مد و فشنناخن

مدل های مانیکور و طراحی ناخن برای بهار و تابستان ۲۰۲۰؛ عجیب و مدرن !

آرایش و طراحی ناخن برای هر فصل متفاوت بوده و همیشه جایگاه مهمی در هفته های جهانی مد داشته است. اگر به دنبال آخرین روند در این زمینه به ویژه مدل های عجیب و متمایز هستید، این مطلب را مطالعه کنید تا با آخرین رنگ های لاک ناخن برای بهار و تابشتان ۲۰۲۰آشنا شوید.

۱- طراحی ناخن با لاک سیاه و کریستال

در بهار و تابستان ۲۰۲۰ ناخن هایتان را با لاک سیاه و دانه های کریستال یا الماس بیارایید. برای استفاده از این مدل بهتر است ناخن هایتان بلند و مربعی باشند تا جذابیت بیشتری پیدا کنند.

مدل طراحی ناخن با زمینه لاک سیاه و کریستال

۲- طراحی ناخن با لاک سفید با ترکیب رنگ های مختلف

رنگ سفید را به عنوان رنگ زمینه روی ناخن هایتان بزنید و سپس با با رنگ های گوناگون خطوط منحنی و اشکال مختلف روی آن ها بکشید. این مدل با هر نوع آرایشی سازگار است و می توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

مدلطراحی ناخن با رنگ لاک سفید

۳- طراحی ناخن با رنگ های روشن

این رنگ های درخشان به خصوص طیف نارنجی و صورتی به روشنی و شادی معروفند و می توانند بهار را برای شما زیباتر و شادتر کنند. رنگ قرمز نیز می تواند شما را متمایزتر و جذاب تر نشان دهد. برای استفاده از این رنگها باید ناخن هایتان را بلند و دایره ای شکل کنید. برای جذاب تر شدن می توانید روی ناخن ها را با دانه سنگ های درخشان تزئین کنید.

لاک ناخن با رنگ های روشن

۴- طراحی ناخن با رنگ بژ

رنگ بژ یکی از برجسته ترین رنگ ها در فصل بهار و تابستان ۲۰۲۰ خواهد بود. شما می توانید آن را با نقش ها و یا حروف الفبا که به صورت هندسی قرار گرفته اند به شکلی متفاوت بر روی هر ناخن قرار دهید. همچنین، می توانید ناخن هایتان را با رنگ بژ و به شیوۀ فرانسوی لاک بزنید.

طراحی ناخن با لاک بژ

۵- طراحی ناخن با طیف رنگ نیلی

نیلی رنی است بین آبی پررنگ و بنفش. از آنجا که این رنگ با تمام انواع رنگ پوست ها هماهنگ است، می توانید آن را با با مدل های عجیب و مدرن روی ناخن هایتان استفاده کنید.

طراحی ناخن به رنگ نیلی

۶- طراحی ناخن با لاک شفاف

لاک شفاف یکی از مهم ترین رنگ های منتخب بهار و تابستان ۲۰۲۰ است. شما می توانید با استفاده از روش ها و طرح های مختلف مثل ترکیب با سیاه و سفید یا با خطوطی از آبی روشن و طرح های از گل رز از آن بهره مند شوید.

طراحی ناخن با تم گل رز

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن