عطر زنانهعطر مردانهعطر و ادکلن

پرفروش ترین عطرهای جهان در سال ۲۰۲۴

پرفروش ترین عطرهای جهان در سال ۲۰۲۴

تمام محصولات توصیه شده در بررسی عطر مورد تحقیق، آزمایش، بررسی و انتخاب قرار گرفته است. روزی روزگاری عطرها کالای لوکس محسوب می شدند. اما امروز این طور نیست . بنابراین گزینه های زیادی برای خرید داریم.

در حالی که من در حال کشف عطرهای غیرمنتظره زیبا و خریدهای مقرون به صرفه هستم ، همیشه عطرهایی وجود دارند که از محبوبیت خود کاسته نمی شوند. دیور و شانل جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند ، که جای تعجب نیست. اما چه عطرهای دیگری لیست پرفروش ترین عطرهای جهان را تشکیل می دهند؟

بیشتر بخوانید : بهترین عطرها برای عید نوروز کدامند ؟

اگر می‌خواهید با آخرین روند عطرها همراه باشید و داغ‌ترین عطرها را در اختیار داشته باشید، باید این لیست را بررسی کنید. مجله لوکس بیوتی ۱۰ عطر پرفروش دنیا را برای شما نام می آوریم. آیا عطر مورد علاقه شما در آنجا خواهد بود؟

۱٫ شانل شماره ۵ – Chanel No 5  قدیمی اما پرفروش ترین

شنل نامبر فایو عطری است که برای یک قرن امتحان خود را پس داده است. علیرغم اینکه قدیمی ترین عطر در این لیست است، اما در جایگاه اول ایستاده است. این فقط نشان می دهد که کلاسیک ها هرگز شکست نمی خورند.

راستش را بخواهید ، شنل  به سلیقه همه نیست و برخی حتی آن را « عطر مادربزرگ» می نامند. اما من شخصاً فکر می کنم این عطر شیک و فوق العاده زنانه است. از این گذشته، برای بوی زن طراحی شده بود.

عطر شنل نامبر 5
پرفروشترین عطرهای جهان

بزرگترین طرفداران شانل در چین هستند و پس از آن فرانسه ، اما این عطر در سطح جهانی محبوبیت دارد. در واقع به قدری محبوب است که هر سال تا ۱۰ میلیون عدد فروخته می شود. ثابت شده است که این عطر آنقدر محبوب است که Chanel حتی یک نسخه محدود به نام Grand Extrait را روانه بازار کرد که شماره ۵ در نادرترین شکل آن است. نمی توان تصور کرد که شنل  Chanel No 5 یک روزی از مد بیافتد.

۲٫ دیور ساواژ – Dior Sauvage مردانگی در یک بطری

Dior Sauvage در اصل در سال ۱۹۶۶ عرضه شد و یک عطر کلاسیک است. با این حال، دارای یک فرمول ‌بندی مدرن است که جهان را درگیر کرده و احتمالاً ارتباط زیادی با جانی دپ دارد! دیور ساواج ممکن است به دلیل محبوبیتش فوراً قابل تشخیص باشد، اما نمی توان انکار کرد که دارای چه بوی مست کننده ای است.

دیور ساواژ
پرفروشترین عطرهای جهان

۳٫ شنل کوکو مادمازل – Chanel Coco Mademoiselle

رایحه ای بسیار ملایم و گلی، عطری زنانه واقعی . شنل کوکو مادمازل یکی از پرفروش ترین عطرها در ایالات متحده و دومین ادکلن پرفروش در فرانسه است .

شنل کوکو مادمازل

فکر می‌کنم یکی از دلایل محبوبیت آن این است که نسل جوان همچنان آن را می پسندد. تعداد زیادی از زنان جوان کوکو مادمازل را ستایش می کنند و آن را عطر مورد علاقه خود می نامند و از ماندگاری آن عصبانی می شوند!

۴- ادکلن دیور جادور – Dior J’adore

رایحه ای درخشان و شیک برای خانم ها در تمام سنین . دیور برند ادکلنی پیشرو در کنار شنل است، بنابراین جای تعجب نیست که یکی دیگر از عطرهای آنها در لیست پرفروش‌ترین عطرها قرار گیرد.

ادکلن دیور جادور پرفروش ترین عطرهای جهان در سال 2024
ادکلن دیور جادور

اما مردم صرفا بخاطر برند این ادکلن را دوست ندارند بلکه این رایحه عالی این عطر است که آن را بسیار محبوب کرده است. J’Adore که در سال ۱۹۹۹ در یک شیشه گلدار سفید عرضه شد که انگار از کمد لباس مادربزرگ شما بیرون آمده باشد اما برای همه جذاب بود.

حتما بخوانید : بهترین عطرهای مردانه ۲۰۲۰ را ببینید

این عطر در اروپا بسیار محبوب است و فرانسه یکی از دوستداران برتر J’Adore است. با این حال، این عطر در بریتانیا نیز طرفداران گسترده دارد.

۵٫ دولچه گابانا لایت بلو – Dolce And Gabbana Light Blue

اگر بخواهید عطری را انتخاب کند که فوراً قابل تشخیص باشد و احتمالاً با هیچ چیز دیگری اشتباه نشود، دولچه گابانا لایت بلو  بهترین انتخاب است!

پرفروش ترین عطرهای جهان در سال 2024
ادکلن دولچه گابانا لایت بلو

۶٫ کالوین کلین سی کی وان – CK One by Calvin Klein

اگر در دهه ۹۰ بودید، بدون شک صاحب یک بطری CK One داشتید یا حداقل بوی آن را حس می‌کردید. این شاید یکی از نمادین ترین عطرهایی باشد که تا به حال به بازار عرضه شده است . این ادکلن در سراسر جهان محبوب است، به نظر می رسد ایتالیایی ها بیشتر عاشق این عطر کلاسیک هستند.

CK One یک عطر مرکباتی تک جنسیتی است که به همین دلیل است که فروش بسیار خوبی دارد. شما می توانید آن را در هر زمان و هر مکان استفاده کنید، بنابراین به عنوان یک عطر اصلی در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، کالوین کلین سی کی وان یکی از مقرون ‌به‌ صرفه‌ترین عطرها است و مردم همیشه مایل به خرید یک آن هستند.

عطر کالوین کلین سی کی وان

کالوین کلین در دهه ۹۰، این عطر سالانه بیش از ۹۰ میلیون دلار درآمد داشت. در حالی که امروزه فروش خوبی ندارد و نهایتا سالانه بیش از ۳۰ میلیون دلار به فروش می رود.

۷٫ جورجیو آرمانی – Acqua Di Gio

گفته می شود که Acqua di Gio پرفروش ترین عطر مردانه تمام دوران است. Acqua Di Gio که در سال ۱۹۹۶ عرضه شد، جام مقدس عطرهای معطر مرکبات است. در حالی که عطرهای مشابه قبل از این عطر عرضه شده بودند، Acqua Di Gio تعادل کاملی بین کلاسیک و مدرن است، بنابراین برای مردان در هر سنی جذاب است.

جئرجیو آرمانی

و این تنها نقطه فروش نیست. این عطر توسط استاد آلبرتو موریلاس عطرساز ساخته شد و کمپین تبلیغاتی با حضور مدل آلمانی لارس برمایستر، مردانگی نفسانی را فریاد زد که البته مردم را به خرید ترغیب می کند.

از زمان عرضه این عطر، آرمانی چندین فلانکر و یک نسخه زنانه را منتشر کرده است. همه اینها به همان اندازه محبوب بوده اند، به خصوص Acqua Di Gio Profumo که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد.

۸٫ عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم – Black Opium by Yves Saint Laurent

اگر جمعه یا شنبه عصر به شهر بروید، مطمئناً چندین طعم از تریاک سیاه YSL را خواهید دید. این عطر بسیار محبوب در میان افراد زیر ۳۰ سال است اما به اندازه کافی متنوع است که بدون در نظر گرفتن سن قابل استفاده است. گفته شده است که این عطر تا ۳۶ بطری در هر ساعت به فروش می رسد – که حدود ۸۸۷ بطری در روز است و در سراسر جهان محبوب است. در واقع، در بریتانیا، ۱٫۸۸ میلیون کاربر از این عطر استفاده می کنند.

ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم
پرفروش ترین عطرهای جهان در سال ۲۰۲۴

خالق عطر ادعا می کند که دید او “اعتیاد” بود، و وقتی این رایحه را امتحان کردید، درست است که ترک کردن آن سخت است. به همین دلیل، من زنان زیادی را می شناسم که از آن به عنوان امضای خود استفاده می کنند و بطری پشت بطری می خرند. همه اینها باعث می شود که بلک اپیوم به یکی از پرفروش ترین ها در بازار عطر تبدیل شود.

۹٫ ادو پرفیوم زنانه دیور – Miss Dior by Dior

ما دوباره با Powerhouse Powerhouse Dior بازگشتیم و این بار ، این خانم فوق العاده دخترانه و پر جنب و جوش آنها است. من این را برای دختر نوجوان خود خریداری کردم و بسیاری از دختران و زنان کوچکتر را می شناسم که عاشق این عطر هستند. من فکر می کنم این یکی از دلایل اصلی است که چنین موردی بوده است.

مهمتر از آن ، خانم دیور چنان عطر و طعم آسان برای پوشیدن است ، بنابراین به خوبی عطر و بوی روزمره نیز کار می کند. مردم مشتاق هستند که بطری های خالی خود را جایگزین کنند و این باعث می شود فروش باشد. به حدی که خانم دیور معادل زن Sauvage از نظر میزان فروش آن است.

ادکلن زنانه دیور

Miss Dior یکی از محبوب ترین رایحه های اروپا است که بیش از ۱٫۳۳ میلیون بطری فقط در هر سال در انگلستان فروخته می شود. این برند هر سال بیش از ۶٫۶۱ میلیارد دلار فروش جهانی دارد و من هیچ توهمی ندارم که میس دیور نقش مهمی در این امر ایفا می کند.

۱۰٫ عطر لانکوم لاویه بل زنانه – Lancome La Vie Est Belle

من چند سالی بود که la Vie Est Belle را به‌عنوان رایحه خاص خود می‌پوشیدم. شیرین، دخترانه و همه کاره است و من فکر می‌کنم که این قطعاً یکی از مهمترین نکات فروش است. Lancome همچنین به دلیل کمپین تبلیغاتی با جولیا رابرتز زیبا، موفق شد آن را به من بفروشد.

La Vie Est Belle یکی از محبوب ترین عطرهای لانکوم در کنار ترزور است. این یکی از پرفروش ترین عطرهای لانکوم در کشور خود فرانسه است. در واقع، از سال ۲۰۱۴، این عطر به پرفروش ترین عطر در فرانسه برای Lancome تبدیل شده است.

عطر لانکوم لاویه بل زنانه

همچنین در سایر کشورهای اروپایی از جمله انگلیس که در حال حاضر حدود ۱٫۱ میلیون کاربر در حال حاضر رایحه ای دارند ، محبوب است. این گفته ، این به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از داغترین عطرهای جهان است.

بیشتر بخوانید : عطر های سلبریتی های ایرانی ؛از عطر مهران مدیری تا نوید محمد زاده و هدیه تهرانی

اما سوالی که در پایان همه اینها مطرح می شود این است که چرا می خواهید یکی از پرفروش ترین عطرها را بخرید؟ ساده است: اینها عطرهای آزمایش شده و آزمایش شده ای هستند که نقدهای مثبتی دارند و هنگام خرید به شما اطمینان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن