مد و فشنمو

۲۰ مدل جذاب و جدید رنگ مو زیتونی و فرمول ساخت و نکته‌ها

رنگ مو زیتونی (OLIVE GREEN HAIR COLOR) از محبوب ترین رنگ موهای بانوان شیک پوش و مشکل پسند به خصوص برای استایل های کژوال لاکچری گرد های شینیون دوست است. فشن بلاگرها و سلفی باز های شیک پوش اینستاگرام، علاقه  خاصی به رنگ مو دودی زیتونی دارند که با هایلایت های خوش‌رنگ، عاشقان آمبره و بالیاژ های رمانتیک را جذاب می کند.  در گزارش امروز مجله تخصصی مد لوکس بیتونی، شما را با ده ها مدل رنگ مو زیتونی و انواع سایه ها و طرح ها و هم چنین فرمول ساخت آن و ترفند هایی که در آرایشگری این نوع مدل باید بدانیم، آشنا می کند.

اگر شما مخاطب گرامی نیز علاقه خاص به رنگ مو زیتونی بدون دکلره دارید و دیدگاهی در آرایشگری و ترکیبات  اکسیدان ها و پودر ها دارید، نظرات خود را از طریق بخش نظرسنجی در انتهای این گفتار با ما در میان بگذارید.  لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی به  اطلاع دوستان شیک پوش خود برسانید.

با ما همراه باشید.

۲۰ مدل جذاب و جدید رنگ مو زیتونی و فرمول ساخت و نکته‌ها

همه چیز  درباره رنگ مو زیتونی

این رنگ، رنگ خاص است و همه پسند نیست. علت جذابیت آن هم  در این نکته نهفته است که همه گیر نیست و همیشه مشاهده نمی کنیم. برای تغیر چهره و جوان گرایی استایل، معمولا در دستور کار بانوان مشکل پسند قرار می گیرد. رنگ مو زیتونی مثل دودی زیتونی ، از جمله انتخاب های محبوب شیک پوشان است که رد پای آن را در هشتگ های محبوب فشن بازهای  اینستاگرام معمولا مشاهده می کنیم.

اما در انتخاب این رنگ مثل همه رنگ ها بایستی به این موضوع توجه کرد که کدام تناژ رنگ مو مناسب پوست است. در ادامه این گفتار برای انتخاب بلوند زیتونی ، توصیه هایی ارائه شده است.

چون OLIVE GREEN، تناژ تیره و روشن دارد،  لذا در انتخاب آن باید دقت کرد و گزینه ای را استفاده کرد که تناسب  خوبی با رنگ پوست شما داشته باشد. زنگ مو زیتونی ، تنوع داشته  و بعضی از رنگ مو های زیتونی با تناژ BROWN ترکیب شده است که محبوب بانوانی است که پوست گندمگون دارند. البته  عاشقان دودی هم بهتر است  رنگ  پوشت روشنی داشته باشد تا این ترکیب، جلوه بهتری در صورت و استایل آن ها داشته باشد.

همه چیز درباره رنگ مو زیتونی

(نمونه از بلوند زیتونی بالیاژ)

زیتونی را باید یک  رنگ فوق العاده  زیبا و ملایم و دوست داشتنی خطاب کرد. معمولا نیازی به دکلره (DECOLORIZING) نداشته و تهدیدی برای سلامت مو و پوست نیست.  البته بعضی بانوان ترجیح می دهند که وقتی می خواهند از این طرح در آرایشگاه استفاده کنند، مو را دکلره کنند.

رنگ مو زیتونی سبز پر رنگ

(زیتونی سبز پر رنگ)

حتما بخوانید: همه چیز درباره دکلره کردن مو و ۲۰ نکته مهم آرایشی

در لوکس بیوتی بارها نسبت به دکلره  مکرر، هشدار دادیم. اگر قصد استفاده از دکلره برای  رنگ مو زیتونی دارید، باید انتظار زیتونی VERY BRIGHT داشته باشید. یعنی خیلی روشن که باید رنگ پوست را هم توجه کنید تا محصول نهایی، برازنده بوده و جلوه  خوبی روی چهره شما داشته باشد. به  هر حال رنگ مو زیتونی بدون دکلره، معمولا کمی  تیره  می شود.

رنگ مو زیتونی برای طراحی استایل

یکی از سوالاتی که معمولا کاربران لوکس بیوتی مطرح می کنند، درباره بازه سنی است که بانوان می دانند از رنگ مو زیتونی  برای طراحی استایل خود استفاده کنند. توجه کنید که علیرغم  تصاویری که در هشتگ های مشهور فشن اینستاگردها مشاهده می کنیم یا در استایل های کژوال سلبریتی های هالیوود و استیج ها (موسیقی)، رنگ مو زیتونی بهتر است برای بانوان بالای ۴۵ سال استفاده شود. البته میدانید که در دنیای مد و لباس،‌همه چیز سلیقه و خلاقیت بوده و استاندارد مکتوب نداریم!

رنگ مو زیتونی، وقتی با تناژ قهوه ای همراه شود

امروزه دختران بسیاری از این رنگ استفاده می کنند و جلوه باشکوهی هم برای استایل های شب و کژوال دارد. مخصوصا برای عاشقان دکلته های تک بند. رنگ مو زیتونی ، وقتی با تناژ قهوه ای همراه شود، ترکیبی دوست داشتنی و اغوا گر را به ارمغان می اورد. چون OLIVE GREEN HAIR COLOR، واریاسیون )VARIATION) ها مختلفی دارد،  لذا بانوان جوان یا جوان پسند ها، از ترکیب دودی و زیتونی که واریاسیون سبز دارد استفاده کنند.

رنگ مو ، یک چهره و استایل را فریبنده

البته همان طور که می دانید، رنگ مو قادر نیست تا به تنهایی، یک چهره و استایل را فریبنده و باشکوه  جلوه  دهد. شما بایستی،‌اصول آرایش و طراحی استایل را رعایت کنید. نمی توانید رنگ مو دودی زیتونی با دکلره را با لباس سراسر زرد رنگ ست کنید! یا از رژ لب های نارنجی LANCOME یا آبی MAC استفاده کنید! تناسب و تعادل و توزان در FASHION DESIGN مقوله ای است که باید در طراحی تیپ، رعایت شود.

بانوانی که به دنبال رنگ مو زیتونی بدون دکلره هستند باید توجه داشته باشندکه زیتونی تیره بدون دکلره، ترکیب نچرال و طبیعی دارد. این ترکیب هم  برای بانوان زیر  ۳۰  سال مناسب است  و هم برای بانوان بالای ۵۰ سال. اگر  ریشه مو شما ضعیف است و تا کنون سابقه رنگ کردن  مو ندارید، توصیه می شود که از زیتونی  بدون دکلره استفاده کنید.

حتما میدانید که پودر دکلره و اصرار بر دلکره در  طول سال، ساختمان مو شما را آسیب زده و باعث خارش و ریزش مو در بلند مدت می شود. لذا همیشه در طول سال، یک بار به پزشک متخصص پوست و مو خود مراجعه کنید و از تجویزهای اینترنتی پرهیز کنید.

اگر علاقمند بلند زیتونی روشن هستید،  توصیه می کنیم که یک صد و پنجاه میلی گرم اکسیدان با درصد مناسب را با یک صد میلی لیتر رنگ مو به آن اضافه  کرده و کاملا ترکیب کنید. محصول را به تارهای مو زده و از ساقه تا نوک و تا ۲۰ میلی میتر ریشه، این کار را انجام دهید. معمولا پس از گذشت یک ربع ساعت،  ریشه ها را آغشته به  هم کنید و بعد از گذشت ده دقیقه  نیز از بالا به پایین  بشویید. حتما  آب ولرم باشد و از آب خیلی سرد و داغ، پرهیز کنید.

فراموش نکنید که اگر رنگ مو زیتونی بدون دکلره یا با دکلره انتخاب کردید، مدتی از مراجعه به سونا بخار و سونا خشک پرهیز  کنید.

 رنگ مو بلوند زیتونی

مشتاقان رنگ مو بلوند زیتونی باید توجه کنند که هر رنگ مویی، قدرت پوشش دهی یکنواخت و با کیفیت را نداشته و باید در انتخاب برندهای بازار، خیلی دقت کرد.

بهتر است از مشاوران افراد حرفه ای برای انتخاب و خرید بهترین برند رنگ مو سال استفاده کنید تا ترکیب رنگ مورد نظر را در اختیار داشته باشید. اگر مو خاکستری یا تیره دارید، قدرت پوشش دهی رنگ برای رسیدن به بلوند زیتونی متوسط باید خیلی قوی باشد.  مراقب محصولات قاچاق و تقلبی که این روزها با دلار ۱۲ هزار  تومانی، زیاده شده ، باشید!

سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که روغن آرگان دارد.

روغن هسته انگو و روغن بادام که مملو از ویتامین های ضروری برای رشد و نمو و پایداری مو شما است، بایستی  در رنگ مو انتخابی شما برای بلوند زیتونی متوسط موجود باشد. انتخاب رنگ مو های گیاهی را توصیه می کنیم که در سبک زندگی شما موجود باشد. مخصوصا اگر به دنبال سبک زندگی سبز (GREEN LIFE STYLE) هستید. وقتی شما از محصولاتی استفاده کنید که درخشندگی مو را افزایش و جلوی شکنندگی آن را  با فرمولاسیون عالی و کم تهدید بگیرد، می توانید به کیفیت بلند مدت محصول، امیدوار باشید.

از اکسیدان ۶  درصد یا ۹ درصد متناسب با رنگ مو خود برای بلوند زیتونی  متوسط  استفاده کنید. البته بلوند زیتوتی تیره هم که در استایل  سلبریتی  ها دیده می شود، برای بانوانی که پوست تیره دارند مناسب نیست.

حتما بخوانید : نحوه مراقبت از موهای دکلره شده

فرمولاسیون رنگ مو زیتونی که دکلره نباشد

برای بدست آوردن این ترکیب، بایستی مو خود را با E20 روشن کرده و از اکسیدان۳ استفاده کنید. از  ساقه ها شروع کنید. سپس آن را با نرم کننده و آب  ولرم  بشویید.  از  شماره ۵   و ۹۰ زیتونی استفاده کنید. ترکیب واریاسیون نقره ای و سبز را توصیه  می کنیم. اکسیدن شماره ۲ استفاده شده و سپس بعد از گذشت ۳۰ دقیقه،  مو را بشویید.

رنگ مو زیتونی گیاهی

این ترکیب نیازمند استفاده از پودر گیاهانی  چون: حنا پنج پیمانه،  سدر  شصت پیمانه، بابونه سی  و پنج  پیمانه،کتیرا ده پیمان است. این ها را خوب مخلوط کنید و خمیری شکل شده و به مو بزنید و چند ساعتی  حفظ  کنید. سپس با آب ولرم بشویید.

فرمولاسیون رنگ مو زیتونی که دکلره نباشد

(عکس شماره ۱ زیتونی گیاهی و عکس شماره  ۲، زیتونی بدون دکلره را به نمایش می گذارد)

زیتونی تیره دکلره

اگر علاقمند به زیتونی تیره هستید، اگر  پوست روشنی دارید، مناسب  است. در ابتدا، مو را دکلره کرده و بیست سی  سی اکسیدان شش درصد را با چهار صد سی سی آب  مخلوط  کنید. اگر قصد استفاده از رنگساژدارید،، رنگ نمره  ۶.۲ مناسب  است.  شستن بعد از گذشت ربع ساعت، توصیه می شود.

زیتونی تیره دکلره

(عکس  شماره ۱، زیتونی تیره وعکس  شماره ۲، زیتونی روشن یا مش های زیتونی را به نمایش می گذارد)

رنگ مو زیتونی روشن یا مش زیتونی

مشتاقان این طرح دوست داشتنی، بایستی  مو ها را دکلره کرده و به پایه هشت برسانند. سپس، از M8  استفاده کنند. کافی است چهل سی سی اکسیدان شش درصد  را با بیست سی سی  آب مخلوط  کنید.

رنگ مو زیتونی روشن یا مش زیتونی

رنگ مو زیتونی دودی

زیتونی دودی، به روش  های مختلفی بدست می آید.  می توانید رنگ دودی شماره  شش  را به اندازه شصت میل با پنجاه میل رنگ زیتونی شماره شش مخلوط کنید. حال  رنگ مو خاکستری سی میل را به این ترکیب اضافه کنید.  واریاسیون نقره ای و دودی در حد پنج و ده سانت مورد نیاز است.

البته روش دیگر این که مو ها را به پایه هفت برسانید. سپس از اکسیدان شش درصد به نسبت ۲ و ۱ استفاده کنید. ۳۰  درصد تیوپ رنگ های  ۶.۱۱ و ۵.۳ و ۶.۲ مورد نیاز خواهد بود.

رنگ مو زیتونی دودی

(عکس شماره  ۲، زیتونی دودی است.  عکس شماره ۱،محصول مش زیتونی دودی را شاهد هستیم)

رنگ مو مش زیتونی دودی رنگ

مش زیتونی دودی رنگ در پایه دکلره تا ۹ مورد نیاز است.  اکسیدان شش درصد به نسبت ۲ به۱ و هم چنین رنگ های ۸.۱۱  و ۸.۲ به میزان بیست و پنج درصد از تیوپ هر کدام  به این ترکیب اضافه  شود.

رنگ مو مش زیتونی کرم

اگر دنبال  این رنگ هستید، توصیه لوکس  بیوتی  به شما این است که مو را به پایه دکلره ۹ برسانید.  اکسیدان شش درصد به نسبت ۲ به ۱ و رنگ  ۹.۲  یا ۱۱.۲ مورد نیاز خواهد بود.

رنگ مو مش زیتونی کرم

(عکس شماره ۲، محصول مش زیتونی کرم را مشاهده می کنید و در عکس شماره ۱، محصول زیتونی قهوه ای را شاهد هستیم)

رنگ مو زیتونی قهوه ای

از  جمله  ترکیب های محبوب بانوان است. برای  رسیدن به این ترکیب، بایستی  از واریاسیون سبز رنگ به  اندازه ده سانت استفاده کنید. هفتاد میل رنگ  مو زیتونی شماره شش  را با سی میل رنگ ۵ و ۶ ترکیب کنید.  اکسیدان مورد نیاز این ترکیب، اکسیدان شماره ۲ خواهد بود.

رنگ مو زیتونی قهوه ای

(عکس شماره ۲، محصول  زیتونی طلایی است و عکس شماره  ۱، محصول مش زیتونی طلایی  را به نمایش می گذارد)

قابل توجه عاشقان زیتونی طلایی

مشتاقان زیتونی طلایی، بایستی مو خود را به دکلره پایه هفت برسانند. سپس از  اکسیدان شش درصد استفاده کنند و بیست سی سی آب را به آن اضافه کنید. رنگ شماره ۷.۰۳ را به اندازه پنجاه درصد به این ترکیب اضافه  کنید. اگر به دنبال مش زیتونی طلایی هستید، توصیه می کنیم که مو دکلره خود را به پایه  ۹ برسانید. اکسیدان شش درصد به نسبت ۲ و ۱ و هم چنین بیست و پنج درصد رنگ شماره  ۹.۰۳ را با رنگ ۸.۲ مخلوط  کنید.

کلکسیون پوست و مو زیتونی

قابل توجه عاشقان زیتونی طلایی

(عکس بالا، استایل رسمی OLIVIA WILDE   را به نمایش می گذارد که با مو قهوه ای کافه ای، موکا عمیق  را شاهد هستیم(

رنگ مو بلوند زیتونی

(در این عکس،LEAH  REMINI را میبینیم که بالیاژ هایلات ملایم  را به نمایش گذاشته  است)

حتما ببینید: جذاب ترین مدل های رنگ مو زیتونی برای بانوان شیک  پوش

رنگ مو بلوند زیتونی

علاقمندان بلوند زیتونی  سال به سال در حال افزایش  است. مثل مشتاقان رنگ مو شکلاتی آمبره که طیف خاصی  از فشن بلاگرها و اینفلوئنسرهای دنیای  مد و لباس را در  اینستاگرام تشکیل می دهد.

استایلیست ها معمولا به بانوان جوان عاشق لایک و کامنت های طوفانی توصیه می کنند که از هایلایت و بلوند زیتونی استفاده  کنند.  مخصوصا که رنگ محبوب سلبریی  های هالیوود و بزرگان استیج از تیلور سویفت تا جنیفر لوپز است.

اگر طرفدار رنگ بلوند هستید باید بدانید که این رنگ به  هر جنس و رنگ پوستی نمی خورد.  چه بلوند باشیدو چه بخواهید  به طور مصنوعی، مو خود را رنگ  بزنید، رنگ مناسب پوست خود را باید انتخاب کنید. اگر می خواهید زیتونی بلوند داشته باشید و پوست روشن با تن سرد دارید، توصیه می شود که بلوند طلایی یا بلوند با رگه های توت فرنگی را انتخاب کنید.

اگر دوست دارد بلوند زیتونی  هستید و مثل تیلور سویفت، پوست روشن با تن گرم  دارید، توصیه می کنیم که بلوند زیتونی پلاتینی  را انتخاب  کنید. اگر  می خواهید تن قرمز رنگ پوست شما حذف  شود، توصیه می شود که از این رنگ فوق العاده  در طراحی استایل استفاده کنید. حتما نظر استایلیست خود را نیز در نظر بگیرید.

اگر دنبال زیتونی بلوند هستید و پوست معمولی با تن سرد دارید، انتخاب شما خیلی محدود نیست. زیتونی بلوند رگه دار محبوب بانوانی است که پوست معمولی با تن گرم  دارند. رنگ مو زیتوتی معمولا محبوب بانوانی است که رنگ پوست آن ها نه گرم است و نه  سرد مثلا عسلی. جنیفر لوپز معمولا از این طرح استفاده می کند تا درخشندگی  پوست خود را به نمایش بگذارد.

اینستاگردها برای تماشای رنگ های جذاب زیتونی، از هشتگ #OLIVEHAIR‌

اینستاگردها برای  تماشای رنگ های جذاب  زیتونی ، از  هشتگ #OLIVEHAIR‌ استفاده کنند که هزاران عکس و ویدیو از آرایشگرها و مشتاقان این ترکیب، محصولات خود را روی هشتگ فوق الذکر به اشتراک گذاشته اند و شما را با ترکیب ها واستایل ها و مدل  های هیجان انگیزی آشنا می کند.

مخاطب گرامی

نظرات خود را درباره زیتون و بلوند و هایلایت های زیبا از طریق بخش کامنت به اطلاع لوکس بیوتی برسانید.

برچسب ها

2 Comments

  1. سلام من قرار دو ماه دیگه عروسی کنم و میخواستم موهام رو رنگ کنم و رنگ پوستم هم سبزه هست.و سنم هم زیر ۲۰سال هست و رنگ مو های زیتونی خیلی دوست دارم میخواستم بدونم میتونم از این رنگ استفاده کنم واگه میشه ازچه مدلیش وفرمولش رو برام بفرستین ممنون ✨♥♥✨
    لطفا هرچه زود تر جواب بدین. ممنون.

  2. سلام من قرار دو ماه دیگه عروسی کنم و میخواستم موهام رو رنگ کنم و رنگ پوستم هم سبزه هست.و سنم هم زیر ۲۰سال هست و رنگ مو های زیتونی خیلی دوست دارم میخواستم بدونم میتونم از این رنگ استفاده کنم واگه میشه ازچه مدلیش وفرمولش رو برام بفرستین ممنون ✨♥♥✨
    لطفا هرچه زود تر جواب بدین. ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

بستن