برندهای آرایشیلوازم آرایش

 بهترین برندهای رژلب ؛ از zuzu luxe تا لانکوم و مک

معرفی بهترین های برند رژلب

علاقه به استفاده از لوازم آرایشی دیگر پیر و جوان نمیشناسد و اغلب خانم ها دوست دارند با ظاهری آراسته و مرتب در محیط های مختلف حاضر  شوند البته اگر این علاقه به افراط کشیده نشود مطلوب است و باعث نشاط و شادابی خانم ها هم میشود . در بین لوازم آرایشی رژلب محبوبیت بیشتری دارد چرا که در خیلی از مواقع علاوه بر زیبایی برای مرطوب نگه داشتن لبها هم استفاده می شود .

حتما بخوانید : معرفی بهترین برند های رژگونه

در بازار لوازم ارایشی برند های متفاوتی از رژلب وجود دارد اما اینکه بدانید کدام برند ها بهتر هستند و از مواد شیمیایی کمتری در ترکیب محصول خود استفاده می کند کمک می کند سلامت شما حفظ شده و اسیب کمتری بهتان برسد .

در ترکیب اغلب ماتیک های موجود در بازار سرب وجود دارد سرب برای ماندگاری رنگ رژلب مورد استفاده قرار می گیرد اما این عنصر شیمیایی اگر به میزان زیاد جذب بدن شود می تواند باعث آسیب به دندان و لثه ها و ناراحتی های عصبی و خونی گردیده و در برخی موارد امکان بروز سرطان هم وجود دارد . برخی برند های رژلب در بازار به میزان خیلی کمی از سرب استفاده کرده و البته آسیب های ناشی از استفاده از محصول انها هم بسیار کمتر خواهد بود .

 بهترین برند ها رژ لب

مارک رولن ؛ رژلب از برندی متفاوت و درخشان

این نوع رژلب رنگهای متفاوتی داشته و البته براق کننده هم دارد ترکیبات موجود در این ماتیک باعث ترک و خشکی لبها هم نمیگردد و سرب کمی هم در آن استفاده شده است اگر قصد دارید لبهای متفاوت و زیباتری داشته باشید ما به شما این مارک را پیشنهاد می کنیم .با استفاده از این مارک تا ۴ یا ۵ ساعت احتیاج به تجدید آرایش نخواهید داشت و برای محیط کار انتخاب بسیار خوبیست .

مارک رولن برندی رژلبی متفاوت و درخشان

مارک رژلب DOLCE GABBANA

این مارک حاوی مرطوب کننده هم بوده و رنگ لبها را روشن و درخشان می کند . رنگهای متفاوت این محصول آرایشی شما را در یک انتخاب منحصر به فرد همراهی کرده و جلوه ای مخملی و زیبا به لبهای شما خواهد داد . استفاده از این رژلب درخشندگی و جذابیت خاصی هم به چهره و ظاهر شما هدیه می کند . همیشه در انتخاب بهترین ها تفاوت را احساس می کنید .

رژ لب مارک DOLCE GABBANA

مارک لانکوم انتخاب مشکل پسند ها

این محصول آرایشی تعداد رنگ های محدودی داشته اما به خاطر زیبایی و خاص بودن آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است . قیمت این برند کمی گران است اما ارزش آن را دارد که یکبار امتحان کنید قطعا بعد از ان مشتری پروپا قرص این برند خواهید شد . رژلب لانکوم جذابیت خاصی به چهره شما خواهد داد و درخشندگی خاصی دارد و البته با ویتامین ها هم غنی شده و باعث پوسته پوسته شدن لبها نمی گردد .

رژلب مارک لانکوم انتخاب مشکل پسند ها

مارک رژلب دیور Dior Crema De Gloss

محصولات این برند آرایشی بسیار گران قیمت است اما واقعا شما را راضی می کند گاهی یک یا دو بار خرید در سال خیلی بهتر است از این است که شما بارها خرید کنید ولی نتیجه دلخواه خود را بدست نیاورید .

ترکیبات این محصول بسیار مخملی و درخشان است و لبها را صاف و هموار کرده و زیبایی خاصی به آنها می دهد . تنوع رنگی بسیار خوبی داشته و جزو بهترین مارک های رژلب است البته میزان مسی هم که در این برند آرایشی استفاده شده است بسیار اندک است و کمتر سلامتی شما را به خطر می اندازد .

رژلب Dior Crema De Gloss

مارک Gabriel Cosmetics

ویژگی خاص این برند استفاده از روغن جوجوبا و آلوئه ورا در ساخت آن است و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است همانطور که می دانید این دو روغن برای پوست و مو بسیار مفید هستند و وجود آنها در ترکیبات ماتیک باعث میشود لبها ترک ترک و پوسته پوسته نشده و همیشه صاف و هموار به نظر برسند و همین دلیل زیباتر شدن آنها میشود . البته این محصول دارای براق کننده هم هست و مانند یک برق لب هم عمل می کند .

رژلب مارک Gabriel Cosmetics

رژلب برند Zuzu Luxe

اگر دنیال رژلبی بدون سرب هستید و نمی خواهید حتی ذره ای سرب درون آن باشد ما این مارک را به شما پیشنهاد می کنیم ماتیک zuzu luxe فاقد سرب و بسیار جذاب و با ماندگاری بالا است .

ویژگی منحصر به فرد این رژلب این است که با وجود اینکه اصلا سربی در ساخت آن استفاده نشده است ولی ماندگاری خوبی داشته و باعث صاف و براق و درخشان شدن لبها هم می گردد . اگر به فکر سلامتی و زیبایی خودتان هستید این برند انتخاب خوبیست .

رژلب Zuzu Luxe

برند Pure

این محصول هم صد درصد بدون سرب بوده و کاملا سالم است و البته در ترکیبات آن روغن انار و عصاره میوه های طبیعی استفاده شده است و همین سلیقه و توجه در ساخت آن باعث شده است در موقع استفاده از این ماتیک احساس خوب و بسیار لطیفی داشته باشید و لبهایتان مخملی و هموار به نظر برسد . مشکل پسندان مطمئن باشند که با انتخاب این رژلب حتما راضی خواهند شد .

رژلب برند Pure

رژلب مارک Revlon Color Stay Mineral Lipglaze

این برند یکی از محصولات آرایشی ارزان قیمت است اما به دلیلی اینکه مواد مغذی و معدنی بسیاری در آن استفاده شده است طرفداران زیادی داشته و مورد توجه بوده است و البته حسن دیگر این ماتیک استفاده از تنوع رنگی بالا در ساخت آن است و رنگهای روشن آن مانند صورتی بسیار زیبا هستند .

رژلب Revlon Color Stay Mineral Lipglaze

برند رژلب بورژوا

این برند ارایشی و به خصوص رژلب آن از مواد ساخته شده است که لبها را در برابر اشعه آفتاب هم محافظت می کند و به خصوص در تابستان از خشک و پوسته پوسته شدن لبها جلوگیری کرده و آنها را صاف و هموار نشان می دهد برند بورژوا به دلیل قیمت پایین و ترکیبات مفید آن طرفداران زیادی دارد و جای خود را در بازار لوازم آرایشی پیدا کرده است البته این مارک محصولات دیگری هم دارد که همه آنها پرطرفدار و زیبا هستند .

رژلب برند بورژوا

رژلب مارک Mineral Fusion

برند مینرآل از ترکیبات کاملا گیاهی درست شده است روغن افتابگردان ، کنجد و نارگیل فقط بخشی از دانه های روغنی است که در ساخت آن استفاده شده است . برای همین ترکیبات است که این رژلب پوست لبها را صاف ، نرم ، هموار و زیبا نشان می دهد و البته تنوع رنگی بسیارخوبی هم دارد و طرفداران آن هرگز برند دیگری را جایگزین نخواهند کرد .

رژلب مارک Mineral Fusion

رژلب Shseido

این برند جزو آن دسته از رژلب های چسبناک است و اگر با این موضوع مشکلی ندارید می توانید انتخاب خوب و شیکی باشد چون باعث میشود لبها زیباتر و صافتر به نظر برسند . تنوع رنگی بسیار خوبی داشته و البته قیمتهای مناسبی هم دارد .

رژلب برند LANCOME

ویژگی خاص برند لانکوم ماندگاری زیاد آن و حدودا ۸ ساعت است و به راحتی قابل استفاده برای مهمانی ها و محیط کار است و البته برای کسانی که حوصله تجدید آرایش را ندارند این برند حاوی ضد افتاب هم بوده و پوست لبها را در برابر نور خورشید محافظت می کند و از ترک خوردن آنها جلوگیری می نماید .

رژلب LANCOME

 برند رژلب LAVERA LIPSTICK

ما قطعا استفاده از این محصول آرایشی را به شما پیشنهاد می کنیم هر چقدر هم مشکل پسند باشید مطمئنیم شما را راضی خواهد کرد علاوه بر ترکیبات رنگی مورد استفاده در این رژلب ، روغن بادام ، نارگیل ، زیتون ، جوجوبا هم در سخت آن مورد استفاده قرار گرفته است و همین مواد باعث میشود لبهایتان شکل مخملی و لطیفی به خود گرفته و عطر و ظاهر آن شبیه گل های بهاری و به همان زیبایی گردد .

واقعیت این است که هدف از استفاده از محصولات ارایشی زیباتر شدن است و این برند قطعا این هدف را براورده می کند .

رژلب LAVERA LIPSTICK

TOPHOP MAKE UP

این محصول آرایشی قیمت نسبتا خوبی دارد و ترکیبات موجود در آن علاوه بر ماندگاری بالایی که به رژلب داده است لبها را خشک نمی کند و زیبایی دو چندان به آنها می دهد اگر به دنبال یک رژلب خاص و البته با قیمت متوسط هستید این برند انتخاب خوبیست و رنگهای متنوعی هم دارد و می توانید رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید .

رژلب مارک AVEDA

این رژلب رایحه بسیار متبوعی دارد و حس خوبی در درجه اول به شما می دهد اگر قرار عاشقانه ای دارید زیبایی و عطر این رژلب قطعا یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود و عشقتان را سرمست از زیبایی شما می کند .

این رژلب طعم دارچینی و گرم داشته و حس شقایق و نسترن را به شما و مخاطبتان منتقل می کند و حریر زیبای گلهای بهاری را برایتان یاداور میشود . خوش سلیقه ها انتخابشان برند آودا خواهد بود .

ماتیک کاتریس

من خودم فکر می کنم انتخاب هر چیزی باید دارای یک فلسفه شخصی باشد و برایش وقت بگذارید . فلسفه شخصی یعنی یادآوری حس ها و طعم ها و بوهایی که عاشقش بودید یا از آن خاطره داشته اید فلسفه شخصی حتی باید در انتخاب لوازم ارایشی هم وجود داشته زندگی بدون فلسفه شخصی نه طعمی دارد و نه ارامشی رژلب کاتریس را اگر بهار برایتان یک رویای ماندگار است و عطر گل هایش شما را سر شوق می آورد انتخاب کنید و قطعا پشیمان نخواهید شد .

اینکه شما بعد از استفاده از این رژلب یاد سبکی و ارامش دوران جوانی یا کودکی خود بیفتید یعنی این برند به فلسفه ذهنی شما نزدیک است و می تواند همراه همیشگیتان باشد .

رژلب نارس مرطوب کننده و آرامش بخش

رژلب نارس مرطوب کننده و آرامش بخش

اگر جزو ان دسته از افراد هستید که همیشه لبهایتان ترک خورده و پوسته پوسته است این ماتیک به دلیل داشتن ضد افتاب و مواد مغذی و روغن های گیاهی در ترکیبات خود انتخاب بسیار خوبی برای شما است چون علاوه بر تنوع رنگی بسیار خوبی که دارد لبها را صاف ، براق و هموار هم می کند . رژلب نارس برای افرادی که پوست گندمی و برنزه دارند رنگهای بسیار خوبی طراحی و تولید کرده که رنگ پوست پیازی سبک از آن جمله است و برای گندمی ها انتخاب بسیار دقیقیست .

رژلب ایزودورا پر کننده ترک ها

رژلب ایزودورا پر کننده ترک ها

این مارک در ترکیب رژلب های خود از کلاژن استفاده کرده است و همانطور که می دانید کلاژن باعث ترمیم سلول های مرده و پیر میشود و به جای آن سول های جوان و تازه می سازد کلاژن این کار را برای پوست صورت و لبها انجام داده و خوردن مواد مغذی حاوی آن کمک می کند جوانتر و شاداب تر به نظر برسیم .

رژلب ایزودورا به همین دلیل برای لبهای ترک خورده و پوسته پوسته شده بسیار مناسب بوده و خلل و فرج آن را پر می کند و با تولید سلول های تازه لبها را زیباتر نشان می دهد . البته این برند ارایشی تنوع رنگی خوب و قیمت مناسبی هم دارد و می تواند انتخاب درستی برای افراد خاص باشد .

برند میبی لاین

بعضی خانم ها دوست دارند همیشه مرتب و برازنده به نظر برسند اما خیلی هم علاقه ای به استفاده از لوازم ارایشی پر رنگ ندارند و ترجیح می دند از لوازم کم رنگ تر و مات تر استفاده کند برند لاین این خاصیت را دارد که محصولاتش را با رنگها مات و کم رنگ تولید می کند برای همین برای این دسته از خانم ها بسیار مناسب است و البته رژلب لاین برای استفاده در محل کار انتخاب بسیار خوبی است .

برند رژلب SALLY HANSEN LIP INFLATION

محصولات این برند ارزان قیمت است اما تنوع زیادی داشته و انتخاب را برای شما آسان می کند و همچنین قابل استفاده در همه مکان ها و مراسم ها هم است علت پیشنهاد این رژلب به شما کارایی بالا و قیمت مناسب آن است که قابل استفاده برای همه می باشد .

در این مطلب ما برند هایی را در مورد رژلب به شما معرفی کردیم و سعی کردیم مناسب ترین و کم ضرر ترین انها باشد اما هیچ وقت تضمینی برای ترکیبات هیچ کدام از آنها نخواهد بود به خصوص اینکه همه این مارک ها خارجی و وارداتی هستند و ممکن است اجناس تقلبی را هم در بین انها باشد برای همین پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاههای معتبر است همیشه توصیه می کنیم در استفاده از هر نوع لوازم ارایشی هیچ وقت افراط نکنید .

برچسب ها

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن