مد و فشنمو

۶۰ مدل جدید رنگ مو عسلی، شکلاتی ، کاراملی، زیتونی و شرابی

انواع رنگ مو های محبوب و پرطرفدار

انتخاب درست و صحیح رنگ مو که متناسب با رنگ پوست و چشم و استایل بانوان بوده و از محصولی با کیفیت و دارای اصالت درست شده باشد، تاثیر زیادی در جذاب تر کردن و جلوه بخشی به مد دختران دارد. آشنایی با انواع محصولات و واریاسیون ها و شناخت تن های سرد و گرم، معمولا نیاز به رجوع به کارشناسان آرایش و حرفه ای های رنگ مو را ضروری می کند. در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس بیوتی، ده ها نکته و توصیه هم در حوزه HAIR COLOR در اختیار بانوان شیک پوش مشکل پسند قرار می گیرد و ۶۰ مدل رنگ مو عسلی، شکلاتی،  کاراملی، زیتونی،  شرابی و هم چنین بدون دکلره و ترکیبات ایجاد آن، ارائه شده است.

اگر شما مخاطب گرامی، علاقمند به یکی از مدل های معرفی شده در این گفتار هستید و نظر  و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت در انتهای این گفتار با لوکس بیوتی به اشتراک بگذارید. مشتاقان تحصیل در این رشته در خارج از کشور، برای مشورت های حرفه ای، پرسش های خود را کامنت کنند تا بررسی شود. در این گفتار،  شما را با لینک هایی جهت دسترسی به  میلیون ها مدل و ترکیب زیبا و محبوب ۲۰۱۹ نیز آشنا کردیم که نکته های جذابی برای آرایشگران و استایلیست ها و فشن بلاگرها دارد.

با ما همراه باشید.

 

۶۰ مدل جدید رنگ مو عسلی، شکلاتی، کاراملی، زیتونی و شرابی

حتما بخوانید : معرفی ماسک مو برای رشد سریع

آنچه درباره رنگ مو باید بدانیم

در همه فصول سال، بانوان علاقمند به استفاده از رنگ مو برای طراحی  تیپ و همراهی با مد فصلی و استایل خود بوده و به همین خاطر، شاهد افزایش تغییر HAIR COLOE بانوان به خصوص دختران در نیمه دوم سال به واسطه تغییر فصل هستیم که ترکیب پوشش داخل و بیرون خانه را متفاوت می کند. در استفاده از چنین محصولات آرایشی و بهداشتی، اصولی باید رعایت شود.

احتمالا می دانید که رنگ مو هم مثل ترندهای سال و اکسسوری ها و رنگ سال، مرتب تغییر می کند و هر فصل سال، به واسطه مدل هایی که اینفلوئنسرها و شاخ های اینستاگرام و فشن بلاگرها رونمایی می کنند، شاهد ارائه رنگ و مدل های جدید از کلاسیک تا ترکیبی در طراحی استایل بانوان هستیم.

رنگ مو ها، طیف های مختلفی از رنگ را تشکیل می دهد که برای هر فردی در هر استایل و سنی، مناسب نیست. از طیف تیره تا روشن و از تنالیته های سرد تا گرم، همه متناسب با وضعیت استایل هر فرد و رنگ پوست، باید انتخاب شود.

  • ترکیب های رنگ مو را در نظر داشته باشید. به خصوص در نیمه دوم سال که هوا سرد تر می شود و تنوع پوشش ما به نسبت روزهای گرم نیمه اول سال، افزایش می یابد. سعی کنید ترکیب هایی که استفاده می کنید همراهی خوبی با طعم گرم عطر پاییزی و زمستانی شما داشته باشد.
  • بعضی از ترکیب ها مثل پاستلی، تاریخ مصرف محدود دارد و پس از مدتی،‌ جای خود را به مدل معمولی می دهد. لذا توجه کنید که بدون بررسی همه جوانب، انتخاب های هیجان انگیز غیر معمول نداشته باشید که در روزگار گرانی وسایل آرایشی و بهداشتی، هزینه های زیادی در پی خواهد داشت.
  • عاشقان آمبره در فصل پاییز و زمستان، گزینه های زیادی خواهند داشت. برای دستیابی به افکت های آمبره،‌ بهتر است که بخش پایینی مو های خود را دکلره کرده و متناسب با جنس پوست، ریشه ها را تیره یا روشن کنید. آمبره بلوند  که گاها در اینستاگردی در صفحات بانوان ایرانی مشاهده می شود، واقعا شایسته هر استایل و جنس پوست و رنگ چشم و .. . . نیست.
  • به واریاسیون در مدل های رنگ مو توجه شود. برای پوست های روشن، انتخاب بژ و نسکافه ای روشن توصیه می شود. در این باره در انتهای این گفتار لوکس بیوتی ، مواردی اشاره شده است.
  • هایلایت های روشن و رنگ مو عسلی، برای افرادی که پوست خیلی تیره دارند، توصیه نمی شود. اگر چه پوست را باز و شفاف تر می کند، اما بایستی همه جوانب در طراحی استایل رعایت شود.
  • بانوانی که پوست روشن دارند، با رنگ شکلاتی و نسکافه ای تیره، گردی صورت را شکل بدهند. نیاز نیست همه حجم مو، رنگ بخورد.
  • رنگ مو عسلی از جمله زیبا ترین انتخاب های بانوان شیک پوش بوده و از جمله مدل هایی به شمار می رود که در میان بانوان شرقی با پوست گندمی و چشمان تیره و هم چنین بانوان غربی با پوست روشن و چشم غیر تیره، محبوبیت فراوانی دارد.

آنچه درباره رنگ مو باید بدانیم

(دو طیف از رنگ مو عسلی در عکس بالا ارائه شده است)

رنگ مو عسلی ترکیبی

( رنگ مو عسلی ترکیبی را در بالا مشاهده می کنید)

گزینه محبوب پاییزی جنیفر لوپز که بلوند عسلی است

(گزینه محبوب پاییزی جنیفر لوپز که بلوند عسلی است)

گزینه پاییزی محبوب شکیرا که رنگ مو ترکیبی شکلاتی و بلوند است

(گزینه پاییزی محبوب شکیرا که رنگ مو ترکیبی شکلاتی و بلوند است)

  • رنگ مو شکلاتی که dark باشد، ترکیبی تیره و البته سرد به نظر می رسد. می توان برای درخشندگی پوست از این مدل استفاده کرد. البته محبوب بانوانی با چشمان قهوه ای و رنگ پوست زیتونی است.
  • از خرید این ابزار آرایشی و بهداشتی از دستفروش ها جدا پرهیز کنید.
  • تاریخ مصرف برخی از اجناس آرایشی که در بازار به فروش می رسد،‌تمام شده است و به  دلیل آن که اکثرا فروش این وسایل ساخت خارج، قاچاق است، کنترلی روی آن وجود ندارد. لذا مراقب سلامتی خود باشید.
  • معروف ترین و تاپ ترین مدل های رنگ مو که در داخل به سختی تهیه می شود را از خارج از کشور سفارش داده و از طریق دوستان و اشنایان دریافت کنید تا اصالت محصول، راستی آزمایی شده باشد.

 کلکسیونی شگفت انگیز از مدل های طراحی مو و رنگ مو و تناسب با استایل در فصول ۴ گانه

  • دنبال کلکسیونی شگفت انگیز از مدل های طراحی مو و رنگ مو و تناسب با استایل در فصول ۴ گانه سال هستید؟ شما را به تماشای ۱۹۰ میلیون عکس در این لینک که یکی از هشتگ های معروف مد و لباس اینستاگرام است دعوت می کنیم.
  • ۲۸ میلیون مدل طراحی مو با رنگ مو عسلی، رنگ مو شکلاتی، رنگ مو کاراملی، رنگ مو زیتونی، رنگ مو نسکافه ای، رنگ مو شرابی و رنگ مو بدون دکلره در هشتگ معروف دختران در اینستاگرام، در دسترس است که شما  را با دنیایی از طراحی های شگفت انگیز و جذاب که محبوب فشن بلاگر های مطرح است، آشنا می کند.

رنگ مو پاییزه و زمستانی بر اساس رنگ پوست

 

رنگ مو پاییزه و زمستانی بر اساس رنگ پوست

معمولا الزامی برای انتخاب رنگ مو خاص برای تیپ های نیمه دوم سال که بانوان شاهد دگرگونی طراحی استایل پاییزی و زمستانی به نسبت ترکیب های ساده لباس در نیمه گرم اول سال هستند، وجود ندارد و همه چیز به سلیقه افراد بستگی دارد. اما به هر حال، در hair color توصیه  می شود که بانوانی که پوست سرد دارند، دنبال تنالیته های سرد و افرادی که پوست گرم دارند، به دنبال تنالیته  های گرم باشند.

اگر پوست سرد دارید، توصیه می شود که از تم طلایی یا قهوه ای استفاده کنید.

ترکیب های سرد را میتوان سفید و روشن و ترکیب های گرم را می توان سبز و تیره دانست.  مثل رنگ مو زیتونی. رنگ های اصلی که قرمز و مشکی و قهوه ای است معمولا با ترکیبی از رنگ های دیگر برای طراحی رنگ مو کاربرد داشته که جنس پوست، نقش مهمی در انتخاب گزینه نهایی دارد.

اگر پوست سرد دارید، توصیه می شود که از  تم طلایی یا قهوه ای استفاده کنید. مثل رنگ مو کاراملی یا نسکافه ای است. باید به  گونه ای استفاده شود که حس چهره شما، از حالت انرژی مثبت و جذاب خارج نشود و اصطلاحا پژمرده نشود. رنگ های قهوه ای مایل به قرمز مثل رنگ مو شرابی، گزینه  خوبی برای بانوان شیک پوش مشکل پسند است که تن پوست گرم دارند.

 ترکیب دودی زیتونی

(طرحی که در عکس بالا مشاهده می کنید، ترکیب دودی زیتونی است که تیلور سویفت، خواننده مطرح پاپ آمریکا در تابستان ۲۰۱۸ رونمایی کرد)

رنگ های موهای ترند شده پاییزی و زمستانی

(عاشقان  بلوند زتیونی از این ترکیب مجبوب تیلور سویفت ایده بگیرند که ترکیب شایسته ای با رژ قرمز lancome دارد)

حتما ببینید: رنگ مو زیتونی برای دختران مشکل پسند

رنگ های موهای ترند شده پاییزی و زمستانی

یکی از ترندهای رنگ مو در  سال های اخیر، ROSE GOLD‌ است  که محبوب پاییز پوشان شیک پوش بوده و تنی مخصوص فصل  هزار رنگ هزار نقش دارد. رنگ مو شرابی را تا حدی می توان الهامی از این رنگ تلقی کرد. البته عاشقان هایلایت هم توجه کنند که برای فصل پاییز، رنگ مو شکلاتی تیره یا قهوه ای تیره با هایلایت بلوند، گزینه هیجان انگیزی را برای مشکل پسند ها به ارمغان می آورد.

بانوانی که دنبال مش درشت هستند، از رنگ مو نسکافه ای استفاده کنند که برای بانوان جوان، گزینه خوبی برای طراحی استایل پاییزی است.

قهوه ای تیره، ‌معمولا انتخاب متداولی بین بانوان است. برای پوست های تیره مناسب بوده و مشتاقان رنگ مو عسلی، دنبال این ترکیب نباشند. بالیاژ مثل کاراملی و نسکافه ای روشن، انتخاب جدید برای خاص پوشان است. مناسب نیمه دوم سال بوده و رنگ چشم نوازی ها محسوب می شود. قهوه ای مایل به قرمز، ترکیبش، حس پاییز را تداعی می کند. مشتاقان رنگ مو شرابی، به دنبال  این انتخاب باشند.  برای پوست های تیره و نیمه روشن مناسب  است.

جشنواره انواع مدل ها به سبک سلبریتی  ها

جشنواره انواع مدل ها به سبک سلبریتی ها

(۲  ترکیب از کلکسیون طرح های شکلاتی قهوه ای تیره)

۲ ترکیب دوست داشتنی از مدل قهوه ای شکلاتی با هایلایت شکلاتی

(۲ ترکیب دوست داشتنی از مدل قهوه ای شکلاتی با هایلایت شکلاتی را در بالا مشاهده می کنید که محبوب تیپ های پاییزی به خصوص دورهمی های دوستانه است)

رنگ مو مدل شکلاتی قهوه ای آمبره

(در عکس سمت راست، مدل شکلاتی قهوه ای آمبره  (CHOCOLATE BROWN OMBRE) را مشاهده می کنید و در عکس سمت چپ، طرح  شکلاتی قهوه ای گرم را شاهد هستیم)

رنگ مو میکس شکلاتی و مسی

(در عکس سمت راست  در  تصویر  فوق، میکس شکلاتی و مسی رو شاهد هستیم و در  عکس سمت چپ، طرح شکلاتی قهوه ای با های لایت قرمز را مشاهده می کنید)

رنگ مو مدل شکلاتی قهوه ای کوتاه آناهاتاوی، سلبریتی هالیوود

(در عکس بالا و تصویر  سمت راست، مدل شکلاتی قهوه ای کوتاه آناهاتاوی، سلبریتی هالیوود را شاهد هستید که ترکیب دوست داشتنی محبوب او در تابستان ۲۰۱۸ میلادی بود. در عکس سمت چپ نیز طرح شکلاتی قهوه ای با رگه های شیری را مشاهده می کنید)

حتما ببینید:  مد گردی با آن اهاتاوی، پرنسس زیبا روی هالیوود

رنگ مو مدل قهوه ای شکلاتی یخی

(ترکیبی از مدل قهوه ای شکلاتی یخی (ICED CHOCOLATE BROWN) در عکس سمت راست و مدل شکلاتی قهوه ای با های لایلت بلوند کوتاه در عکس سمت چپ را مشاهده می  کنید)

ترکیب شکلاتی و کاراملی را در عکس سمت راست

(ترکیب  شکلاتی و کاراملی را در عکس سمت راست مشاهده می کنید. علاقمندانی که مشتاق ترکیب شکلاتی با  هایلایت  هستند،  ترکیب عکس سمت  چپ را در نظر داشته باشند)

رنگ مو کاراملی برای موهای بلند موج دار

(اگر به دنبال مدلی  برای انتخاب های زیبای کاراملی هستید، مدلی که GISELE BUNDCHEN با سایه های آمبره به نمایش گذاشته  است می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.  قهوه ای معمولی با بلوند ساحلی، ترکیبی زیبا  را برای عاشقان کاراملی به ارمغان می  آورد که برای موهای بلند موج دار، توصیه می شود)

ترکیب شایسته کارامل برنزی که برای مو های فر دار، محبوب است

(در این عکس، استایل CLEO  WADE را مشاهده می کنید که از ترکیب شایسته کارامل برنزی که تنالیته خوبی با لباس راه راه سیاه و سفید اش به نمایش گذاشته، استفاده کرده و برای مو های فر دار، محبوب است)

حتما بخوانید : معرفی بهترین مایک ها برای انواع مو

در این عکس، JASMINE TOOKE که مدل کارامل تیره

(در این عکس، JASMINE TOOKE  را مشاهده می کنید که مدل کارامل تیره را به نمایش گذاشته است. برای صورت های تیره مثل جاسمین، این ترکیب، گزینه شیک و جذابی به نظر  می رسد. مخصوصا زمانی که با هایلایت های کمرنگ همراه شود. )

رنگ مو های قهوه ای آن ها به سمت بلوند معمولی

(در این عکس، برای  افرادی  که دوست دارند تا مو های قهوه ای آن ها به سمت بلوند معمولی تغییر کند، کارامل بلوند شبیه آن جه ALISON JANNEY به نمایش درآورده است را توصیه می کنیم. )

کارامل عسلی هم چنان محبوب بانوان شیک پوش در سال ۲۰۱۹

(کارامل عسلی هم چنان محبوب بانوان شیک پوش در سال ۲۰۱۹ میلادی است. خانم SOPHIA VERGARA این رنگ را به خوبی با چشمان مشکی رنگ و گوشواره نقره ای خود ست کرده تا چهره ای درخشان را در این فوتوشوت به نمایش گذارد)

خانم JESSICA BIEL با ترکیب جذاب کارامل روشن

(خانم JESSICA  BIEL با ترکیب جذاب کارامل روشن خود  که به متالیک می زند، از محصولات محبوب SEPHORA  استفاده می کند)

کیت میدلتون، ملکه مد جهان

(کیت میدلتون، ملکه مد جهان در این عکس، لباس آبی خوش رنگ خود را با ترکیب دوست داشتنی کارامل شکلاتی، ست کرده که ترکیبی باشکوه را برای ملکه ساده پوش جذاب و فشن آیکون فشن بازها به ارمغان آورده است. دوشس کمبریج، مدل های موج دار کوتاه را می پسندد)

جنیفر لوپز در این عکس کارامل گندم گون (قهوه ای)

(جنیفر لوپز در این  عکس به ما نشان می دهد که کارامل گندم گون (قهوه ای)، چهره های لایتی را به  ارمغان می آورد)

در این عکس، شاهد مدل مو کاراملی-شکلاتی CHRISSY TEIGEN هستیم

(در این عکس، شاهد مدل مو کاراملی-شکلاتی CHRISSY TEIGEN هستیم که کنتراست زیبایی بین ریشه های تیره و رنگ قهوه ای نوک مو به ارمغان اورده است)

 رنگ مو زیتونی بدون دکلره

(در تصویر  ۲، رنگ مو زیتونی بدون دکلره را شاهد هستید که برای ایجادش، بایستی از  رنگ مو زیتونی (m) با شماره ۵ و ۱۰ استفاده کرده و واریاسیون سبز یا نقره ای را با اکسیدان شماره ۲  ترکیب کنید. در عکس شماره  ۱، رنگ مو دودی بدون دکلره را مشاهده می کنید که بایستی برای ایجاد چنین رنگی، از رنگ بژ متوسط و روش با ترکیب ۳ و ۴۰ میل و واریاسیون نقره ای چهار سانت با اکسیدان شماره یک استفاده کنید)

حتما ببینید: همه چیز درباره رنگ مو شرابی

چند مدل رنگ مو شرابی

(چند مدل رنگ مو شرابی  را مشاهده می کنید. برای مو های بلوند تیره،  گزینه خوبی است. البته  بانوانی که رنگ مو فعلی آن ها بلوند روشن است، در  صورت استفاده از این ترکیب، رنگ مو آن ها بنفش دیده می شود. استفاده از رنگ پایه  پیش از استفاده از رنگ شرابی برای افرادی که رنگ مو آن ها بلوند است، توصیه می شود. برای  افرادی که رنگ مو تیره دارند، بهتر است  برای نمایش  بهتر رنگ مو شرابی، کمی مو های خود را روشن کنند)

رنگ مو شرابی سیکلمه را در تصویر شماره ۲ مشاهده می کنید

( رنگ مو شرابی سیکلمه را در تصویر شماره ۲ مشاهده می کنید که از ترکیب دو سوم رنگ شماره ۳.۶ و یک سوم رنگ شماره ۴.۶ و البته اکسیدان شش درصد حاصل می شود. عکس شماره ۱، شرابی بنفش است که نیاز به ترکیب رنگ مو شماره ۴.۶ با ۴۴.۵۶ و V.2  (دو سوم) و البته  ۳.۶  (یک سوم) است. )

نحوه استفاده از واریاسون برای انواع رنگ مو

چه دنبال پوست پیازی باشید چه استخوانی،  چه عسلی، چه کاراملی، چه زیتونی، چه یخی، چه مسی، چه متالیک، چه شرابی و چه بدون دکلره، آگاهی درباره واریاسون ها ارزشمند است. در واقع variation، با یک رنگ پایه  ترکیب می شود تا سایه های جذابی را خلق کند و از هشتگ تن اصلی تشکیل شده است. این که چطور از واریاسیون ها استفاده کنید، محصول نهایی را زیبا تر و یک دست تر به نمایش خواهد گذاشت.

نحوه استفاده از واریاسون برای انواع رنگ مو

در واقع این ها رنگ ثانی  هستند که با کالر اولیه ترکیب می شوند با تا تغییر تناژ رنگ مو ، زیبایی را به ارمغان آورد.  برای تغییر سایه ها، چه تشدید کردن چه ضعیف کردن، از واریاسیون استفاده کید.

انتخاب وارایاسیون، کاملا به hair  color شما بستگی دارد.  این که واریاسیون سرد (خاکستری- دودی -زیتونی) مناسب شما است یا واریاسیون های گرم (قهوه ای –شرابی-بنفش-مسی یا فندقی) به رنگ مو شما ارتباط  دارد.

انتخاب وارایاسیون، کاملا به hair color شما بستگی دارد.

همراه گرامی

نظر خود را درباره  بهترین و محبوب ترین مدل رنگ مو که اخیرا استفاده کرده  اید، از  طریق کامنت در اختیار لوکس بیوتی قرار دهید. برای پیدا کردن فرصت های شغلی در حوزه آرایشی و بهداشتی، از فرصت های تحصیلی در جنوب  شرق آسیا و آکادمی های مد فرانسه و ایتالیا استفاده کنید. داشتن  آیلتس در سطح ۵.۵ و ۶ از  ۹، الزامی است.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس بیوتی دنبال کنید.

 بهترین و محبوب ترین مدل رنگ مو

برچسب ها

One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن