پوستپوست و زیبایی کرج

پاکسازی صورت یا فیشیال چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

پاکسازی صورت یا فیشیال مجموعه ای از روشهای درمانی مراقبت از پوست برای صورت شما با هدف لایه برداری پوست ، از بین بردن ناخالصی ها و پوست مرده است . این کار معمولاً در سالن های زیبایی ، اسپا های روزانه و حتی مطب متخصص پوست انجام می شود.

احتمالا شما می پرسید ؛ فیشیال یا پاکسازی صورت چیست؟ ما تلاش می کنیم در این مطلب به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. به طور خلاصه همه این موارد را در یک جمله جمع می کند ، فشیالها یا پاکسازی های صورت راهی عالی برای باز کردن منافذ پوست، آرامش و داشتن پوستی درخشان و سالم هستند و احساس بهتری به پوست خسته شما می هد. این درمان همراه با ماساژ صورت به شما حس فوق العاده ای می بخشد.  فشیال  شامل مراحل مراقبت از پوست مانند ماساژ ، لایه برداری و موارد دیگر است که همه اینها به نفع پوست شما است. با ما همراه باشید تا مطالب مفید دیگری در خصوص پاکسازی پوست در اختیار شما قرار دهیم.

حتما بخوانید : چطور پف زیر چشم ها را از بین ببریم ؟

هر بار که می خواهید پوست درخشان داشته باشید یا استرس هفته خود را از بین ببرید . به چه راه حلی فکر می کنید؟ اگر شما نمی دانید فشیال پوست چقدر می تواند برای جسم و روح شما مفید باشد تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

این مطلب را تا انتها بخوانید و سپس برای بهره مندی از این خدمات ، هماهنگی لازم را با ما انجام و وقت ملاقات رزرو کنید.

فیشیال یا پاکسازی صورت چیست؟

فشیال یک روش درمانی رایج و مفید دستی چند مرحله ای است که حدودا یک ساعت طول می کشد. درست از زمانی که به سالن می روید تا وقتی با پوست درخشان و جوان تر بیرون می آیید ، احساس خواهید کرد که در یک بهشت زیبا قدم گذاشته اید. این یک راه شگفت انگیز و ساده ترین راه برای از بین بردن یک هفته استرس زا است که به طور جدی بر پوست شما تأثیر می گذارد.

پاکسازی صورت در کرج

اگر می خواهید پوست خسته و ترسناک خود را به حالتی بی عیب و بی نقص و سالم تبدیل کنید ، فشیال بهترین روش و مرکز ما بهترین محل برای این انتخاب صحیح شماست. فشیال می تواند شما را از مشکلات پوستی خلاص کند و فقط در یک ساعت پوستی سالم به شما بدهد. این یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای دستیابی به پوست درخشان است.همانطور که قبلاً اشاره کردیم، درمان صورت یک درمان چند مرحله ای است که تعدادی از فعالیت های مراقبت از پوست را در یک فرآیند مفید جمع می کند. این کار با تمیز کردن صورت با یک پاک کننده ملایم شروع می شود تا تمام آلودگی، عرق و روغن از روی صورت پاک شود. این شامل پاک کردن آرایش، پاک کردن آلودگی از صورت شما و برای آماده کردن پوست تمیز و تازه است. مرحله بعدی استریم (steaming) کردن است که به مرطوب شدن و آرامش پوست شما کمک می کند و منافذ را برای پاکسازی بهتر باز می کند. این کار با لایه برداری با یک اسکراب برای از بین بردن چربی عمیق و آلودگی، جوش های سرسیاه و سرسفید انجام می شود.

حتما بخوانید : بهترین ماسک صورت برای جای جوش

مرحله بعدی ماساژ صورت است. معمولاً با کرم صورت انجام می شود، ماساژ صورت آرامش بخش ترین قسمت صورت است. این ماساژ کمک می کند تا پوست شما شاداب شود و از درون آبرسانی کند. سپس متخصص با تجربه و دوره دیده ما شما را با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ماسک صورت نوازش می‌کنید تا به پوستتان آبرسانی شود. سپس، زمان تونینگ است. منافذی که در حین استریم باز می شوند در هنگام تونینگ بسته می شوند. پوست شما را کاملا تمیز می کند و pH متعادل را حفظ می کند. سپس صورت با یک پک صورت و سپس یک مرطوب‌کننده مغذی بسته می‌شود تا رطوبت را حفظ کند و پوست را سالم و هیدراته نگه دارد.

چه کسی می تواند فشیال انجام دهد؟

اکنون می دانید که فشیال چیست و شامل چه مراحلی می شود، اما سن مناسب برای انجام آرایش صورت چیست؟ چند وقت یک بار باید آن را انجام دهید؟ اگرمشکلات پوستی شما از دوران نوجوانی شروع می شود. توصیه می شود (توسط متخصصان مراقبت از پوست) که حداقل تا ۲۰ سالگی صبر کنید سپس فشیال خود را انجام دهید. تا آن زمان می توانید خودتان پاکسازی مناسبی را در خانه انجام دهید و از یک رژیم مراقبت از پوست خوب پیروی کنید که برای نوع پوست شما مناسب است.

اگر بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن دارید، می توانید برای مناسبت های خاص یا حداقل هر دو ماه یک بار برای حفظ درخشندگی و جوانی پوست صورت خود را انجام دهید. و فشیال را هر دو ماه یک بار انجام دهد. برای خانمهای بالای ۲۰ سال فشیال بیشتر مورد نیاز است. پاکسازی صورت می‌تواند علائم پیری زودرس ، آکنه هورمونی ، پوست کدر و لک را با کمک یک درمان معمولی صورت از بین ببرد. از آنجایی که پاکسازی صورت در مرکز ما به طور ویژه ، خاص و اختصاصی شامل ماساژ صورت و لایه برداری می شود، انجام ماهیانه یا یک بار در سه هفته می تواند به شما کمک کند تا درخشندگی خود را حفظ کنید، مشکلات پوستی را از بین ببرید و پوستی جوان تر و بدون عیب داشته باشید.

پاکسازی صورت - ماساژ صورت فشیال

انواع پاکسازی صورت یا فشیال

هزاران روش درمانی صورت در دنیای زیبایی برای هر نوع پوست، مناسبت و گروه سنی موجود است. موارد اساسی شامل آبرسانی ، روشن کننده صورت ، پاکسازی صورت ، درمان های خانگی شامل رسپی تهیه انواع لایه بردار ها پیلینگ ها و ماسک های طبیعی و موارد دیگر است. موارد پیشرفته تر که توسط ما انجام می شود شامل : پاکسازی با دستگاه هیدرو فشیال ، پاکسازی میکرودرم یا میکرو ابریژن ، درمان پوست جوش دار ، درمان پوست چرب رسوبی ، درمان لک و جای لک ، درمان دهیدارته بودن پوست ، میکرو ندلینگ دکتر پن ، درمان دور چشم ، ماساژ های تخصصی تالگو ، ماساژ جوان ساز ، ارائه مشاوره رایگان ، ارائه روتین پوستی منحصر به تایپ پوستی فرد ، خدمات  وی ای پی ، شامل ماساژ گردن

ما به شما کمک می کنیم تا علائم قابل مشاهده پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، پنجه کلاغی ، لکه های تیره  و تیرگی رامهار کنید. همچنین، برای مناسبت‌های خاص مانند عروسی یا یک مراسم خاص ، صورت و چهره ای درخشان و زیبا داشته باشید.

نتایج یک فشیال یا پاکسازی خوب چیست؟

واقعاً نتیجه یک فشیال یا پاکسازی صورت خوب  جدا از رفع مشکلات پوستی ، پوست شما را فوق العاده نرم و درخشان می کند. شما با فشیالی که در مرکز ما انجام می دهید چهره ای درخشان تر خواهید داشت. انجام منظم فشیال می تواند علائم پیری را از بین ببرد و پوست شما را برای مدت طولانی تری از افتادگی دور نگه دارد، زیرا ماساژ صورت در حین انجام فیشال روی سفت تر و جوان تر شدن پوست موثر است. فشیال نتایج طولانی مدتی دارد و می تواند به شما کمک کند پوستی شفاف و سالم داشته باشید که به خوبی هیدراته و بدون لک است. پس از انجام فیشال، ممکن است لازم باشد چند روز صبر کنید تا اثرات آن بر روی پوست شما ظاهر شود و بنابراین توصیه می شود ۲ تا ۳ روز قبل از هر رویداد خاصی، فشیال یا پاکسازی را انجام دهید.

برای انجام پاکسازی صورت یا فشیال در مرکز آزاده امیری از طریق زیر هماهنگی لازم انجام و وقت ملاقات رزرو کنید:

اینستاگرام : https://www.instagram.com/azad_skincare

واتساپ : https://wa.me/989913392959

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن