تناسب اندام

آب كردن شكم و پهلو سریع با ورزش و رژیم غذایی

چطور چربی های اضافه پهلو را آب کنیم ؟

آب كردن شكم و پهلو سریع با ورزش و رژیم غذایی : لاغری و تناسب اندام و البته داشتن بدنی خوش فرم خواسته همه خانم ها و آقایان در همه سنین است . اینکه چربی های اضافه در شکم و پهلوها وجود نداشته باشد به بدن فرم زیبایی خواهد داد البته دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به همین راحتی هم نبوده باید ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب جزو عادات روزنه قرار گیرد.

متاسفانه وزن کلی بدن که بالا میرود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلو و شکم هم بالا میرود البته استعداد افراد در این خصوص مختلف است مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم رانهایشان بزرگ و حجیم میشود . بنابراین تغییر فرم بدن در هنگام چاقی بستگی به ژنتیک و خصوصیات فردی دارد و در افراد مختلف به شکل های مختلفی رخ می دهد .

ویدیو تمرین های تناسب اندام و لاغری به همراه انواع رژیم ها برای کاهش وزن در کانال دکتر سلامتی

برای ازبین بردن چربی های بدن توده بدنی را کاهش دهید

توده بدنی شاخصی است که برای بررسی تناسب اندام و تناسب قد نسبت به وزن مورد استفاده قرار میگیرد . برای بدست اوردن این شاخص باید وزن را بر مجذور قد تقسیم کرده و آن را با استاندارد های موجود مقایسه نماییم . این استاندارد بین ۱۸ تا ۲۵ بوده و افرادی که شاخص توده بدنی انها زیر ۱۸ باشد دچار کمبود وزن و اشخاصی که شاخص توده بدنی انها بالای ۲۵ باشد دچار افزایش وزن و چاقی هستن .

( روش های آب کردن شکم و پهلو با ورزش و رژیم غذایی )

افراد چاق و دارای اضافه وزن باید شاخص توده بدنی خود را پایین بیاورند و چون بیشتر چربی ها در قسمت شکم و پهلو و ران ها تجمع پیدا می کنند با کاهش شاخص توده بدنی چربی قسمت های مذکور هم کاهش پیدا کرده و تناسب اندام بوجود می اید البته کاهش این شاخص و ازبین بردن چربی ها کار ساده ای نبوده و باید پشتکار و تحمل زیادی داشته باشید .

آب کردن شکم و پهلو بدون ورزش ، با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی

( آب کردن شکم و پهلو بدون ورزش با کمک رژیم های چربی سوز )

قند و شکر و نوشیدنی های صنعتی را مصرف نکنید

اگر میخواهید چربی های شکم و پهلو در مدت زمان کوتاهتری آب شده و به تناسب اندام برسید باید خوردن قند و شکر و نوشیدنی های حاوی مواد قندی و صنعتی را ترک کنید این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی شکر بوده و باعث افزایش وزن و تجمع چربی ها در ناحیه شکم و پهلو میشوند . فرایند شکل گیری چربی در این اندام ها به این صورت است که وقتی قند و نوشیدنی های حاوی شکر می خورید این قند در بدن به دو صورت قند فروکتوز و قند گلوکز در می آید .

قند گلوکز به راحتی در بدن تجزیه شده و میسوزد اما قند فروکتوز این گونه نیست و مستقیما به سمت کبد رفته و کبد در فرایند تجزیه آنها را به چربی تبدیل می کند این چربی ها هم پس از ایجاد در اندام های تحتانی و شکم و پهلو جمع میشوند و باعث چاقی موضعی می گردند .

به جای قند و شکر تا می توانید میوه بخورید

قند موجود در میوه ها به هیچ وجه شبیه قند اندوخته شده در قند و شکر و نوشیدنی های شیرین نبوده و کاملا متفاوت هستند . قند موجود در میوه ها جزو قند های خوب بوده ودر بدن به راحتی تجزیه و سوخته میشوند . میوه ها علاوه بر اینکه حاوی قند های سالم هستند به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر سوخت و ساز را در بدن بالا برده و سبب چربی سوزی و کاهش وزن میشوند .

بنابراین شما با مصرف میوه های تازه دو هدف را می توانید دنبال کنید یکی اینکه قند مورد نیاز بدنتان را تامین کرده و دومی هم افزایش سوخت و ساز و کالری سوزی در بدن است . البته افراد مبتلا به انواع دیابت باید توجه داشته باشند برخی میوه ها به علت داشتن قند فراوان برای آنها مضر است این افراد برای خوردن میوه ها باید به پزشک مراجعه کرده و مشورت بگیرند تا دچار مشکل نشوند .

برای آب شدن پهلوها سب زمینی شیرین بخورید

سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات بوده و کربوهیدرات ها به مدت طولانی فرد را سیر نگه میدارند . علاوه بر آن سیب زمینی شیرین دارای مقدار زیادی کارتنوئید است . این ماده قند خون را کنترل کرده و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن میشود و به همین سبب چربی های بدن در هنگام مصرف سیب زمینی شیرین بیشتر می سوزند.

( آب کردن شکم و پهلو با رژیم غذایی کم کالری )

نکته دیگر در مصرف سیب زمینی پروتیین بالای این ماده غذایی بوده که باعث عضله سازی هم می گردد یعنی این ماده در یک فرایند دو طرفه علاوه بر اینکه باعث افزایش سوخت و ساز در بدن و حذف چربی ها می گردد عضله هم جاگزین انها کرده و بدن را عضلانی و خوش فرم می نمایند برای همین است که به بدن سازان توصیه میشود بعد و قبل از ورزش سیب زمینی آب پز مصرف کنند .

لوبیای سیاه باعث کاهش تجمع چربی در بدن میشود

لوبیای سیاه به دلیل داشتن فیبر به مقدار زیاد و البته نشاسه در ترکیبات آن برای چربی سوزی بسیار خوب است . این ماده غذایی باعث میشود شما در مدت زمان بیشتری احساس سیری کرده و تمایل به غذا خوردن در شما کاهش پیدا کند . نحوه چربی سوزی لوبیای سیاه به این شکل است که به سراغ محل تجمع چربی ها میرود و از آنجایی که چربی های بدن معمولا در محل ران و پهلو و شکم تمرکز می کنند لوبیای سیاه هم باعث آب شدن چربی این قسمت ها میشود .

اگر میخواهید پهلو و شکم صاف داشته باشید جوی دو سر بخورید

جوی دوسر کالری خیلی کمی دارد و در عوض مقادیر زیادی فیبر و پروتیین دارد . فیبر و پروتیین موجود در این ماده غذایی باعث میشود شما مدت زمان طولانی تری سیر بمانید و در نتیجه کالری کمتری مصرف کنید .

البته حواستان باشد اگر جو دوسر را به عنوان صبحانه مصرف می کنید هرگز با شکر میل نکنید چون ترکیب کردن آن با شکر یا قند خواص لاغر کنندگیش را کاملا از بین برده و باعث میشود کالری موجود در قند و شکر سبب افزایش وزن و تجمع چربی ها در قسمت های مختلف بدن شود .

به جای برنج سفید برنج سیاه بخورید

برنج سفید مقدار زیادی کالری دارد به طوری برای سوزاندن کالری یک قاشق از آن باید نیم ساعت ورزش کنید اما برنج سیاه به جای کالری زیاد دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و فیبر و ویتامین بوده و علاوه بر اینکه برای سلامتی بسیار مفید است به راحتی در بدن تجزیه شده و به چربی تبدیل نمیگردد. برای همین بهتر است به جای برنج سفید در وعده های غذایی از برنج سیاه استفاده کنید .

بعد از اینکه تغذیه خودتان را اصلاح کردید و به جای مصرف قند و چربی ها و غذاهای با کالری زیاد شروع به مصرف میوه ها و سبزیجات و غذاهای حاوی پروتیین و فیبر زیاد نمودید حالا وقت آن رسیده که تمرینات ورزشی خاصی را هم برای آب کردن شکم و پهلو انجام دهید . این ورزش ها باعث افزایش سوخت وساز در محل تجمع چربی های شکم و پهلو میشوند و فقط باید در انجام این تمرینات پشتکار و صبر داشته باشید و بدانید در مدت زمان کوتاه نباید منتظر تغییرات اساسی بوده و تمرینات باید چند ماه تداوم داشته باشد .

آب کردن شکم و پهلو با ورزش

( معرفی بهترین تمرین ها ورزش ها برای آب کردن شکم و پهلو ها )

دراز و نشست نیمه انجام دهید

برای این کار ابتدا روی یک سطح صاف دراز بکشید و کاملا بدن خود را صاف نگه دارید . بعد یک دست را زیر سر گذاشته و دست دیگر آزاد باشد . در مرحله بعد دستی را که آزاد است سعی کنید به پاهایتان نزدیک کنید به طوریکه سر و کمر به سمت جلو شیب برداشته و عضلات شکم و پهلو تحت فشار قرار بگیرند لازم نیست به طور کامل کمر خود را از روی زمین بلند کنید فقط اگر بتوانید نوک انگشتان خود را به انتهای پاهایتان برسانید کافی بوده و کالری زیادی خواهید سوزاند

تمرین کرانچ دوچرخه انجام دهید

کرانچ دوچرخه یک حرکت ضربدری است برای این کار روی یک سطح صاف دراز بکشید و دستهار ار پشت سر قرار دهید بعد پاها را از زمین بلند کرده و به صورت ضربدری سعی کنید دست چپ را به زانوی پای راست و دست راست را به زانوی پای چپ نزدیک کنید و این حرکت را چندین بار تکرار نمایید . حرکت کرانچ دوچرخه یک تمرین بسیار ویژه برای آب کرده پهلو ها بوده و انها را خوش فرم میسازد .

ورزش توپ انجام دهید

برای این کار روی یک سطح صاف دراز کشیده و پاها را خم کنید به طوریکه کف پاها روی زمین قرار بگیرد بعد یک توپ را برداشته و بدنتان را به چپ و راست متمایل کنید این حرکت باعث فشار خیلی زیادی به چربی های پهلو شده و سوخت و ساز آنها را بالا می برد .

ایروبیک یک ورزش مفرح و فرم دهنده

اگر خیلی علاقه به ورزش های سخت و منظم ندارید بهترین راه ایروبیک است . در ایروبیک علاوه بر اینکه تفریح می کنید اندام های مختلف هم درگیر کالری سوزی می شوند ضمن آنکه حرکات کششی هم در ایروبیک وجود دارد و باعث از بین رفتن چربی های موضعی میشود فقط اگر ایروبیک کار میکنید برای انجام دادن ورزش های سخت و منظم تر باید برنامه داشته و نباید این دو با هم تداخل داشته باشند .

روی توپ غلت بخورید

نام علمی این ورزش کرانچ اریب زانوی متحرک است برای انجام دادن این حرکت باید یک توپ بزرک و نرم داشته باشید بعد از ان روی توپ بخوابید به طوریکه پاها به صورت نود درجه و یک دست پشت سر و دست دیگر روی زمین باشد . بعد از ان سعی کنید یکی از پاها را از زمین بلند کنید و چند لحظه نگه داشته و این حرکت را با پای دیگر تکرار نمایید . برای این که نتیجه بگیرید باید این حرکت را حداقل ۱۵ بار انجام دهید .

( آب کردن شکم و پهلو با ورزش در خانه )

ورزش ۷ انجام دهید

برای انجام این ورزش باید بدن خود را به شکل هفت دراورید برای این کار روی زمین بنشینید و در ابتدا پاهای خود را به شکل نود درجه روی زمین بگذارید بعد دستهای خود را زیر رانها گذشته و پاها را به سمت بالا بیاورید و در همین حالت به سمت عقب متمایل شوید این حالت از بدن را حالت هفت می گویند و برای چند لحظه به همین شکل بمانید و برای چندین بار این حرکت را تکرار کنید .

با شکم منقبض شنا بروید

حرکت شنا با شکم منقبض کمک بسیاری به آب شدن چربی های شکم و پهلو می کند . برای اینکار به حالت شنا قرار بگیرید و شکم خود را به سمت داخل ببرید در همین حالت سعی کنید چندین بار حرکت شنا را انجام دهید . این حرکت باعث انقباض و تحت فشار قرار گرفتن چربی های شکم و پهلو میشود و سرعت سوخت و ساز را هم در آنها بالا خواهد برد .

برای آب کردن پهلو ها اسکات بزنید

حرکت اسکات یک تمرین بسیار خوب برای آب کردن چربی پهلو ها و شکم است . برای انجام این تمرین صاف بایستید و دستها را روی سینه خم کنید بعد آهسته پاها را خم کردن و به صورت فرضی روی باسن خود بنشینید و دوباره بلند شوید . در همین حالت که روی باسن می نشینید پاها را هم به سمت جلو متمایل کنید اما زانو ها نیابد جلوتر از انگشتان پا قرار گرفته و باید در راستای یککدیگر باشند . این حرکت را ۵ تا ۱۰ با رتکرار کنید

با توپ طبی حرکت پروانه انجام دهید

به طور کلی حرکت پروانه بدون توپ هم ورزش بسیار مناسبی برای آب کردن پهلو و شکم است اما این تمرین با توپ تاثیر بیشتری خواهد داشت برای این تمرین بنشینید و توپ را بین پاهایتان بگذارید و پاها را از هم دور و به هم نزدیک کنید و این حرکت را چند بار تکرار نمایید بعد در حالیکه همچنان توپ بین پاهایتان قرار دارد بایستید و دست راست را به سمت چب بکشید و چند دقیقه نگه دارید و بعد نشسته و دوباره بایستید و حرکت را با دست چپ انجام دهید .

برای اب کردن چربی ها شکم و پهلو حرکات ورزشی بسیاری وجود دارد که شما می توانید با برنامه ریزی آنها را انجام دهید که در این مطلب نمی گنجد و حتما حوصله شما را سر خواهد برد در قسمت بعدی این مقاله برای آب کردن شکم و پهلو تمرینات سخت تری به شما آموزش خواهیم داد .

آموزش تصویری کوچک کردن شکم و پهلو

در ادامه با لوکس بیوتی همراه باشید تا آموزش تصویری کوچک کردن شکم و پهلو را در اختیارتان قرار دهیم

ویدیو تمرین های تناسب اندام و لاغری به همراه انواع رژیم ها برای کاهش وزن در کانال دکتر سلامتی

آموزش تصویری آب کردن شکم و پهلو ها

( ۶ حرکت ورزشی که چربی پهلوهای شما را آب میکند )

( نمونه تمرین برای آب کردن شکم و پهلو )

( نمونه تمرین هایی برای لاغری شکم و پهلو )

( چطور به سرعت چربی های شکم و پهلو ها را آب کنیم ؟ )

( بهترین تمرین ها برای لاغری شکم و پهلو با کمک دمبل )

برچسب ها

46 Comments

  1. سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ هست و وزنم ۵۸ اضافه وزنم ندارم اما پهلو دارم و قشنگ تو چشم میاد.راهش چیه اگه نخام زیاد وزن کم کنم؟؟؟

  2. سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ هستو وزنم ۵۸ اضافه وزن ندارم اما پهلو دارم و قشنگ به چشم میاد.ممکنه راهنماییم کنیند ک اگه نخوام وزن زیادی کم کنم باید چیکار کنم؟؟؟

    1. با سلام این چیزی که شما میفرماِیید نمیشه.برای از بین بردن چربی پهلو باید رژیم غذایی رو رعایت کرد که با این کار مقدار کمی هم وزن کم میکنید

      1. من نسبت به نظر شما موافق نیستم زیرا برای کسانی که اضافه وزن کم دارند و می خواهند چربی دور شکم خود را اب و کنند مناسب است .

    2. شما می تونی بری باشگاه و در حین اینکه پهلو هاتون رو آب می کنید وزن رو به پاهاتون انتقال بدین با تمریناتی که می تونید انجام بدین

      1. سلام ممنون از این اطلاعات مفیدتون
        از این برنامه میشه برای کات کردن استفاده کرد
        منظورم عضله خشکه!؟

  3. سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ هستو وزنم ۵۸ اضافه وزن ندارم اما پهلو دارم و قشنگ به چشم میاد.ممکنه راهنماییم کنیند ک اگه نخوام وزن زیادی کم کنم باید چیکار کنم؟؟؟s

    1. حالا فرض كن كه يه كمي هم لاغر تر بشي . مشكلي نداره . دوباره با غذا خوذدن ميتوني وزن كم شده رو برگردوني . ولي تو اون دوراني كه با غذا خوردن ميخاي وزن زياد كني ورزش پهلو و شكم هم زياد انجام بده كه اضافه كردن وزن باعث بزرگ شدن اطراف شكم نشود و جاهاي ديگر بدن چاق شود . در ضمن يادتون باشه ورزش سنگين زياد خوب نيست . نرمش و حركات كششي و هوازي خيلي خوب و مفيد هستند . وسايل ورزشي تو پارك ها هم خيلي خوبه .

    2. ببین عزیزم برای پهلو من یه جا خوندم خودمم دارم این کار انجام میدم … خوب موثر بوده
      ۴ روز ناشتا جعفری تازه خورد کنید (همون صبح) بعد دو قاشق آبلیمو تازه(طبیعی) بریز روش بخور
      بعد ۱۰ روز نخور دوباره ۴ روز بخور همین جوری روند ادامه بده

      1. گلم باید تردمیل بزنی ولی دقت کن از اول با سرعت متوسط و روزی نیم ساعت شروع کن بعد هر روز ۵دقیقه بیش‌تر کن و سرعتت هم بالا ببر ،ولی اگه بخوای یهویی با سرعت بالا و زیاد شروع کنی جای چربی های سوخته شده روی بدنت می مونه پس دقت کن

  4. سلام ببخشید بنده ۲ ساله باشگاه میرم سینه بیشتر کار میکنم ودر هفته ۲ بار شکم و پهلو را به صورت خشن تمرین میکنم عضلش اومده ولی چربیه پهلو ازبین نمیره

    1. باشگاه برای عضله سازی هستش نه برای چربی سوزی. برای چربی سوزی باید رژیم مناسب بگیرید

    1. نابرده رنج گنج ميسر نميشود .مثل اين ميمونه كه بگي من دوست دارم بچه به دنيا بيارم ولي نميخام شكمم بزرگ شه . حالا شما فكر كن اصلا لاغر بشي . مگه چي ميشه . همه آرزو دارن لاغر باشن . دختراي لاغر خيلي جذاب تر هستن . وقتي چربي اطراف شكم را آب كردي و شكمت صاف و ورزشكاري شد ميتوني دوباره با غذا خوردن سريع خودتو چاق كني و اگر هر روز نرمش هوازي مخصوص اطراف شكم و پهلو انجام بدي هم ميتوني وزن اضافه كني و هم پهلو و شكم نياري . البته نبايد زياد وزن اضافه كني وگرنه جاهاي ديگه مثل پايين تر از باسن چربي هاي اضافه مياري كه خيلي اون ناحيه رو بي ريخت و زشت ميكنه . در كل اگر يه جوري نرمش كني كه همه ي بدن درگير باشه ميتوني به جاي اينكه با زياد شدن چربي وزن خودتو بالا ببري با عضله سازي وزنت بالا بره . و همون طور كه اولش گفتم براي اين كار بايد سختي بكشي . دراز نشست . نرمش هاي پهلو . طناب زدن . حلقه ي كمر . با تنبلي نميتوني به هيچ چيز برسي . من خودم خيلي لاغر بودم . مدتي پرخوري كردم و وزنم بيشتر شد ولي تا ديدم پهلو و شكم آوردم فهميدم بايد هم زمان با رژيم افزايشوزن نرمش هم ميكردم . خلاصه مجبور شدم دوباره جلوي شكممو بگيرم و مدتي گرسنگي را تحمل كنم . الان همه چربي هام بعد از حدود سه هفته آب شده و دارم نرمش ميكنم كه اين يه ذره هم آب شه . جالب اينجاس كه با اينكه لاغرم ولي يه ذره چربي پهلو و شكم هميشه داشتم . بايد براي آب كردن اون يه ذره حتما نرمش كرد وگرنه لاغره لاغر هم بشي باز هم اون چربي از بين نميره بدون نرمش .

  5. من وزنم خوبه ولی ازوقتی زایمان کردم شکم وپهلو دارم نمیدونم چکارکنم شکم افتاده نیست وقتی ایستاده هستم شکمم سفت میشه.

    1. چربي هاي اطراف شكم و پهلو ر با نرمش آب كن . تاكيد ميكنم با نرمش هاي هوازي . چون ورزش سنگين عضله سازي ميكنه ولي چربي آب نميكنه . عضله سازي باشه براي بعد ها . بعد از آب كردن چربي ها بايد پوست كش اومده ي اطراف شكم را جراحي كنيد و پوست اضافه ها رو به روش جراحي از دستش خلاص شي . ولي اي كاش خانوما قبل از بارداري از تجربه بقيه استفاده كنن و با استفاده از كرم ها و پمادهاي مخصوص دوران بارداري مانع ترك هاي پوستي بعد از زايمان كه به دليل كش اومدن پوست ايجاد ميشود بشن . وگرنه بقيه مشكلات خيلي راحت تر رفع ميشه . اونايي كه اين تجربه رو دارن سعي كنن به بقيه منتقل كنن اين دانش را .

      1. من در حاملگی ام از کرم ترک شکم استفاده کردم ولی تاثیر نداشت.اینگه ترک بیفته یا نه بستگی به نوع پوست داره بعضی ها اصلا من نمیفته

  6. من وزنم ۷۸ ۸۶ ۹۵ ۱۰۶ ۱۱۵ و ۱۲۲ بوده که نوسان وزنی خیلی بده و برای سلامتیتون اصلا خوب نیست ولی مقصود حرفم اینه تو هر سنی با هر ژنتیک و جنسیتی فقط با تلاش و صبوری به هرچی که میخواین میرسین

    1. معلومه كه آب ميشه . دختر خانم ها بايد سعي كنن خودشونو لاغر كنن . متاسفانه تو كشور ما زن ها و دختر ها اصلا به هيكل خودشون نميرسن . فقط دنبال شيك گشتن و حرفه اي آرايش كردن هستن . شما اگر نرمش هاي هوازي انجام بدي جوري كه ضربان قلبت بره بالا و به نفس نفس بيفتي ميدوني چقدر براي بدنت فايده داره ؟ كثيفي هايي كه قراره به شكل جوش از صورت شما بزنه بيرون و باعث بد شدن چهره بشه با نرمش كردن و نفس نفس زدن خون با سرعت جريان پيدا ميكنه و تمام اين چربي ها و كثيفي ها رو از ديواره هاي رگ جدا ميكنه و با عرق ميزنه بيرون . خيلي از كثافات بدن هم از ديواره رگ جدا ميشه و به سمت كليه ميره و توسط ادرار دفع ميشه . اون موقع پوستتون هم ديگه جوش نميزنه . به اين همه لوازم آرايشي هم براي مخفي كردن همين جوش ها ديگه نياز ندارين و ميتونيد به جاي اينكه با آرايش بياييد بيرون با همون چهره ي طبيعي ولي زيبا بياييد بيرون . در ضمن چهره بدون آرايش خيلي ميتونه تو دل برو باشه . ولي آرايش يه حس بد به پسرها ميده . انگار خانوما همه از جنس پلاستيك شدن . همه شون يه شكل شدن انگار هزاران كپي از يك نفر گرفته باشن . ديگه كسي خاص و منحصر به فرد نيست .ولي با نرمش خيلي نتايج خوبي نصيبه شما ميشه . هم هيكله شما استاندارد ميشه هم پوست شما زيبا ميشه . فوقش هم روزي يك بار دوش ميگيريد كه بوي عرق بره . همين . تازه بعد از يه هفته بدن قوي ميشه و از نرمش كردن خسته هم نميشي . من روز اول ۱۰ دقيقه طنابزدم . روز ششم شد يك ساعت . بدن قوي ميشه .ريه قوي ميشه . نفس زياد ميشه . دوپامين ميره بالا و همه چيز لذت بخش ميشه . بعد از نرمش يه موزيك گوش كنيد احساس ميكنيد آهسته تر شده . چون د.پامين توليد شده . دوپامين شادي آوره

  7. سلام من قدم ۱۷۰ وزنم ۶۲حدودا.شکم وپهلو دارم،اینک دوستان میگن ورزش سنگین عضله سازی میکنه و چربی اب نمیکنه…..ینی تو همون حالت بزرگ میمونه؟😱
    و اینک این ورزش هایی ک تو این مقاله بهش اشاره شده مث درزا نشست و اینا سنگین محسوب میشه؟
    چقدر طول میکشه شکمم صاف بشه من حتی یک ذره هم شکم نداشتم خیلی ناراحتم😭

  8. ببین عزیزم برای پهلو من یه جا خوندم خودمم دارم این کار انجام میدم … خوب موثر بوده
    ۴ روز ناشتا جعفری تازه خورد کنید (همون صبح) بعد دو قاشق آبلیمو تازه(طبیعی) بریز روش بخور
    بعد ۱۰ روز نخور دوباره ۴ روز بخور همین جوری روند ادامه بده

  9. ببین عزیزم برای پهلو من یه جا خوندم خودمم دارم این کار انجام میدم … خوب موثر بوده
    ۴ روز ناشتا جعفری تازه خورد کنید (همون صبح) بعد دو قاشق آبلیمو تازه(طبیعی) بریز روش بخور
    بعد ۱۰ روز نخور دوباره ۴ روز بخور همین جوری روند ادامه بده

  10. سلام من دوساله ک دارم ب صورت حرفه ای فوتبال و فوتسال بازی میکنم قدم یکو شصتوپنجه ولی اضافه وزن زیاد دارم ینی هفتادو پنج کیلوام البته نصبت ب دوستام غذای زیادی هم ندارم ولی نمیدونم چرا وزنم پایین نمیاد نمیدونم دیگه باید از چ روشی استفاده کنم اگه میشع راهنماییم کنید. ممنون

  11. سلام ،من با این پاسخت اشکم در اومد خوش بحالت خدارو شکر انقد انرژی داری ،خودم مربی ایروبیک بودم قدم ۱۷۲ وزنم ۶۴کیلو میرفتم استخر ی روز در میون پیاده روی بااینکه ی دوره بارداری روهم گذروندم چیزی به نام پهلو و شکم نداشتم خیلیا حسرت هیکلم رو داشتن بخاطر ی سری مشکل یهو همه رو گذاشتم کنار وزنم شده ۸۲کیلو بالاتنم شکم و پهلوم بدشد وقتی خودمو میبینم از خودم بدم میاد ،خیلی دلم میخواد دوباره برگردم به اون دوران ولی اصلا نمیتونم اراده گذشته رو بدست بیارم خواستم سرچ کنم ی داروی خانگی پیدا کنم که باهاش چربیهای اضافه ازبین بره،واقعا روشی که گفتن ناشتا جعفری و آبلیموی تازه جواب میده؟؟

  12. سالام.برای اب کردن شکم و پهلو فقط ایروبیک بهتره یا تی ار ایکس یا فقط حلقه بزنم خوبه؟کدوم نتیجه بهتر و زود تر دارد؟

  13. سلام به دوستان
    من ۵۰سال سن دارم قدم هست ۱۸۵ووزنم ۱۱۶کیلو شکم و پهلو دارم وازوضعم هم خیلی بدم میاد باید چیکار کنم تا از شر این چربی‌ها خلاص بشم کسی میتونه کمکم کنه

  14. به نظرم این حرکتا خیلی اولیه است اگر واقعا کسی میخواد سریع تر به وزن وهیکل دلخواه خودش برسه بهتر حرکت های پیشرفته تری انجام بده

  15. سلام من قبلا بصورت حرفه ای بسکتبال کار میکردم هر روز ورزش میکردم وهیکلم عالی بود اما بمدت دوسال پشت سر هم دست و پام شکستن دیگه نتونستم ادامه بدم و الان واقعا خیالم بد شده از همه جا چاق شدمه غذا خوردم هم اونقدر زیاد نیست کم اشتهام اما خب بخاطر اینکه ورزش نمیکنم خیلی بد شده در ضمن زمینه ارثیم داریم خاستم ببینم چ ورزش هایی رو باید انجام بدم ک نتیجه بده حداقل اعتماد به نفسم بره بالا

  16. سلام من قبلا بطور حرفه ای یا باشگاه میرفتم یا خونه ورزش میکردم خیالم خوب بود ولی با شکستن دست و پام چند سالی مجبور شدم کنار بزارم ورزش الان خیلی هیکلم بهم ریخته و زشت شده لطفا راهنمایم کنید

  17. سلام به عزیزانی که زیبایی اندام برایشان مهم است
    من تو سن ۸ سالگی دیوونه ورزش شدم از این سن رفتم رشته ورزشی والیبال اولین بار حس عشق رو با ورزش و والیبال تجربه کردم و به مسابقات کشوری هم رسیدم من دیوونه ورزشم هنوز
    قدم بلند بود و تو والیبال امتیازی مهم بود هیکلمم ورزشی بود
    و والیبالی ولی زندگی باهام بد تا کرد تو ۱۶ سالگی رباط صلیبی پاره کردم و مجبور شدم جراحی کنم و دو ماه بعد جراحی تا ۳ سال مداوم رفتم باشگاه بدنسازی من مشکل هیکل اصلا نداشتم اما روحیه ام داغون بود بخاطر ترک ورزش حرفه ایم
    تصمیم گرفتم تو رشته بدنسازی حرفه ای کار کنم که واقعا هم نتیجه گرفتم و کنارش بوکس هم کار کردم که عضلاتم قوی و بدنم پایدار بمونه (((((زندگیمو گفتم تا تویه جمله بهتون بگم اگه عاشق ورزش و اراده قوی داشته باشید حتی اگه ۳۰۰ کیلو هم باشید میشید یه فرد با اندام و وزن متناسب خودش و روحیه بالا))) شما میتونید چون از نسل غیور های ایرانی هستید

  18. مدت مبیریه که این تخت گردم تیر می کشه انگاری که با همورد سه پلو میده تا تو گیزگام

    چند وقتیم هه آزار باغچه گرفتم

  19. سلام عالی بود فقط من ۱۲ سالمه و پهاو و شکم زیاد داشتم و به خاطر کرونا نتونستم برم باشگاه و بیشتر میخام شکم اب کنم تا پهلو لطفا تمرینات شکم رو معرفی کنید غیر از این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن