مد و فشنمو

ترکیبات و ۱۰ مدل رنگ مو عسلی بلوند ، نسکافه‌ای و بدون دکلره

رنگ مو عسلی (HONEY HAIR COLOR) از محبوب ترین رنگ مو ها برای بانوان مشکل پسند و شیک پوش است. ترکیبی شایسته و دوست داشتنی چهار فصل که در این گزارش مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس بیوتی ، شما را با رنگ مو عسلی بدون دکلره، رنگ مو عسلی نسکافه ای، رنگ مو عسلی شکلاتی، عسلی روشن، ‌عسلی دودی ، عسلی زیتونی، عسلی دخترانه و عسلی طبیعی آشنا می کنیم. هم چنین فرمول ساخت هر یک با ذکر میزان واریاسیون و شماره اکسیدان، ارائه شده است.

اگر شما خواننده گرامی، دیدگاهی درباره این ترکیبات دوست داشتنی و محبوب بانوان جوان دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید : ۲۰ مدل جذاب و جدید رنگ مو زیتونی و فرمول ساخت و نکته‌ها

با ما همراه باشید.

ترکیبات و ۱۰ مدل رنگ مو عسلی بلوند، نسکافه‌ای و بدون دکلره

درباره رنگ مو عسلی

رنگ مو عسلی را باید یکی از محبوب ترین رنگ ها برای بانوان شیک پوش و مشکل پسند دانست. رنگ مو عسلی، گزینه محبوب برای همه فصول بوده و بانوان به خصوص بانوان جوان از این کالر خوش نما، برای جوان سازی تیپ و روشن  کردن پوست استفاده می کنند. برای آقایان، این ترکیب، حس لاکچری و وقار و زیبایی را تداعی کرده و انتخاب هوشمندانه بانوان برای تیپ های ولنتاین، سالگرد ازدواج و تولد خود یا همسر به شمار می رود.

اگر  چه این گزینه بین بانوان قد بلند سفید پوست و چشم آبی اروپایی و آمریکایی محبوب است اما گشتی در هشتگ های معروف فشن باز های  اینستاگرام نشان می دهد که HONEY COLOR، مدت هاست که به انتخاب جذاب و محبوب بانوان سیه چرده و حتی تیره پوست خاورمیانه و آفریقا و به  خصوص مجبوب بانوان دیار چشم بادامی های شرق آسیا تبدیل شده است.

حتما بخوانید : رنگ سال ۲۰۲۰ به سلیقه ملکه‌ها، شاهزاده‌ها و سلبریتی ها

درباره رنگ مو عسلی

طبیعت این کالر به گونه ای است که تناسب خوبی با رنگ پوست روشن دارد. البته همان طور که گفتیم و شما هم می توانید در اینستاگردی  روی صفحات فشن بلاگرهای آسیایی مشاهده کنید، بانوان شرقی هم علاقه زیادی به این ترکیب داشته و آن  را با پوست گندمگون و چشمان تیره خود ست می کنند. این گزارش  لوکس تهران، شما را با شیک ترین و لوکس تهران ترکیات رنگ عسلی آشنا می کند.

عسلی روشن با دکلره را روی پوست سفید رنگ نیکول کیدمن

(عسلی روشن با دکلره را روی پوست سفید رنگ نیکول کیدمن، سوپراستار هالیوود مشاهده می کنید)

توجه داشته باشید که اصول حرفه ای رنگ آمیز و ترکیب ها در خلق  رنگ مو عسلی خوش رنگ و یکدست، توسط متخصص آرایش امکان پذیر  است.  راز رنگ مو عسلی، ترکیبی از طلایی و برنز  است. اگر به دنبال بلوند های عسلی رون هستید، از  رنگ طلایی سری G از درجه روشن ۴ تا ۱۰ استفاده کنید. رنگ مو عسلی  تیره نیز برای  بانوانی که پوست روشن دارند، انتخاب خوبی به نظر می رسد. در واقع، کلکسیونی از رنگ های گرم و سرد، عسلی را تشکیل داده و طلایی بودن آن، به رنگ  مسی سری برنز، مرتبط می باشد.

درجه روشنایی رنگ مو عسلی

هر اندازه  رنگ پوست شما با درجه روشنایی رنگ مو عسلی  متفاوت باشد، چهره جذاب تر و دوست داشتنی تر به نظر می رسد. رنگ مو عسلی تیره، از پایه پنج آغاز شده و ترکیبی از طلایی و مسی تیره است. اگر بانویی هستید که علاقمندید تا گرمی رنگ مو بیش  تر به نمایش در آید، توصیه می شود. البته اگر پوست سبزه دارید، رنگ مو عسلی خیلی گزینه هوشمندانه برای طراحی  استایل نیست. اگر  مو سفید دارید و گرد سپیدی از سن ۴۰  سالگی به بعد روی مو شما دیده می شود،‌ از این رنگ استفاده کنید. رنگی دخترانه و برای چهره های ملوس، مناسب است.

پس اگر  مو سبزه دارید، دنبال ترکیبات هانی نباشید.

عسلی متوسط با دکلره را در عکس بالا مشاهده می کنید

(عسلی  متوسط با دکلره را در عکس بالا مشاهده می کنید)

نمونه ای از عسلی متوسط را در آرایش این سلبریی همیشه خندان

(نمونه ای از عسلی متوسط را در آرایش این سلبریی همیشه  خندان مشاهده می کنید)

فرمول ترکیب رنگ عسلی زیتونی

برای  این ترکیب،  ۳ فرمول پیشنهاد می شود که در نظر داشته باشید.

فرمول  اول، پایه مو شما باید هفت دکلره بوده و نصف تیوپ رنگ  PERFECT با شماره ۱۲ و ۷ با نصف تیوپ رنگ کلستون ۲۰۰۰ مخلوط  شود.

فرمول  دوم، اکسیدان شش درصد نیاز دارد. یک چهارم  تیوپ رنگ شماره ۸.۲ با  رنگ PERFECT با میزان بیست و پنج درصد مخلوط شود.

در فرمول سوم، اکسیدان شماره یک نیاز دارید. بلون عسلی متوسط شماره ۷.۳ را با بلوند زیتونی متوسط شماره ۷.۲ مخلوط  کنید.

فرمول ترکیب رنگ عسلی زیتونی

(نمونه ای از عسلی بلوند را در بالا مشاهده می کنید)

نمونه ای از عسلی بلوند را در این عکس

(نمونه ای از عسلی بلوند را در عکس بالا مشاهده می کنید)

فرمول رنگ عسلی تیره بدون دکلره

اگر به دنبال ترکیب رنگ عسلی غیر روشن و البته بدون دکلره هستید، باید موارد زیر را در نظر داته باشید.

مو شما نباید رنگ شده باشد. بهتر  است مو قهوه ای با طلایی با پایه  پنج یا شش یا هفت باشد. تیوپ عسلی پایه ۵ را انتخاب  کنید.  سه چهارم  تیوپ را در ظرف بریزید. حال یک چهارم تیوپ مو نسکافه ای را به محتویات ظرف اضافه  کنید. اکنون یک هشتم تیوپ رنگ مو دودی خاکستری را که پایه هفت دارد، در دو ترکیب قبلی مخلوط کنید. توجه کنید که واریاسیون بنفش و نقره ای، در حد دو سانت کفایت می کند. اکسیدان شماره یک، برای فرمول رنگ عسلی تیره بدون دکلره، مورد نیاز خواهد بود.

فرمول رنگ عسلی تیره بدون دکلره

(تصویر  بلوند عسلی پایه ۸ را مشاهده می کنید)

فرمول ترکیب رنگ عسلی متوسط

توجه کنید که بانوانی که به دنبال  این ترکیب هستند، بایستی پایه شش یا هفت را مورد توجه قرار دهند. جزو دسته های متوسط بوده و پیشنهاد لوکس تهران آن است که روی مو دکلره قرار بگیرد. اگر دکلره کردن محبوب شما  نیست و مو های تیره دارید،‌رنگ عسلی متوسط را پیشنهاد می کنیم. بهتر است با اکسیدان ۹٪ یا اکسیدان شماره ۲  ترکیب شود.

رنگ مو خیلی تیره نمی شود و برای بانوانی که پوشت روشن دارند و گندمی، گزینه خوبی به  نظر می رسد. اگر دوستدار چهره دوست داشتنی و ملوس هستید، عسلی  متوسط را به شما پیشنهاد می کنیم. بعضی از بانوان سوال می کنند که اگر ترکیب عسلی تیره را با عسلی متوسط دوست دارید، حتما چهره شاداب و با طراوت، در انتظار شما خواهد بود. پس، نیازی به آرایش زیاد صورت ندارید.

هایلایت ها در عسلی  متوسط  اهمیت دارد. نمونه  ای از هایلایت ها را در عکس زیر  مشاهده کنید که محبوب دکلته پوش های مشکل پسند است.

فرمول ترکیب رنگ عسلی متوسط

ترکیب فرمول رنگ عسلی متوسط بدون دکلره

این ترکیب به شرح زیر است:

موی شما بایستی رنگ نشده  باشد. موی قهوه ای یا طلایی پانه پنجم  و ششم و هفتم  را توصیه می کنیم. یک دوم تیپ رنگ طلایی پایه  را داخل ظرفی بریزید.  سپس نصف تیوپ رنگ مسی پایه هفت را به آن اضافه کنید.  یک هشتم  تیوپ  رنگ دودی پایه هفت را را به آن اضافه کنید و از اکسیدان شماره ۲ استفاده نمایید. توجه کنید که مخلوط بدست آمده  بایستی با ۱۵  درصد تیوپ رنگ مو دودی پایه هفت، ترکیب شود.

ترکیب فرمول رنگ عسلی متوسط بدون دکلره

(اگر ترکیب رنگ مو عسلی تصویر بالا را می خواهید بدانید کافی  است، ۲۵ درصد تیوپ: طلایی پایه هشتم، هایلایت،  شکلاتی پایه هفتم و هایلایت یاسی را با دو سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۱ ترکیب کنید)

اگر خواستار رنگ مو عسلی با دکلره هستید، ترکیبات با فرمول فوق الذکر  کمی تفاوت دارد. این  جا باید پایه مو شما، دکلره  شده پایه هشت بوده و نیمی از تیوپ رنگ طلایی  پایه هشت و رنگ مسی پایه هفت، با هم  ترکیب شود. مخلوط را با ۱۵ درصد تیوپ رنگ دودی و هم  چنین ۱۵ درصد تیوپ رنگ بژ پایه ترکیب کنید. دو سانت از واریاسون آبی و بنفش با اکسیدان شماره ۲ هم استفاده کنید.

قابل توجه علاقمندان رنگ مو عسلی روشن

محشر  ترین رنگ مو عسلی ، رنگ مو عسلی روشن است.  عالی  ترین رنگ برای مشتاقان رنگ بلوند بوده و چهره را شاد و روشن می کند. حتی اگر پوستی تیره و گندمگون داشته باشید. البته نباید افراط کرد. این رنگ، بلوند سرد نیست و چون رنگ  برنز دارد، چهره را گرم به نمایش می گذارد.  رنگ عسلی روشن با اکسیدان شش درصد، بر روی موی دکلره قرار می گیرد تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

به واسطه مو های دکلره، نمایش موهای زرد شما  به  چشم می  خورد.  بنابراین، به دنبال واریاسیون بنفش در این  ترکیب باشید.  البته شما نباید رنگ ابروها را فراموش کنید. پایه هفت روشن را برای رنگ مو عسلی روشن در نظر داشته باشید.

قابل توجه علاقمندان رنگ مو عسلی روشن

(نمایش عسلی دودی پایه ۹ را در عکس  بالا مشاهده می  کنید)

فرمول رنگ عسلی روشن با دکلره

برای ترکیب رنگ عسلی روشن با دکلره، پایه دکلره  شما بایستی هشت و نه باشد. ترکیب رنگ ها، مخلوطی از بیست و پنج درصد تیوپ رنگ مو طلایی پایه هشتم و مخلوطی از بیست و پنج درصد رنگ بژ پایه هفت است. بایستی به این ترکیب شگفت انگیز، نیمی از رنگ مسی  پایه هفت را اضافه کنید. واریاسیون بنفش ۲ سانت،  کفایت می  کند. اکسیدان شماره ۱ را فراموش نکنید.

فرمول رنگ عسلی روشن با دکلره

(عسلی روشن بلوند را در عکس سمت راست مشاهده می کنید)

رنگ مو عسلی دودی

بعضی ها خواهان این ترکیب هستند. اگر ترکیب دودی با پایه هفتم و هشتم یعنی ۱.۷ و ۱.۸ را با واریاسیون دودی و نقره ای به رنگ مو عسلی پایه هفت و هشت اضافه کنید، رنگ عسل دودی حاصلمی شود.  بهتر است که رنگ عسلی دودی، روی مو دکلره تا پایه نهم قرار بگیرد. بانوان مشکل پسندی که به دنبال  تناژ دودی رنگ عسلی هستند،  SOMKY COLOR را افزایش دهید. در این ترکیب، رنگ پوست شما بسیار اهمیت دارد. اگر  پوست شما کم آرایش و سرد است، به  شما توصیه نمی  کنیم. اگر چشمان سبز و آبی دارید، از این ترکیب استفاده کنید. این  ترکیب، ترکیب سرد بوده و می توان آن را عسلی دودی سرد دانست.

رنگ مو عسلی دودی

(عکس سمت چپ، عسلی دودی  را به نمایش گذاشته است)

۲ نمونه از DARK HONEY را در عکس های فوق مشاهده می کنید

(۲ نمونه از DARK  HONEY را در عکس های فوق مشاهده می کنید)

هایلایت صورتی و عکس سمت چپ، اهمیت ریشته های تیره در عسلی دودی

(عکس سمت راست،  هایلایت صورتی و عکس سمت چپ، اهمیت ریشته های تیره در عسلی دودی را به نمایش می گذارد)

ترکیب عسلی دودی با دکلره به  این صورت است که پایه دکلره باید  پایه  هشتم و نهم باشد. برای شروع، بیست و پنج درصد تیوپ رنگ مو طلایی  پایه هشتم و بیست و پنج درصد تیوپ رنگ بژ پایه را با هم ترکیب کنید. به این مخلوط، بایستی بیست و پنج درصد تیوپ رنگ مسی پایه هفتم و رنگ دودی پایه هشتم را با هم ترکیب کنید. واریاسیون بنفش و نقره ای و دودی، دو سانت نیاز است. در این فرمول، اکسیدان شماره یک استفاده کنید.

رنگ مو عسلی نسکافه ای

مشتاقان این ترکیب، بانوان شیک پوش مشکل  پسند و عاشقان لباس های شب لاکچری گرد است. روشن نیست. ترکیبی خاص پسند است. رنگ مو شیر نسکافه ای پایه هفت با عسلی روشن روی مو دکلره شده تا پایه نهم، ترکیبی شگفت انگیز را به ارمغان می آورد.  اگر به دنبال چهره ای زیبا و با وقار هستید،‌ ایت ترکیب را توصیه می کنیم.

اگر به دنبال این ترکیب هستید،، پایه دکلره شما بایستی پایه هشتم باشد. برای  تولید این ترکیب، بیست و پنج درصد تیوپ رنگ های: طلایی پایه هشتم، نسکافه ای پایه هفت، مسی پایه هفت و دودی پایه هفت را مخلوط کنید. واریاسیون بنفش و نفره ای و دودی در حد ۲ سانت کفایت می کند. از اکسیدان شماره ۱ باید برای رسیدن به این ترکیب استفاده کنید.

اگر به دنبال نسکافه ای بدون دکلره  هستید، گزینه های ۴ گانه فوق الذکر  بایستی با واریاسیون بنفش و نقره ای و دودی که در حد ۲سانت باشد، ترکیب شود. این جا از اکسیدان شماره ۲ استفاده کنید.

رنگ مو عسلی نسکافه ای

قابل توجه بانوان علامند به عسلی طبیعی

اگر به دنبال  این ترکیب دوست داشتنی هستید، تناژ های کم رنگ و رژ لب کالباسی و کمرنگ یا صورتی یا مرجانی زنده (LIVING CORAL) که رنگ سال ۲۰۱۹ بود را در نظر داشته باشید. مشتاقان آرایش  گرم، از سایه چشم با تناژ دودی و کرم پودر روشن استفاده کنند.

عسلی شکلاتی دخترانه

این ترکیب برای بانوان زیر ۳۰ سال بسیار استفاده می شود. ترکیب عسلی و طلایی، مشتاقان زیادی به خصوص در میان دختر بچه ها دارد.  هر  چقدر بتوانید عسلی را به سمت دخترانه هدایت کنید، انتخاب های خوبی خواهید داشت. از رنگ عسلی تیره پایه  چهار تا شش استفاده  کنید که به قول آرایشگرها، «دخملونه» است!

قابل توجه بانوان علامند به عسلی طبیعی

(عسلی شکلاتی دخترانه، محبوب سلبریتی های پرده نقره ای است)

عسلی شکلاتی دخترانه

(در  تصویر بالا، شاهد ترکیب عسلی بلوند نیره با عسلی روشن هستیم  که برای لباس شب های نیمه دوم سال توصیه  می شود)

۲ طرح شکلاتی عسلی را در عکس بالا مشاهده می کنید

(۲ طرح شکلاتی  عسلی را در عکس بالا مشاهده می کنید)

تصویری از ترکیب عسلی شکلاتی دخترانه

(تصویری از ترکیب عسلی شکلاتی دخترانه را در تصویر  بالا ملاحظه میکنید که بهتر است بر  اساس استایل های نیمه  اول یا نیمه دوم سال طراحی شود تا استایل شما دوست داشتنی جلوه دهد)

ترکیب عسلی پایه هفتم با شکلاتی پایه ششم ، شکلاتی عسلی بلوند تیره را رقم می زند. اگر تن پوست شما سرد است، از این ترکیب استفاده کنید تا جلوه گری حداکثری داشته باشد.

عسلی شکلاتی دخترانه بایستی روی پایه مو رنگ نشده باشد

عسلی شکلاتی  دخترانه بایستی روی پایه مو رنگ نشده باشد. این ترکیب را با مخلوط ۲۵ درصد: عسلی پایه هفت، شکلاتی پایه ششم و دودی هفتم و زیتونی پایه هفتم بدست آورید. واریاسیون بایستی بنفش و دودی و آبی در حد ۲ سانت باشد.

رکیب خاصی از رنگ مو عسلی

چند نکته مهم

  • همواره جذاب ترین مدل ها و کالرها را از طریق هشتگ های محبوب مد گردهای اینستاگرام یعنی HAIRCOLOR و HONEYCOLOR‌ دنبال کنید که شما را با جدید ترین تکنیک های آرایش، ست کردن استایل با ترکیب های جذاب و الگوهای الهام بخش برای ست کردن لباس با هانی کالرهای دوست داشتنی،آشنا می کند.
  • استایلیست ها و فشن بلاگرها، همواره ایده های جذابی برای عاشقان هانی کالر به ارمغان می آورند.
  • اگر می خواهید اینفلوئنسر دنیای مد در حوزه HAIR COLOR شوید، از ترفندهای آرایشگران حرفه ای در ترکیب ها استفاده کنید.
  • پایه مو شما در آرایش اهمیت دارد. هم چنین توجه به تن پوست و سن که تاثیر زیادی روی جلوه گری محصول نهایی خواهد داشت.
  • در خرید محصولات، حتما به تاریخ مصرف دفت کنید. بخشی از مشکلات قارچی پوست بانوان جوان، به دلیل استفاده از محصولات تاریخ مصرف گذشته است که در محیط نامناسب برای مدت طولانی، نگهداری شده است. مخصوصا اگر در نقاط مرطوب ایران زندگی می کنید، به این موضوع توجه داشته باشید.

همراه گرامی

اگر شما هم ترکیب خاصی از رنگ مو عسلی را مد نظر دارید و به فرمولی شگفت انگیز برای آرایش زیبا تر چهره واستایل رسیدید، تجارب خود را با ما از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. حتما، به رنگ پایه مو و پوست خود توجه کنید تا محصول HAIR COLOR، شایسته و زیبا به نظر برسد.

دنیای مد را هر روز با لوکس بیوتی دنبال کنید.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن