عطر زنانهعطر و ادکلنگالری

خانم ها با این عطرها عشق خود را دیوانه کنید

اینکه همیشه رایحه ای خوب از شما متصاعد شود و حس خوبی به اطرافیانتان بدهد با انتخاب یک عطر خاص برای ساختن لحظاتی عاشقانه با شریک زندگیتان متفاوت است .  قبل از انتخاب عطر زنانه بهتر است در مورد ذائقه و حساسیت های عشقتان اطلاعات کسب کنید .

اینکه بدایند با چه عطری حس بهتری به او میدهید و او را پر انرژی می کنید و تحسین او را برمی انگیزید در انتخاب عطرتان بسیار مهم است . ضمن آنکه در انتخاب عطر باید فصل های سال و آب و ها را هم در نظر بگیرید.

عطر زنانه اسکاردلارنتا

عطری با رایحه سنبل ، صمغ و ترنج با نتهایی از چوب سدر که بسیار خاص و جذاب است . این عطر برای ملاقاتهای شبانه و پر انرژی بسیار مناسب است . این عطر به شما و عشقتان حس زندگی و شادابی می دهد و لحظات شما را سرشار از انرژی و آرامش می کند . برای یک ملاقات رمانتیک ما این عطر را به شما پیشنهاد می کنیم.

عطر زنانه آمبرا – اومنیا

عطری تلخ و شیرین ، رایحه ای از صمغ ، به یاد ماندنی و جذاب ، شورنگیز و وسوسه کننده چه چیزی بهتر از اومیا که شما را خاص جلوه دهد و قلب عشقتان را به ضربان بیندازد .

عطر زنانه مولین غوژ – هیستوا دو پغفم

رایحه ای از زنبق و مشک و میوه های نرم و شیرین برای آنها که عاشق عطرهای ملایم و آرامش دهنده هستند . عطری برای همه فصول و برای انان که سخت پسندند .

عطر زنانه سی اچ – کارولینا هررا

عطری با تم گلهای شرقی و رایحه ای باور نکردنی از ترنج ، پرتقال و میوه های تابستانی . عطری خنک برای تابستانهای گرم و عاشقانه که شما را سرمست و لحظاتتان را شورنگیز کند بر بستری از سبزی و تازگی .

عطر زنانه دولچی اند گابانا DOLCL&GABANA

شاهکاری زمستانی و خاطره انگیز . عطری برای روزهای سرد زمستان تا به شما و شریک زندگیتان گرما و انرژی ببخشد با رایحه ای از هلو ، سوسن و یاس .  ترکیب این رایحه ها در فصل زمستان به شما جلوه یک اثر هنری میدهد و لطافت و ظرافت گل های پاییزی را تداعی می کند. ظرافت و شادابی و حرارت و ماندگاری همه در این عطر جلوه ای خاص به آن بخشیده اند .

عطر زنانه دیور J’Adore Dior

عطری برای لاکچری ها و دختران خوش پوش و جذاب . عطری فرانسوی متعلق به گل های جزایر قمر . عطری خاص و منحصر به فرد تا شما جذاب تر نشان دهد . عطری برا زمستان و عاشقانه های دونفره . برفی و نشاط آور

عطر زنانه OH LOLA

از این عطر به راحتی نمیتوانید عبور کنید . عطری با رایحه وانیل و تمشک . بسیار جذاب و محسور کننده .عطری برای بازگرداندن روزهای پر حرارت عاشقی . عطری کلاسیک و شیک برای هدیه به شریک زندگیتان که هرگز فراموش نخواهد کرد .

عطر زنانه میس دیور

عطر مخصوص خانم های شیک و خاص . هرگز مردی را پیدا نخواهید کرد که از رایحه نعناع و یاسمن این عطر به شوق نیاید و تحسینتان نکند و سلیقه شما را نستاید .

عطر زنانه لاوستراک

رایحه ای از مریم ، نیلوفر آبی و مشک یکجا و اغواکننده . حس پاکی و زلالی . عطری نوازش کننده و فرح بخش برای روزهای عاشقی .

عطر زنانه فلورز- پارفوم امپایر

در خشش و ایجازی خیره کننده در طرح یک جذابیت ناب و بیاد ماندنی . کیفیت منحصر به فرد با ترکیبی از یاس و مریم . اغواکننده بی نقص و شوردهنده ماندنی ، راز نهفته در عاشقانه های پایدار و خیال انگیز.

عطر زنانه اوستارا- پنهالیگونز

جادوی بهاری ، ترکیبی از گلهای لطیف و روح انگیز بهار ، خاطره ساز و اصیل ، عطر ظرفت های زنانه و سبکی های عاشقانه ، روان ، نرم ، آشنا و قوی .

عطر زنانه فلویینگ

عطری برای دیوانه کردن همه مردهای دنیا . با رایحه ای از تمشک و زنبق و بنفشه چیزی که از ان نمیشود عبور کرد . ظریف و اغواکننده . آرام و روان برای ثبت بهترین لحظه ها . عطری که به لحظات شما شور و انرژی و نابترین عاشقانه ها را هدیه می کند .

عطر زنانه برسووء مید نایت رز

اگر عشقتان از آن دسته مردان سرسخت است و بسیار خاص پسند در ملاقات های عاشقانه خود این عطر را به شما پیشنهاد میکنیم . این عطراز شما یک رویای دستنیافتنی و یک سلیقه خاص می سازد . یک انتخاب منحصر به فرد و بکر ترین های موجود .

 

 

One Comment

  1. ممنونم خیلی خوب بود.کدوم عطرها رو میتونیم با هم تلفیق کنیم .من علاقه دارم عطرهام خاص باشه.میتونید توضیح بدین عطر تند و گرم رو با خنک و ترش ترکیب کنم یا شیرین وگرم?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن