پوستپوست و زیبایی کرج

فواید پاکسازی پوست و فیشیال

با وجود انواع مختلف محصولات پاکسازی پوست در بازار، تصمیم گیری در مورد بهترین مراقبت از پوست دشوار است. آیا داشتن یک مارک ارزانتر یا گرانتر ارزشش را دارد؟ در حقیقت، اگر به دنبال از بین بردن خطوط ریز، چین و چروک، رنگ ناهموار پوست و سایر نگرانی های مربوط به پیری زودرس هستید، می توانید از مراقبت های حرفه ای پوست سود بیشتری ببرید.

چرا به پاکسازی پوست و فیشیال نیاز داریم؟

پس از ۲۰ سالگی، تولید کلاژن هر سال ۱ درصد در پوست ما کاهش می یابد. علاوه بر این ضخامت آن نیز هر ۱۰ سال ۷ درصد کاهش می یابد. بدن شما تا سن ۳۰ سالگی به سرعت تولید کلاژن را متوقف می کند و تولید یک نوع کلاژن را به طور کامل متوقف می کند. با مراقبت از پوست حرفه ای، می توانید یک رژیم مراقبت از پوست سالم را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین مواد پاک کننده پوست صورت چیست؟

نه تنها مراجعه منظم به یک متخصص زیبایی به شما کمک می کند، بلکه داشتن یک رژیم مراقبت از پوست پر از ویتامین های مهم، آنتی اکسیدان ها و سایر سرم های منحصر به فرد به درمان کمک برخی بیماری های شایع پوستی همچون آکنه ، چین و چروک و خطوط ظریف ، هایپرپیگمانتاسیون یا لکه های پوستی کمک می کند. همچنین حفظ یک رژیم منظم مراقبت از پوست با محصولات با کیفیت بالا، اعتماد به نفس و احساس جوانی را در شما ایجاد می کند.

۳ فایده مراقبت از پوست و فیشیال صورت

هنگامی که با متخصص زیبایی ما مشورت می کنید، زمان لازم برای پرسیدن هرگونه سوال و دریافت پاسخ و مشاوره بر اساس تخصص حرفه ای او را خواهید داشت. او می تواند به شما یاد دهد که چگونه از پوست خود مراقبت کنید و چگونه محصولات مراقبت از پوست را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. در اینجا تنها به چند مورد از مزایای مراقبت از پوست حرفه ای اشاره می کنیم.

۱٫ از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک

کرم های ضد چروک فقط از ایجاد چین و چروک بیشتر جلوگیری می کنند، اما چروک های موجود را از بین نمی برند. محصولات مراقبت از پوست حرفه ای از شرکت هایی مانند PCA Skin®، SkinMedica®، و DefenAge® همگی دارای محصولاتی برای ضد پیری هستند که با مواد منحصر به فرد و قدرتمند برای کمک به بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک ساخته شده اند.

۲٫ یکنواخت کردن رنگ پوست

اگر نگران رنگ و رنگ پوست خود هستید، مراجعه به یک متخصص به شما کمک می کند تا بهترین محصولات پاکسازی پوست را برای درمان هر گونه لکه های تیره، هایپرپیگمانتاسیون یا حتی پوست ناهموار پیدا کنید. محصولات حرفه ای حاوی ترکیباتی قوی تر از محصولات سنتی موجود در بازار هستند و سرشار از مواد مغذی و خاصیت لایه بردار برای بهبود ظاهر و بافت پوست هستند.

۳٫ جوانسازی پوست

چه منافذ پوست شما بسته باشد، چه خشک باشد، چه چرب باشد یا فقط نیاز به روشن کردن داشته باشد، محصولات مراقبت از پوست حرفه ای می توانند به جوانسازی پوست شما کمک کنند. همراه با درمان های حرفه ای، متخصص زیبایی ما از فناوری پیشرفته برای کمک به حذف سلول های مرده استفاده می کند و محصولاتی را برای کمک به مرطوب کردن و آبرسانی پوست پیشنهاد می کند.

پاکسازی صورت

درمان های حرفه ای مراقبت از پوست

با کمک اسکین تراپیست ما در خدمات پوست و زیبایی آزاد ، نه تنها از محصولات مراقبت از پوست حرفه ای بهره مند خواهید شد، بلکه او می تواند به شما کمک کند تا یک درمان حرفه ای مراقبت از پوست را پیدا کنید که برای نگرانی های شما مناسب است. ترکیب یک درمان حرفه ای صورت یا سایر مراقبت های پوستی با محصولات مراقبت از پوست حرفه ای به شما کمک می کند تا نتایج نهایی مورد نظر خود را به دست آورید و به شما احساس تازگی و تازگی می دهد!

هیدروفیشیال

بخشی از درمان های مربوط به پاکسازی پوست در Sculpt MD، Hydrafacial است . در مجموع ۷ نوع مختلف هیدرافشیال وجود دارد که همگی نگرانی هایی را که در مورد پوست خود دارید هدف قرار می دهند.

سه گانه اکسیژن ساز

سیستم دیگری که برای کمک به درمان حرفه ای پوست داریم، Oxygenating Trio است . در ۳ مرحله، درخشندگی و درخشندگی سالم را افزایش می دهد، ایده آل برای پوست های مستعد آکنه یا چرب.

لایه برداری پوست

این لایه بردار شیمیایی دوستدار پوست بوده و در درمان آکنه، هایپرپیگمانتاسیون و خطوط ریز و چین و چروک موثر است. این لایه برداری با استفاده از برخی از محصولات مراقبت از پوست حرفه ای ما در لیورمور، درخشندگی سالم و یک درمان ساده و پس از عمل را به جا می گذارد.

پیلینگ شیمیایی

اگر به دنبال پاک کردن آکنه و جای زخم، روشن کردن تغییر رنگ و صاف کردن بافت های زبر هستید، Vi Peel برای شما مناسب است. این روش بدون درد به بازیابی رنگ و بافت پوست شما کمک می کند.

مراقبت حرفه ای از پوست

در خدمات پوست و زیبایی آزاد ، متخصص زیبایی ما خدمات حرفه ای را برای کمک به شما در رفع نگرانی های مراقبت از پوست ارائه می دهد. او با شما همکاری خواهد کرد تا یک رژیم سفارشی و در خانه را با درمان‌های قدرتمند داخل اسپا در محل ما در لیورمور ترکیب کنید. آنها به هدف گذاری کمک می کنند: خطوط ظریف و چین و چروک ، رنگ پوست ناهموار ، پوست خشک ، سرخی پوست ، لکه های قهوه ای ، سایر پیری زودرس

با وجود تمام محصولات مختلف موجود در بازار، تنها راه واقعی و مطمئن برای درمان این نگرانی ها، مراقبت از پوست حرفه ای به دلیل ترکیب منحصر به فرد مواد تشکیل دهنده آنها است. مشاوره با متخصص زیبایی ما راهی برای رفع نگرانی ها و یادگیری بهترین روش درمان آنها است. ما در خدمات پوست و زیبایی آزاد محصولات مختلف مراقبت از پوست حرفه‌ای را از محصولات مختلف ارائه می‌کنیم که به دلیل پیشرفت‌های خود در مراقبت از پوست شناخته شده‌اند و مطالعات علمی آن‌ها آن را ثابت می‌کند. شرکت های پیشنهادی ما را بررسی کنید.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن