مو

۳۰ مدل جذاب و ۱۰ فرمول ساخت انواع رنگ مو شرابی

رنگ مو شرابی (BURGUNDY HAIR COLOR) مثل شکلاتی، عسلی، زیتونی و نسکافه ای، از انتخاب های پر طرفدار بانوان شیک پوش و لاکچری گرد محسوب می شود که روش ساخت طیف های مختلف آن و انواع مدل های محبوب سلبریتی ها را در این گزارش لوکس بیوتی ارائه کردیم. اگر شما هم عاشق ترکیبات شرابی مثل روشن و تیره و بادمجانی و مسی و نقره ای هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی به اطلاع دوستان و همکاران قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : معرفی ماسک مو برای رشد سریع

۳۰ مدل جذاب و ۱۰ فرمول ساخت انواع رنگ مو شرابی

همه چیز درباره رنگ مو شرابی

مثل رنگ مو شکلاتی، نسکافه ای، زیتونی و عسلی، از جمله رنگ ها محبوب بانوان شیک پوش است که این روزها در سلفی های پر لایک فشن بلاگرهای معروف اینستاگرام دیده می شود.  اگر گشتی در هشتگ های پربیننده اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ میلادی و به بعد بندازید، درخواهید یافت که استایل های جذاب عاشقان مد، همه و همه  بر اساس آرایش چهره دلفریب بنا شده که پایه آن، مدل مو های خوش رنگ است که تناسب و تعادل خوبی با رنگ پوست، رنگ چشم و تیپ فرد دارد.

همه چیز درباره رنگ مو شرابی

(بیش از ۱۴۷  هزار تصویر روی هشتگ مو شرابی در اینستاگرام تگ شده است که شما را با جدید ترین مدل  های و نمونه ها و الگوهای الهام بخش در سال ۲۰۲۰ میلادی  آشنا می کند)

اگر شما خواهان بهترین رنگ مو برای آرایش چهره هستید، بایستی تن پوست و روانشناسی رنگ را به خوبی بشناسید و از استایلیست حرفه ای کمک بگیرید.  در دنیای آرایشگری، تناسب، حرف اول و آخر را می زند. گران قیمت ترین محصولات آرایشی وقتی توسط بهترین متخصصان آرایش و گریم روی صورت و مو و پوست فردی قرار بگیرد، در  صورتی  که تناسب ها رعایت نشود، محصول نهایی، اصلا جذابیت ندارد.

رازهای خوش تیپی و جذابیت سلبریتی های هالیوود

یکی از رازهای خوش تیپی و جذابیت سلبریتی های هالیوود را در توجه به تناسب و تعادل در طراحی استایل و آرایش باید دانست. رنگ مو شرابی ، مثل همه رنگ مو ها، بایستی  متناسب با رنگ پوست و چشم و نوع تیپ شما باشد. کوتاهی و بلندی و پر حجمی و کم حجمی آن  خیلی مهم  نیست. آن  چه که امبره و سامبره و بالیاژ ها را ایده آل می کند، رعایت تناسب در طراحی تیپ است که باید به تناژ و گرم و سردی پوست توجه کرد.

رنگ مو شرابی را باید در فهرست رنگ مو های مجبوب بانوان به خصوص بانوان جوان

رنگ مو شرابی را باید  در فهرست رنگ مو های مجبوب بانوان به خصوص بانوان جوان قرار داد. طرفداران زیادی  داشته  و می تواند تغییرات ژرف و شگرفی در چهره فرد ایجاد کند.  توجه زیادی در سال های اخیر به رنگ مو شرابی و شامپاینی شده و اگر چه رنگ سال نبوده، اما شاهد طوفانی از تصاویر سلفی چهره  های مطرح اینستاگرام با این رنگ هستیم که در هشتگ #hair color و #hairstyle می‌توان مشاهده کرد.

رنگ مو شرابی، تغییر رنگ اساسی در چهره ایجاد می کند

رنگی است خاص مثل افرادی  که زرشکی بر تن می کنند. خیلی در بازار و کوی و برزن و مهمانی ها دیده نمی شود. ست کردن آن با لباس  های مختلف آسان نیست و نوعی هوشمندی و زکاوت نیاز دارد. طیف های مختلف آن ، این  فرصت را به بانوان خلاق و نکته سنج می دهد تا آن را با توجه به رنگ پوست و تناژ لباس  کژوال یا شب، انتخاب کنند.

اگر علاقه زیادی به آرایش  چشم دارید باید در انتخاب خود خیلی دقت کنید.  اگر چه رنگ مو شرابی ، تغییر رنگ اساسی در چهره  ایجاد می کند، اما توجه به انواع فرمول ها و ترکیبات و نوع پوششی که بر تن دارید مهم است.

قرمز تیره ولوت (DARK RED VELEVT) که شرابی خوش رنگی است

(قرمز تیره ولوت  (DARK RED VELEVT) که شرابی خوش رنگی است)

شرابی مخصوص عاشقان بالیاژ

( قرمز تیره مخصوص عاشقان بالیاژ)

شرابی بنفش تیره و عکس سمت چپی، شرابی روشن

(در عکس  سمت راستی، شرابی بنفش تیره و عکس سمت چپی، رنگ روشنِ آن را شاهد هستید. ترکیب فوق العاده ای با مو های صاف و بلند روی شانه برای تیپ های شب دارد)

مدل پر پیچ شرابی تیره و عکس سمت چپی، بنفش تیره

(در تصویر بالا، عکس  سمت راستی، مدل پر پیچ شرابی تیره و عکس سمت چپی، بنفش تیره را به نمایش می گذارد)

 بنفش تیره و عکس سمت چپ، شاهد هایلایت شرابی بنفش

(در عکس سمت راستی، شاهد بنفش تیره و عکس  سمت چپ، شاهد هایلایت شرابی بنفش  رنگ هستیم)

شرابی برای پوست های سبزه و عکس سمت چپی، هالیلایت شرابی قرمز

(در این تصویر، عکس سمت راستی رنگی برای پوست های سبزه و عکس سمت چپی، هایلایت شرابی قرمز را روی طیف اسپرسویی شاهد هستیم)

شرابی قهوه ای تیره

( شرابی قهوه ای تیره را در عکس بالا مشاهده می کنید)

حتما ببینید: شیک ترین مدل های نسکافه ای با ترکیبات عالی

رنگ های شرابی محبوب

رنگ های شرابی محبوب بانوان ایرانی عبارتند از:
رنگ مو شرابی تیره
”         ”    بادمجانی
”         ”    ماهگونی
”         ”    بنفش
”         ”    مخملی
”         ”    مسی
”         ”    زیتونی
”         ”    شکلاتی
”         ”    بدون دکلره
”         ”    آمبره
رنگ مو     ”    آبلانش و با حنا.

رنگ های شرابی محبوب

رنگ مو شرابی برای موهای  کوتاه، پوست سبزه، پوست تیره، پوست گندمی و پوست سفید، ترکیبات و فرمولاسیون مختلفی دارد که در این گزارش لوکس بیوتی به آن اشاره  می کنیم. بعضی از بانوان مشکل پسند، به دنبال رنگ های خیلی خاصی از  آن هستند.  مثل نقره ای و نسکافه ای که در این گفتار نیز به مواردی از این دست اشاره شده است.

بالیاژ شرابی با ریشه های مشکی

(بالیاژ شرابی با ریشه های مشکی را در عکس بالا مشاهده می کنید)

انواع بالیاژ های شرابی قهوه ای

(انواع بالیاژ های شرابی قهوه ای را در عکس بالا مشاهده می کنید)

رنگ مو شرابی برای مو های بلوند

اگر مو بلوند دارید و کمی تیره است، توصیه می کنیم که برای خلق یک آرایش فوق العاده، یک رنگ مو شرابی خریداری کنید. حتما دقت کنید که expiry date داشته و جنس قاچاق نباشد که بهداشت پوست شما را تهدید خواهد کرد. محصولاتی که برچسب سازمان غذا و دارو دارند توصیه می شود. اگر مو بلوند روشن دارید، ممکن است  رنگ قرمز تیره روی مو های شما به رنگ PURPLE (بنفش) دیده شود و جذابیت زیادی نداشته باشد.

رنگ مو شرابی برای مو های بلوند

برای این که از دست طیف هایی از بنفش خلاص شوید، حتما یک محصول متناسب با مو های خود انتخاب کنید. مثل قهوه ای یا قرمز. این کالر را روی BLOND HAIR قرار داده و پس از گذشت سه ربع ساعت، سر خود را با آب ولرم شسته و خشک کنید.

رنگ شرابی برای بانوانی که مو قهوه ای دارند

به هر حال بانوانی که بلوند هستند، همیشه کمی با شرابی  مشکل دارند. اگر ترفندی می دانید، از طریق بخش کامنت به اطلاع لوکس بیوتی و خوانندگانش برسانید.

رنگ شرابی برای بانوانی که مو قهوه ای دارند

اگر مو تیره دارید مثل مشکی یا قهوه ای تیره، استفاده از  قرمز تیره ، واقعا دشوار است. چون مثل بلوند، این احتمال وجود دارد که شرابی ، جلوه خوبی نداشته باشد. برای آن که روی مو های تیره  خود، این رنگ را تجربه کنید، بایستی اول مو ها را کمی روشن کنید. خیلی روشن و برایت مد نظر  نیست. یعنی پایه مو، به رنگ قهوه ای روشن برسد. همین کفایت می کند. توصیه می شود که پیش از این اقدام، حداقل ۲۴ ساعت از شستن مو های  خود اجتناب کنید.

پودر دکلره و اکسیدان مورد نیاز است. بایستی رنگ مو مایع را با قلمو به همه بخش ها زده و حداقل نیم ساعت  صبر کنید تا قوام گرفته و خشک شود. سپس آن را با آب ولرم شسته و خشک کرده و سپس رنگ شرابی را امتحان کنید تا محصول نهایی، جذابیت خیره کننده خود را به نمایش بگذارد.

ترکیب رنگ مو شرابی تیره

حتما بخوانید: همه چیز درباره  دکلره  کردن

ترکیب رنگ مو شرابی تیره

اگر عاشق شرابی تیره هستید، بایستی بدانید که به این کالر، ماهگونی گفته  می شود. مو های خود را بایستی به پایه ۶ دکلره برسانید. کافی است پنجاه میل رنگ مو شرابی بنفش تیره را با پنجاه ملی رنگ مو شکلاتی متوسط به خوبی مخلوط کنید و از اکسیدان شماره ۲ استفاده کنید. پس از نیم ساعت سر را شسته و خشک کنید. حتما صبوری به منظور جذب رنگ مورد نیاز است. در آرایش، صبوری را پیشه کنید.

ترکیب رنگ مو شرابی بنفش

شرابی بنفش، از جمله ترکیباتی است که گاها توسط بانوان جوان در مهمانی ها تجربه می شود. از اکسیدان شش و نه درصد به اندازه کافی باید استفاده کرد. کافی است، سی درصد تیوپ شماره ۴.۶، هفتاد درصد تیوپ رنگ مو شماره ۴۴.۵۶ و هفتاد درصد تیوپ شماره ۷.۲ و سی درصد تیوپ رنگ مو شماره ۳.۶ با هم  مخلوط شود و این ترکیب، حداقل نیم ساعت  روی سر شما بماند.  توجه کنید که رنگ مو سیکلمه، با ترکیب هفتاد درصد رنگ شماره ۳.۶ و سی درصد رنگ شماره ۴.۶ حاصل می شود و اکسیدان شش درصد نیاز دارد.

ترکیب رنگ  مو شرابی مسی

شرابی مسی را باید از جمله ترکیبات فوق العاده برای تیپ هایی با با تناژ گرم دانست که محبوب بانوان شیک  پوش در طراحی استایل پاییزی و زمستانی برای مهمانی های شب است. کافی است هفتاد درصد تیوپ V5 را با سی درصد تیوپ شماره  ۸۸.۴۳ ترکیب کنید. استفاده از واریاسیون پرتغالی در حد ۲ سانت کفایت می کند. شما حتما به اکسیدان ۹ درصد نیاز خواهید داشت.

ترکیب رنگ مو شرابی مسی

(عکس شماره ۱ که در بالا مشاهده می کنید، شرابی مسی و عکس شماره  ۲، شرابی ارغوانی است)

شرابی بور و عکس شماره ۲، شرابی انگوری

(عکس شماره ۱، شرابی بور و عکس شماره ۲، شرابی انگوری است)

شرابی بنفش بدون دکلره

(عکس شماره ۱، شرابی سیکلمه  و عکس شماره ۲، شرابی بنفش  است)

شرابی بنفش  بدون دکلره

اگر این ترکیب محبوب شما است، بایستی از اکسیدان شش درصد استفاده کنید و هفتاد درصد تیوپ محصول شماره ۴۴.۵۶ را با سی درصد تیوپ محصول  شماره ۴.۶ مخلوط کنید.

ترکیب شرابی بادمجانی

شرابی بادمجانی از جمله ترکیبات محبوب است که در آرایشگاه های تهران، مورد توجه لاکچری گرد ها بوده و رد پای آن را می توان در سلفی های طوفانی پر  لایک بانوان اینستاگرد مشاهده کرد. کافی است مو خود را به پایه شش بدون دکلره برسانید. ترکیبی از سی میل بادمجانی روشن، ‌سی میل آلبالویی و چهل میل دودی با اکسیدان ۹ درصد،‌ همه  آن چیزی است که نیاز خواهید داشت.

به منظور پاک کردن شرابی ،‌ مثل مشکی پرکلاغی، بدون شستن  کامل با دکلره یا اکسیدان، پاک نمی شود و امکان استفاده  از کالر دیگر روی آن را نخواهید داشت. به هیمن منظور، بایستی اول  آن را با دکلره کردن، پاک  کرده و سپس محصول جدید را روی موی خود تست کنید.

سعی  کنید از محصولات گیاهی استفاده کنید تا با دنیای مد سبز (GREEN FASHION) آشنا شوید. هایلایت های شرابی ، معمولا روی مو ها با زمینه  تیره،‌جلوه  بهتری دارد. مخصوصا اگر پوست روشنی دارید. البته توجه کنید که در انتخاب این قرمز تیره باید دقت کرد تا چهره شما، فانتزی و غیر طبیعی به نظر نرسد.

ترکیب شرابی بادمجانی

حتما ببینید: پر بیننده ترین هشتگ های فشن اینستاگرام

آنچه باید در مورد رنگ موی شرابی بدانید

  • حتما از هشتگ های پر بیننده فشن در اینستاگرام برای مشاهده جدید ترین مدل ها و ترکیبات رنگ مو شرابی  استفاده کنید.
  • از نظرات  فشن بلاگر ها واستایلیست ها در انتهاب بهترین تناژ و محصول استفاده کنید.
  • مراقب محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی باشید که در روزگار تحریم ایران،‌بسیار در بازار یافت می شود.
  • شرابی مسی و شرابی نقره ای و بادمجانی، هم به پوست روشن می خورد و هم تیره. بهتر است برای اطمینان بیشتر با آرایشگر خود مشورت کنید.
  • دکلره کردن پیش از استفاده از این قرمز تیره ، توصیه نمی شود. همه چیز به طیف رنگی مورد علاقه شما و جنس پوست و رنگ مو شما بستگی دارد.
  • این کالر،‌خاص است و بهتر است پیش از انجام آن، چه در خانه و چه در آرایشگاه، با مزون لباس خود هماهنگ کرده و گزینه های شایسته ای برای طراحی  لباس که تناسب  خوبی با آرایش صورت شما دارد، انتخاب کنید.
  • حتما پیش از انتخاب یکی از طیف ها، انتخاب هوشمندانه سلبریتی های سینما و موسیقی را که در این طیف خیلی فعالند مثل بیانسه را بررسی کنید.
  • انتخابی جسورانه محسوب می شود. حتما به طیف های تیره و روشن و انعکاس آن روی پوست صورت توجه کنید.

هشتگ های رنگ مو شرابی در اینستاگرام

نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با لوکس بیوتی به اشتراک بگذارید. آماده انتشار  نظرات آرایشگرهای حرفه ای تهران و مراکز استان ها در طراحی صورت و مو هستیم.

شرابی بادمجانی از جمله ترکیبات محبوب است که در آرایشگاه های تهران، مورد توجه لاکچری گرد ها بوده

برچسب ها

3 Comments

  1. سلام ممنون از راهنماییتون من رنگ موی شرابی روشن بادکلره گزاشتم جالب دراومدمیخوام سری به متنوع باشه چه رنگی بزارم به نظرشماممنون

    1. آیا رنگ موی شرابی با قهوه ای تیره مناسب یه فرد ۵۰ ساله با پوست گندمی با چشم و ابرو مشکی مناسب میباشد یانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن