهد که پس  از مدتی با رایحه  میانی گل  ابریشم و رایحه های گلی جایگزین می شود.

YVES ROCHER PUR DESIR DE LILAS

ایوروشه پور دزیره د لیلاس زنانه

ایوروشه  پور  دزیره  د لیلاس  زنانه، عطری ۶۰ میل بوده که غلظت اسانس EAU DE  TOILETTE  داشته و در گروه بویایی  فلورال  قرار میگیرد. این عطر در سال ۲۰۰۲  میلادی  تولید شد و از  یاس بنفش و بادام  در  طراحی نت  آن به کار  رفت.

YVES ROCHER IRIS NOIR

ایوروشه ایریس نویر زنانه

ایوروشه  ایریس نویر زنانه، عطری  ۵۰ میل بوده با غلظت اسانس EAU DE PARFUM تولید شده  و در گروه  بویای اورینتال فلورال  (ORIENTAL FLORAL) جای می  گیرد. عطری  رسمی که گل زنبق و عنیر صنعتی  به  عنوان رایحه  میانی ان به کار  رفته است و پس از مدتی با رایحه  اصلی  نعناع هندی و دانه  تونکا جایگزین می شود.

YVES ROCHER TRANSAT

ایوروشه ترانزت

ایوروشه  ترانزت  (ترنست)، عطری پر  طرفدار است که در عین  سادگی، همانطور که از استایل آبی رنگش مشاهده  می شود،  حس دریا  و شادابی را تداعی میکند و اتفاقا رایحه  آغازین آن،  از ترکیب نت های دریایی  با گیاهان معطر  تشکیل شده است. این  عطر ۷۵ میل، با غلظت اسانس EAU DE  TOILETTE  در گروه  بویایی آروماتیک آکواتیک (AROMATIC  AQUATIC) قرار گرفته  و در سال ۲۰۰۵ میلادی روانه بازار  شد. به  دلیل استفاده  از  رایحه های دریایی خنک،  گزینه خوبی برای روزهای گرم سال است.

رایحه  اولیه  این عطر را رز  ماری تشکیل داده که پس از مدتی با رایحه آب دریا جایگزین می شود. رایحه اصلی این  عطر را کهربا و رایحه  های چوبی تشکیل می دهد که پخش  بو و ماندگاری  مطلوبی  را برایش  به ارمغان می آورد.

YVES ROCHER MOMENT DE BONHEUR

ایوروشه مومن دی بونهر زنانه

ایوروشه  مومن دی  بونهر زنانه،  عطری  ساده و شاداب  بوده که بر پایحه رایحه  طبیعی گل رز و حسی  سبز  از گیاهان  آغاز می شود. این عطر ۵۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM در گروه بویایی فلورال جای گرفته  و عطری  رمانتیک بوده که در سال ۲۰۱۱  میلادی روانه بازار شد. این عطر  بر  اساس رایحه گل  رز،  گزینه  خوبی  برای روزهای گرم  نیمه  نخست سال است.

رایحه  اولیه  این  عطر  را رایحه های سبز و گل شمعدنی  تشکیل می  دهد که پس از مدتی  با رایحه  گل رز  جایگزین  می شود. رایحه اصلی  آن را نعناع هندی و چوب درخت سدر تشکیل می دهد که پخش  بو و ماندگاری  بو متوسطی را برایش به ارمغان می آورد.

YVES ROCHER LILAS MAUVE

ایوروشه لیلاس موو زنانه

ایوروشه لیلاس موو زنانه، عطری طبیعی و آرامش بخش بر اساس رایحه یاس بنفش است  که این حس را میتوان از استایل شیشه ای بنفش رنگ این عطر  نیز  بدست آورد. این عطر ۱۰۰ میل، با غلظت اسانس EAU DE  TOILETTE در گروه  بویایی  فلورال  (FLORAL) جای گرفته و در  سال ۲۰۱۲  میلادی روانه بازار شد. این عطر، عطری خنک با رایحه  گل  ها بوده که گزینه خوبی  برای روزهای گرم  سال می  باشد.

چگونه عطر خوب انتخاب کنیم؟

چگونه عطر خوب را تشخیص بدهیم؟ چگونه عطر  خوب  را بخریم؟‌ چگونه عطر  خوب را انتخاب کنیم؟ این ها بخشی از پرسشهایی است که افراد در زمانی که به فکر خرید عطر  می افتند، از  خود و اطرافیان سوال  می  کنند و به دنبال راهکاری  برای  دریافت پاسخ  هستند.

ناگفته  پیداست که انتخاب عطر  همچون انتخاب ساعت و لباس، ظرافت و دقت خاص  خود را می طلبد. چرا که شما با هزاران محصول از صدها برند مواجه هستید  که چه در سایت های اینترنتی و چه در رگال فروشگاه های  عطر  فروشی، شما را با جشنواره ای از عطرها با نت های شگفت انگیز و گروه های بویایی  مختلف از برندهای  متنوع شنا می کند.

نکاتی خوبی در انتخاب و خرید محصولات ایوروشه

(فلاور پارتی ایوروشه ،  از عطرهای  قدیمی  این برند است)

مهم  ترین  اصل  در خرید عطر، چه برند و چه غیر بند،  چه  لوکس و چه ارزان، چه سلطنتی  و چه عادی، تشخیص عطر  اصل از تقلبی است. اگر این  توانایی را ندارید، از خرید عطر  از  دوست  فروش  ها،‌مغازه های غیر معتبر، مکان هایی که محصولات،  گواهی اصالت محصول از سازمان غذا و دارو  وزارت بهداشت  ندارد یا اصالت محصولات  فروشگاه  مورد نظر شما مورد تاییدنیست استفاده نکنید که علاوه بر  هدر  رفت پول، سلامت پوست و مو شما را نیز تهدید میکند.

در ادامه شما را با نکاتی خوبی در  انتخاب و خرید محصولات  ایوروشه آشنا میکنیم.

هشتگ محبوب لاکچری گردها

(یکی از  هیجان انگیز  ترین  روش  های  بررسی جدید ترین  برندها  و محبوب ترین محصولات  عطر جهان،  گردش  در هشتگ پرفیوم در اینستاگرام  است که بیش از هفت و نیم  میلیون  عکس بر  روی آن تگ شده است. هشتگ محبوب لاکچری گردها یعنی  #PERFUME  گزینه  خوبی برای عطر گردی  در اینستاگرام به  شمار می رود. شما میتوانید  با پرفیوم های مورد علاقه سلبریتی ها و کاربران اینترنت آشنا شوید و به صورت ساعتی میتوانید در جریان برندهای محبوب عطربازهای اینستاگرام قرار بگیرد و از نظرات آن در استفاده از محصول مورد نظر آگاه شوید)

اما اگر بخواهیم به طور اجمالی به مهم ترین مقولات در انتخاب عطر اشاره کنیم، توجه شما را به محورهای زیر جلب میکنیم:

بودجه را تعیین کنید: در خرید عطر، همواره کف و سقف  بودجه ای که برای خرید عطرفصلی یا سالانه  مد نظر دارید مشخص کنید. مثلا اگر ۵۰۰ هزار تومان اختصاص  می دهید و بیشتر از این برای شما امکان ندارد، دنبال  عطرهای  بالاتر از ۸۰۰ هزار  تومان نباشید. حتی اگر رایحه های فوق العاده  با طرفداران مهم و پیشنهادهای  خاص باشد. بودجه شما تعیین میکند که به  سمت چه عطری بروید. حال میتوانید تعیین  کنید که ۱ عطر ۵۰۰ هزار تومان خریداری کنید از یک برند یا ۲ عطر ۲۵۰ هزار تومان  از ۲  برند مختلف  یا . . . .

عطر هوگار ایوروشه

(عطر هوگار ایوروشه  همچنان مشتری  دارد)

تنوع  گرا باشید: در انتخاب عطر، مثل انتخاب لباس عمل  نکنید  که یک  لباس  را مجبور هستید سالها بر  تن کنید. مخصوصا اگر گران باشد! همواره  نت های مختلف از برندهای گوناگون را امتحان کنید تا با رایحه های و فرمولاسیون ها و گروه های بویایی و تاثیراتشان  آشنا شوید و اطلاعات شما نیز افزایش پیدا کند.

آشنایی  با بوها: همان طور که در این گفتار با معرفی ده ها  محصول ایوروشه  شاهد بودید، عطر  ها در گروه  های بویایی  مختلف بوده  و هر محصول  از  عطرها،‌ گروه  بویایی خاص خود را دارد. یعنی در گروه  بویایی  گلی (floral)  انتظار دریافت نت چرمی  (LEATHER) نباید داشت یا در گروه بویایی میوه  ای (FRUITY)،  انتظار گروه بویایی WOODY   (چوبی) نادرست است! هر  عطری در یک گروه  بویایی  قرار میگیرد که باید با آن ها آشنا شده  و در انتخاب عطر، تکلیف خود را با این موضوع نیز مشخص کنید البته این قضیه  با تجربه و با مرور زمان حاصل می شود. اما به هر حال، در خرید عطر  اهمیت دارد.

اسانس ها را بشناسیم:  باید با غلظت اسانس  ها آشنا شد. همان طور که در معرفی محصولات عطر ایوروشه مشاهده  کردید، هر عطری داری غلظت اسانس مخصوص به خود بوده  و این موضوع در قیمت نهایی تاثیر گذار است.  همه عطر ها دارای غلظت اساس متفاوت هستند مثل:  EAU DE PARFUME, EAU DE TOILETTE. این اسامی روی شیشه عطرها، به کیفیت عطر اشاره میکنند و میزان دوام و ماندگاری آن را مشخص می کند. پس به این موضوع توجه کنید.

مثلا، ادوتویلت (Eau de Toilette) رایج ترین نوع عطر های موجود در بازار است که از ترکیب ۵ تا ۱۵ درصد اسانس و الکل به دست می ‌آید. به ‌دلیل ماندگاری پایین ‌تر این نوع، بهتر است که یک نمونه‌ کوچک از آن را به همراه داشته باشید تا هرچند ساعت یک ‌بار آن را تجدید کنید. یا ادوکلن و ادوفریش (Eau de Cologne, Eau de Fraiche) قدیمی ‌ترین نوع عطر است که ۲ تا ۴ درصد اسانس در آن به‌ کار رفته است. ادوفریش هم ماندگاری کمتر از یک ساعت دارد و از حدود۱ تا ۳ درصد اسانس عطر تشکیل ‌شده است.

اویدنس صورتی ایوروشه

(در  انتخاب عطر پر فروش  اویدنس صورتی ایوروشه ، مراقب نمونه  های تقلبی باشید)

پخش بو مهم  است:  در قیمت عطر، میزان پخش بو هم تاثیر گذار است. چرا که فاکتوری مهم و اثر  گذار در قیمت  عطر خواهد بود.  البته  قیمت بالا  هر عطری،  دال بر پخش بو عالی  آن نیست. به هر  حال، ناگفته پیداست که اگر شما به دنبال عطرهایی با پخش بو متوسط و ضعیف هستید، میتوانید از عطرهای ارزان تر یک برند استفاده کنید. اگر به دنبال عطرهایی با پخش بو بالا بوده، قطعا پول بیش تری بایستی پرداخت کنید.

بوهای  ماندگاری: هیچ  عطری،  بوی  ماندگار ندارد. باید برای  ماندگاری بو، مرتب  آن را اسپری کنید.  به  خصوص  که اگر در مهمانی  های  طولانی مدت حضور دارید. مقوله  ماندگاری  بو  اگر  برای شما مهم است، باید در هنگام خرید عطر،  به غلظت ها و تحلیل ها  توجه کنید.

رایحه های آغازین: همان گونه که در این گفتار اشاره  کردیم، همه عطر ها دارای رایحه های سه گانه هستند که در طراحی و تولید آن، سازنده به این موضوع توجه می کنید. رایحه های ابتدایی، نت های متفاوتی را در محصولات گوناگون عطر به ارمغان می اورد و چون نخستین بویی است که از یک عطر به مشام می رسد، میتواند تاثیر زیادی در خرید یا عدم استقبال از خرید به همراه داشته باشد.

نظرات مشتریان ایوروشه

(برای  مشاهده نظرات مشتریان ایوروشه ، به این هشتگ مراجعه کنید که در ان، کاربران  علاقمند به عطرهای این برند، پست های خود را بارگذاری و درباره اسانس  و رایحه های و غلظت ها صحبت کرده  اند)

الیته همواره توصیه کارشناسان عطر در زمان خرید محصول این است که نباید خرید یک عطر، تنها مبتنی بر رایحه ابتدایی باشد. چرا که این رایحه پس از مدتی به رایحه های میانی و اصلی تغییر پیدا می کند و شاید شما علاقه ای به رایحه تکمیلی و اصلی عطر مورد نظر نداشته باشید. به این موضوع مهم توجه کنید.

بوتیک گردی بی  ثمر!: بعضی ها عادت دارند برای  خرید عطر  مورد نظر  خود که نه به  برند آن آشنا هستند و نه گروه بویایی و نه  غلظت  ها و قیمت ها را می شناسند، به بوتیک ها رفته  و ظرف ۱۰ دقیقه، ۱۰ عطر را تست کنند!  با این روش ،  اصلا  قادر به  فهم و درک رایحه های شگفت انگیز و تشخیص  بوهای  جذاب و شاداب  خنک یا گرم  نخواهید بود. چرا که رایحه  اصلی عطرها،‌ معمولا پس از گذشت مدتی  تثبیت می شود و دستان شما که ۱۰ برند را در آن  واحد تست کرده است، شامه  شما را آغشته از جشنواره نت ها کرده که انتخاب  را سخت می کند.

هشتگ درباره ایوروشه

(ده  ها  هشتگ  درباره ایوروشه  که شما را در  مشاهده اطلاعات محصولات این برند در اینستاگرام یاری می رساند)(

مشاوره تخصصی: در انتخاب عطر خوب هم مشاوره خوب بگیرید! دنیای مد و لباس امروز جهان آن قدر تخصصی شده است و شما با طوفانی از برندها با قیمت ها و کارکردهای مختلف طرف هستید که انتخاب و تصمیم گیری برای مشتری سخت شده و به همین خاطر، شاهد استارت آپ ها و رشته های دانشگاهی مانند مشاوره مد (FASHION ADVISOR) هستیم! هشتگ های عطراینستاگرام، مطالب مد نویس ها و فشن بلاگرها و تعامل با ادمین صفحات تخصصی و رسمی عطر برندها، روش هایی برای دریافت مشاوره های حرفه ای در حوزه انتخاب عطر خواهد بود.

عطرهای زمانی: همان طور که  در این گفتار مطالعه کردید،  عطرها  به دلیل رایحه هایی که درطراحی  نت های اولیه و میانی  و اصلی دارند،  مناسب  فصل  های خاصی از سال هستند. مثلا اگر عطری که نت های سرد دارد، در زمستان استفاده کنید، حس و حالب خوبی که عطری با نت های شیرینی و گرم در روزهای سرد زمستان به شما می دهد را دریافت نمی کنید. در زمان انتخاب عطر، به این موضوع توجه کنید که مد نویس ها و سایت های تخصصی تحلیل عطر، عطر مورد نظر شما را گزینه خوبی برای کدام فصول می دانند.

محصولات عطر ایوروشه

(محصولات عطر ایوروشه همواره  توسط  مشتریان این محصول در سراسر جهان تحلیل و نقد می شود. از  این اینستاگردی عطرهای ایوروشه برای ارتقا اطلاعات خود استفاده کنید)

عطر تقلبی: روایت عطر تقلبی هم چون محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی، بخشی از تراژدی تلخ عطر تقلبی در ایران است. عطر تقلبی و عطر اصل، با هم تفاوت دارد. تشخیص آن نیز آسان نیست و اسانس های قلابی در بازار زیاد شده است. دوام و ماندگاری و پخش بو عطر تقلبی با عطر اصل، یکسان نیست. حتی اگر استایل شیشه و رایحه ابتدایی و شکل و طراحی جعبه، یکی باشد. بنابراین از خرید عطر از جاهای ناشناس خودداری کنید.

عطر تقلبی، میتواند به دلیل استفاده از مواد شیمیایی نامرغوب و غیر بهداشتی، تاثیر منفی روی بافت پارچه لباس و هم چنین آسیب به پوست شما را به ارمغان آورد. به این موضوع توجه کنید که عطر تقلبی، میتواند بهداشت پوست و مو شما را تهدید کند. توصیه های ۲۰ گانه برای خرید لوازم آرایشی اصل و تقلبی را در نظر داشته باشید.

محصولات پر طرفدار ایوروشه

(محصول عطر  GREEN، از جمله  محصولات پر  طرفدار ایوروشه در  شبکه های  اجتماعی  است)

عطر و مد شما: به  این نکته مهم و کلیدی در انتخاب  عطر خوب و تشخیص عطر  اصل توجه کنید که خرید عطر و اسپری کردن عطر، باید متناسب با استایل شما داشته باشد. به عنوان مثال،  استفاده از اسپری اسپرت برای لباس های مجلسی، گزینه خوبی نیست. پوشش و موقعیت انتخاب عطر مناسب تا حد زیادی به نحوه‌ی پوشش و موقعیت شما ارتباط  دارد. پس، عطری که با کت و شلوار برای یک جلسه‌ کاری و رسمی هماهنگ است، با عطری که برای یک دور همی دوستانه در یک شب گرم و تابستانی، یا یک طبیعت گردی با کوله پشتی نایک و شلوار جین، مناسب است خیلی تفاوت دارد.

هم چنین برای میهمانی یا جشن، عطری مناسب است که انرژی ‌بخش باشد و قدرت پخش خوبی داشته باشد.

دنیای مد و لاکچری گردی را هر روز در لوکس بیوتی دنبال کنید.

 

 

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن